Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toyota Corolla 1988. Olemus on tuota Inskan mersun luokkaa, kilometrejä tosin vain kolmannes. Kauhee kiima päällä katellu uudempaa halpaa (~3ke) autoa, mut eipä ole löytynyt mieleistä. Mitä enemmän lukee juttuja niin sitä vähemmän uskaltaa mitään hankkia kun kaikissa on vikansa.
 
Firman työsuhdekärrynä Audin Kuuvitonen. Liisariaika loppuu pian ja jotain pitäisi kohta laittaa tilaukseen. Kävin koeajamassa X6:n ja olihan se aivan käsittämättömän mahtava peli ajaa. Verotusarvo tosin alkaen 1700€/kk, joka pistää vähän miettimään.

bmw-x6-86377_57711446.jpg
 
Eikö ookki. Minustakin se on yksi miehekkäimmistä autoista evö. Aina tulee ihailtua, kun tollanen ajaa vastaan ja taustapeilistä katsottuna näyttää aggressiiviselta. Todellinen munanjatke, joka tulee minun tapauksessani tarpeeseen.
 
saksasta olen nyt konetta etsinyt.

Mitenkäs jos toi kone on niin pommi kuin on puhuttu, niin mistä nämä vaihtokoneet on peräisin? Riittääkö rutattua autoa vai osteleeko joku lauenneita koneita ja remontoi kuntoon?
 
N47D20A on. Merkkihuollon arvio 7500 ylöspäin jos en konetta hommaa itse muita reittejä, saksasta olen nyt konetta etsinyt. On kyllä koko tapaus niin veikeä. Toimi täydellisesti viimeiseen sammutukseen ja "kuoli" ääntäkään päästämättä, jos vaimooni on uskominen. Ei jaksa enää kuin naurattaa nämä nykydieselit. Hieman pitkä matka on roijata pääkaupunkiin raatoa. Pitänee kysellä löytyykö alueelta osaamista juurikin koneen remppaamiseen; vaikea uskoa että pahaa tuhoa olisi sammutettaessa syntynyt, mutta mene ja tiedä näistä.

Ei kai noita enemmin etsiä tarvi, kunhan valitsee vaan noista. http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=N47D20A+&_sacat=0&_from=R40
 
Komeet on kilometrilukemat kyllä :)

Tuo on Mersunkin kohdalla jo kunnioitettavassa seniori-iässä. Alle 400 tkm ajetut Mersut on vielä teini-iässä.:)

Pakko mainita, että vaikka noi kangaspenkit onkin jo kuluneet, niin noissa on ihan asiallinen värimaailma. Ihan tonne vuosituhannen vaihteeseen asti Mersuissa on kummitellu kangaspenkeissä paikoitellen aivan järkyttäviä pappakuviointeja. Sieltä jos jostain saatu lisää "pappa-auto"-kerrointa merkille.
 
MB C 200 cdi, -99. Ajettu rontti 400 tonnia. En löytänyt koneelta hyvää kuvaa tähän hätään, mutta onneksi netti pelastaa.
IMG_6125.jpg

Tuollainen, mutta eri värisenä ja pari tuumaa pienemmillä vanteilla. Tehtaan sporttialustalla ihan kiva ajettava. Keskimääräinen kulutus aika tasan 6 l/100km. Sitte ku oon iso ja rikas, ostan vähän menevämmän rassin. :)
 
Eikö ookki. Minustakin se on yksi miehekkäimmistä autoista evö. Aina tulee ihailtua, kun tollanen ajaa vastaan ja taustapeilistä katsottuna näyttää aggressiiviselta. Todellinen munanjatke, joka tulee minun tapauksessani tarpeeseen.
Samoin, edelleen kääntää meikän pään, on se vain niin muhkean tyylikäs.
 
Mitenkäs jos toi kone on niin pommi kuin on puhuttu, niin mistä nämä vaihtokoneet on peräisin? Riittääkö rutattua autoa vai osteleeko joku lauenneita koneita ja remontoi kuntoon?
Nii-in, tosin voinhan laittaa vaikka itse tuon ko. myllyn samaan hintaan kiertoon. Tarjolla on myös kunnostettua mylly, uutta myllyä, tai ainahan voi auton polttaa huoltamon pihaan. Laskeskelen tässä kannattavuuksia.:)
 
X6:ssa hauskinta on se, että se on täysin järjetön auto. Liian korkea urheiluautoksi, liian ahdas tila-autoksi ja liian huonot maasto-ominaisuudet maastoautoksi. Sen sijaan boolsseissa löytyy ihan hillittömästi.

Ja tämä ei siis ole negatiivista kritiikkiä. Maailma tarvitsee järjettömyyksiä.
 
Siinähän on kohta sisäänajo ajettu.

Juu, onhan nämä 123- ja 124-mallit perverssejä vehkeitä kestävyden ja tekniikan suhteen; rivipumppu jne. Ei ihme että tämäkin on aikoinaan ollut taksi. Kaikki on konepellin alla orkkista, mutta kansipahvi on kerran vaihdettu. Ei savuta tai syö öljyä, vastapainoksi auton kiihtyvyys on oikeasta nollasta sataan ja olet perillä. Olen sen verran rakastunut kys. autoon, että kiikarissa on museokilvissä 123-korinen ja tällä ajan matkaa ihan vaan vittuillakseni niin pitkään kun tekniikka kestää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom