PT Cruiser, 2.4 GT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toni the rookie sanoi:enkä halua tietää jos teillä on joku corolla tai vastaava:urjo:
elikä pitäs olla vähän erikoisempi esim.joku sportti tai muuten vaa tehokas
Stobe sanoi:Mulla on kakkosautona/raksavaununa 679 tkm ajettu -90 MB 200D. Helvetillinen tykki! :lol2: Alkuperäinen kone, tosin hieman heikossa hapessa alkaa jo olla. Pajalla totesivat että vielä ajelee ainakin 50 tkm. No, harvalla riisipussilla pääsee samoihin kilometreihin...
mik99 sanoi:kaverilla sama vehje pari vuotta nuorempi..ja 150th vähemmän ajettu niin mitattiin 0-100km/h..niin se otti n 23sek..
Stobe sanoi:Heh...joo käyn välillä landella "Johtotähdellä" ja ohittamaan sillä on turha lähteä jos vauhtia on yli 100 km/h. Pitää vaan körröötellä kaikessa rauhassa korvat luimussa... :D Perille kumminkin pääsee ja vielä aika halvalla+varmasti!
Replay sanoi:Farmari Golf -02, halpaa on kyyti kun olen työmatkan ajotietokoneen mukaan päässyt 3,8 l/100km , kun oikein yritin ajaa taloudellisesti. Normaali ajolla menee sitten se 4,5-5,0 l/100km.
Nuo vw:n dieselit on kyllä taloudellisia itselläni vw passsat-89 1,6td ic(80hv) ja kulutus oli 4,39l/100km kun ajoin helsingistä ouluun, jos olisi ruvennut kunnolla pihisteleen niin ois varmaan tippunu 4litran pintaan. Kilometrejä autossa tällä hetkellä n, 520tkm :thumbs:Replay sanoi:Farmari Golf -02, halpaa on kyyti kun olen työmatkan ajotietokoneen mukaan päässyt 3,8 l/100km , kun oikein yritin ajaa taloudellisesti. Normaali ajolla menee sitten se 4,5-5,0 l/100km.