Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Takavetoinen on kyllä hiukkasen vittumainen täällä pohjolan talvessa. Mutsin 80-luvun 528 Bemarilla ajellessa sen kyllä parhaiten huomasi. Nykyään perheen kauppakassina on 1.3 Yaris. Näpsäkkä peli kaupungissa, kun se taipuu pieniinkiin väleihin. Sitten kun joskus ehkä on rahaa, niin quattro Audi sen olla pitää. Rickhard hommasi kyllä aika lailla mun unelma-auton. :worship:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VilleO sanoi:
Takavetoinen on kyllä hiukkasen vittumainen täällä pohjolan talvessa. Mutsin 80-luvun 528 Bemarilla ajellessa sen kyllä parhaiten huomasi. Nykyään perheen kauppakassina on 1.3 Yaris. Näpsäkkä peli kaupungissa, kun se taipuu pieniinkiin väleihin. Sitten kun joskus ehkä on rahaa, niin quattro Audi sen olla pitää. Rickhard hommasi kyllä aika lailla mun unelma-auton. :worship:

Jep..ainoastaan toisesta päästä potkivat autot menee täälläki asteikon alapäähän...tosin nykytekniikalla saadaan omien kokemusten mukaan etuvedosta pelittävämpi laitos pohjolan oloihin...vaikka niidenkin rinnalla faijan perus 4wd Corolla farmari tuntuu etenevän talvellaki kuin kiskoilla..eikä valoissa tartte jäädä raapimaa :rolleyes:
 
ZannaZ sanoi:
enne Carinaa mulla oli sit varsinainen harvinaisuus: Volkswagen Derby .

En ole ikinä pelännyt henkeni edestä niin paljon kuin tämän laitteen kyydissä
:D
 
foobari sanoi:
Ei ole ei... jos lompsa olis vähän pulleampi ottaisin itse ehdottomasti:
...
Tai: Impreza WRX STi

Subarussa on itämaiden nelivetojen tyyliin kaikki muu enemmän kuin kohdallaan, paitsi muotoilu/ulkonäkö. Mikä ihme siinä on että siellä suunnalla kynäillään design-pajoissa autoja pe**esilmillä? Vetävätkö markkinat siellä oikeasti paremmin autoja, jotka virtaviivaisen ja agressiivisen ulkonäön sijasta näyttävät selälleen kuolleilta pandoilta, joihin on liimattu Bilteman tuuningsiipi paikallisella amiksella?

Palkkaisivat nyt viimein jonkun italiaanon tussaamaan korimalleja niin loppuisi tuo pelleily - Subarukin on mielestäni mennyt koko ajan vaan rumempaan suuntaan, uuden malliset etuvalomöykyt ovat jo kokolailla tämän "hanurista tuulee"-designin huipentuma.
 
IronMind sanoi:
Palkkaisivat nyt viimein jonkun italiaanon tussaamaan korimalleja

Hyi helvetti, makaroonit on rumia paitsi jos ei muutamaa verraria lasketa. 60-70-luvun jenkkiraudat, niissä on sitä jotain. :rock:
 
M.O.P. sanoi:
Hyi helvetti, makaroonit on rumia paitsi jos ei muutamaa verraria lasketa. 60-70-luvun jenkkiraudat, niissä on sitä jotain. :rock:

Äääh, nyt sä sotket Italialaisen designin ja Italialaiset merkit. Nuo Italiaanojen taiteilijapajathan ovat piirrelleet autoja moneen muuhunkin maahan, eivät ne ole suurimmaksi osaksi minkään merkin kanssa naimisissa.

Mielestäni tuossa olisi suuntaa siitä miltä nykyaikaisen puolisporttisen kotteron pitäisi näyttää:
ALFAROMEO-brera-side-rear-300-175.jpg

ALFAROMEO-brera-side-350-206.jpg


Rakettisiivet ja 70-lukumuskelit ovat toki kanssa tyylikkäitä pelejä harmaahapsisten golfhousuisten lippispäiden suoran tien kruisailuihin, mutta agressiivisuutta ja virtaviivaisuutta niissä on yhtä paljon kuin meidän mummon rollaattorissa. Ja sekin on sentään ollut jo 10 vuotta vintillä ruostumassa mummon hautajaisten jälkeen.
 
Mike sanoi:
En mä vaippoja tartte, senverta villiä kyytiä nykyisellä löystyneellä alustalla esco antaa kun mennään yli 220 vauhtiin motarilla.
Onkos toi sun ekkeris ihan vakio RS2000 vai meneekö muka vakiona noin kovaa?
 
Mr.Kynis sanoi:
Onkos toi sun ekkeris ihan vakio RS2000 vai meneekö muka vakiona noin kovaa?

Kyllä tuo mittarin mukaan ainakin meni, 6000 oli kierrokset, tonni olis vielä ollut varaa. Vakio pitäis olla, mitä nyt putki näyttäis olevan vaihdettu.
 
Mike sanoi:
Tuupparit on imo ainoita oikeita autoja, etuvetoiset ja nelivetoiset on semmoisia välimallin pöröttimiä. Harmi vain että merkit hupenee takavetoisina aikalailla ja valittavaksi jää muutama varteenotettava, kun mersun ylihinnoitellut paskat jätetään pois. Ei herneitä.
Juu tuo S2000 olis kyllä namu. Ja luulis sua Foortimiehenä tuo Focus RS kiinnostavan, vaikka etupäästä raapiikin, lukon avustuksella tosin.

focusrs02_05.jpg
 
IronMind sanoi:
Mielestäni tuossa olisi suuntaa siitä miltä nykyaikaisen puolisporttisen kotteron pitäisi näyttää:
ALFAROMEO-brera-side-rear-300-175.jpg

ALFAROMEO-brera-side-350-206.jpg


Rakettisiivet ja 70-lukumuskelit ovat toki kanssa tyylikkäitä pelejä harmaahapsisten golfhousuisten lippispäiden suoran tien kruisailuihin, mutta agressiivisuutta ja virtaviivaisuutta niissä on yhtä paljon kuin meidän mummon rollaattorissa. Ja sekin on sentään ollut jo 10 vuotta vintillä ruostumassa mummon hautajaisten jälkeen.

No hyi helvetti kun osaa olla ruma auto! :david: varmaan ajelee tommosella.

Ai ettei löydy aggressiivisuutta ja virtaviivaisuutta? Tutustu asiaan ennenkuin alat tuommoisia puhelemaan. Vinkkinä tuoreessa V8-lehdessä vuoden 1970 Chevrolet Chevelle SS 454 LS6...
 
Kai se on uskottava ja jätettävä ne pinnatut renkaat kakkosauton talvirenkaihin, eikä hankkia enempää. 170 hp menettelee vielä etuvedossa Mondeossa, mutta vetelee jo aika lailla, ainakin 3 pienimmällä vaihteella. Mondeo ST220 haaveissa ostaa joskus.
 
foobari sanoi:
Juu tuo S2000 olis kyllä namu. Ja luulis sua Foortimiehenä tuo Focus RS kiinnostavan, vaikka etupäästä raapiikin, lukon avustuksella tosin.

http://www.rsportscars.com/foto/05/focusrs02_05.jpg

En nyt ole mitenkään merkkiuskollinen, mutta onhan tuokin vaihtoehto. Tosin voipi olla että kun tämä nykyinen on maksettu pois, otan cossun jos saan.


auto101_1.jpg
 
Kellään kokemuksia vw corradosta? Ois omasta mielestä todella hieno auto , mutta mietityttää miten kone ja muut kestää? Sitten ois tietysti vaihtoehtona vielä 316-318 bemari vm 92-93 ja samalta vuodelta tuo escort rs2000. Suunnilleen saman hintaisia autoja nuo kaikki. Saksasta ois tarkotus hakea ekaksi autoksi
 
Kyöpeli sanoi:
Kellään kokemuksia vw corradosta? Ois omasta mielestä todella hieno auto , mutta mietityttää miten kone ja muut kestää? Sitten ois tietysti vaihtoehtona vielä 316-318 bemari vm 92-93 ja samalta vuodelta tuo escort rs2000. Suunnilleen saman hintaisia autoja nuo kaikki. Saksasta ois tarkotus hakea ekaksi autoksi

Corrado on kyllä varsin komea ja omaperäinen auto, hyvä tekniikka koneessa. Ite ottaisin kyllä joko Wolkkarin tai Escon. Tuli tuo esco itelle saatua hyvillä mittarilukemilla, ostaessa huoltokirjan mukaan 118tkm. Osat RS2000 ekaan malliin on kyllä kiven alla Suomessa, kun mälläsin ton, niin saksasta asti tilattiin umpiota kun ei pohjoismaista saanut.

Ulkonäöllisesti Corrado on kyllä 10 kertaa Escoa komeampi.

corrado.jpg
 
Juu tuo Corrado on mun mielestä ihan vitun siistin näkönen ja sitten jos vielä vähän lisää pistää helmaa kiinni nii on oikea helmi.Kattoluukku , sähkölasit/peilit ynm semmoset taitaa olla vielä aika vakiovarusteita ainakin tuolla saksassa :)
 
Kyöpeli sanoi:
Juu tuo Corrado on mun mielestä ihan vitun siistin näkönen ja sitten jos vielä vähän lisää pistää helmaa kiinni nii on oikea helmi.Kattoluukku , sähkölasit/peilit ynm semmoset taitaa olla vielä aika vakiovarusteita ainakin tuolla saksassa :)

Kyllä noissa spesiaalimalleissa on erikoisuuksia jo noissakin vuosimalleissa. Escossa on ABS, kattoluukku, sähkölasit, ohjaustehostin, recarot ja toki tuon mallin korisarja.
 
Kyöpeli sanoi:
Juu tuo Corrado on mun mielestä ihan vitun siistin näkönen ja sitten jos vielä vähän lisää pistää helmaa kiinni nii on oikea helmi.
Vaikka Volkkarit yleensä säväyttää yhtä paljon kuin vesilasi, niin toi Corrado on kyllä poikkeus, hillitysti tuunattuna jotenkin pervon machon oloinen peli. Ja konepellin alle tietenkin G60 tai VR6.

wall4_800.jpg
 
foobari sanoi:
Mieluummin siis sulle vaikka 55hp kuin 300hp, ok... ehkä parempi niin.

Kyllä, en haluaisi 300hv etuvetoa. No ilmaiseksi jos sais niin ehkä...

Etuveto menee kyllä käyttöautossa, jolla haetaan prismasta rahkaa ja raejuustoa ja kuskataan tenavia tarhaan, mutta niissä ajoissa ei siitä tehosta juuri ole iloa.

Tuli pahasti mieleen se Top Gearin jakso, missä Jeremy Clarkson tyyppaa aerosaappia. :D Löytyisköhän sitä netistä...

Ei millään pahalla, varmasti ihan hyvä auto... jos tykkää.
 
D.Yates sanoi:
Tuli pahasti mieleen se Top Gearin jakso, missä Jeremy Clarkson tyyppaa aerosaappia. :D ä.
Juu onhan noita nähty, kuin myös Clarksonin ajot Focus RS:llä ja Civic Type-R:llä. Etuveto ei ole kuitenkaan kirosana.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom