Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toyota Celica 2,0 gti -90. Musta tietenkin. Ei mikään perheauto. Takapenkkiläiset nimittäin valittaa välillä ahtaudesta.
 
tällä hetkellä perkeleellinen autoton tila, myin kadetin vähän aikaa sitten pois Ja tilalle tulee joko corolla tai 309, kummasta vaan saa kaupat sovittua.
 
toni the rookie sanoi:
enkä halua tietää jos teillä on joku corolla tai vastaava:urjo:

elikä pitäs olla vähän erikoisempi esim.joku sportti tai muuten vaa tehokas


Mulla on kakkosautona/raksavaununa 679 tkm ajettu -90 MB 200D. Helvetillinen tykki! :lol2: Alkuperäinen kone, tosin hieman heikossa hapessa alkaa jo olla. Pajalla totesivat että vielä ajelee ainakin 50 tkm. :hyper: No, harvalla riisipussilla pääsee samoihin kilometreihin...
 
Stobe sanoi:
Mulla on kakkosautona/raksavaununa 679 tkm ajettu -90 MB 200D. Helvetillinen tykki! :lol2: Alkuperäinen kone, tosin hieman heikossa hapessa alkaa jo olla. Pajalla totesivat että vielä ajelee ainakin 50 tkm. :hyper: No, harvalla riisipussilla pääsee samoihin kilometreihin...

kaverilla sama vehje pari vuotta nuorempi..ja 150th vähemmän ajettu niin mitattiin 0-100km/h..niin se otti n 23sek.. :rolleyes:
 
mik99 sanoi:
kaverilla sama vehje pari vuotta nuorempi..ja 150th vähemmän ajettu niin mitattiin 0-100km/h..niin se otti n 23sek.. :rolleyes:

Heh...joo käyn välillä landella "Johtotähdellä" ja ohittamaan sillä on turha lähteä jos vauhtia on yli 100 km/h. Pitää vaan körröötellä kaikessa rauhassa korvat luimussa... :D Perille kumminkin pääsee ja vielä aika halvalla+varmasti!
 
Stobe sanoi:
Heh...joo käyn välillä landella "Johtotähdellä" ja ohittamaan sillä on turha lähteä jos vauhtia on yli 100 km/h. Pitää vaan körröötellä kaikessa rauhassa korvat luimussa... :D Perille kumminkin pääsee ja vielä aika halvalla+varmasti!

joo kyyti on varmaa ja halpaa..ja ollaan me sillä yhellä suoralla pituutta n 8km..saatu se kulkemaan n 165km/h.. ;) no ei se nyt ihan tuota 8km kestänyt mut kyl siin saa olla vapaata kaistaa pitemmästikin jos ohittamaan aikoo lähteä..kaupunkis sit pysyy hyvin liikenteen mukana jos painaa aina vähän reilummin kaasua.. :rock:
 
honda civic vuosm.02 :rock:
 
Ford Sierra 1.6 -> taitaa olla lahoomispistees mut toistaseks pääsee duunii ja salille :)
 
Tällä hetkellä ei omaa biiliä... ukon saappia kengin kun on tarvetta. Puolen vuoden sisällä toivottavasti Type-R virman kautta.
 
Farmari Golf -02, halpaa on kyyti kun olen työmatkan ajotietokoneen mukaan päässyt 3,8 l/100km :) , kun oikein yritin ajaa taloudellisesti. Normaali ajolla menee sitten se 4,5-5,0 l/100km.
 
Replay sanoi:
Farmari Golf -02, halpaa on kyyti kun olen työmatkan ajotietokoneen mukaan päässyt 3,8 l/100km :) , kun oikein yritin ajaa taloudellisesti. Normaali ajolla menee sitten se 4,5-5,0 l/100km.

ja tuo on ilmeisesti vielä kiisseliä..se kulkee melkein kuin pyhällä henkellä.. :D
 
Replay sanoi:
Farmari Golf -02, halpaa on kyyti kun olen työmatkan ajotietokoneen mukaan päässyt 3,8 l/100km :) , kun oikein yritin ajaa taloudellisesti. Normaali ajolla menee sitten se 4,5-5,0 l/100km.
Nuo vw:n dieselit on kyllä taloudellisia itselläni vw passsat-89 1,6td ic(80hv) ja kulutus oli 4,39l/100km kun ajoin helsingistä ouluun, jos olisi ruvennut kunnolla pihisteleen niin ois varmaan tippunu 4litran pintaan. Kilometrejä autossa tällä hetkellä n, 520tkm :thumbs:
 
Mutta mullapa on käyttöautona Dodge aspen, mallia dille ja jönssi. Autossa kaikennäkösiä pikkuvikoja mut ei mua haittaa. katsatusmies vaa aina päivittelee. Ja kaupungilla käydessä aina poliisit pysäyttää. Mut vihatkoot tai rakastakoot kunhan katsovat!
 
Chevy bel air 1962 ja käyttöautona Opel rekord 2.2 1984

Edit: Niin ja alkuperäiselle kysyjälle: Chevyssä 301hv/523nm (takapyöristä din)
 
Opel Vectra -90. Tehdas lupailee 75 hevosvoimaa mutta vähä tuntuu ettei siitä ihan niin paljon irtoo...:rock: No on isukilla Jeep Wrangler -93 4-litrasella koneella. 180hv pitäs olla siinä. Sillä on huippu kruisailla katto alhaalla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom