Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saksasta olen nyt konetta etsinyt.
N47D20A on. Merkkihuollon arvio 7500 ylöspäin jos en konetta hommaa itse muita reittejä, saksasta olen nyt konetta etsinyt. On kyllä koko tapaus niin veikeä. Toimi täydellisesti viimeiseen sammutukseen ja "kuoli" ääntäkään päästämättä, jos vaimooni on uskominen. Ei jaksa enää kuin naurattaa nämä nykydieselit. Hieman pitkä matka on roijata pääkaupunkiin raatoa. Pitänee kysellä löytyykö alueelta osaamista juurikin koneen remppaamiseen; vaikea uskoa että pahaa tuhoa olisi sammutettaessa syntynyt, mutta mene ja tiedä näistä.
Komeet on kilometrilukemat kyllä
Samoin, edelleen kääntää meikän pään, on se vain niin muhkean tyylikäs.Eikö ookki. Minustakin se on yksi miehekkäimmistä autoista evö. Aina tulee ihailtua, kun tollanen ajaa vastaan ja taustapeilistä katsottuna näyttää aggressiiviselta. Todellinen munanjatke, joka tulee minun tapauksessani tarpeeseen.
Vaimolla on X6 kolmelitrasella bensakoneella. Luonnossa paljon paremman näköinen kun kuvissa.Samoin, edelleen kääntää meikän pään, on se vain niin muhkean tyylikäs.
Mitenkäs jos toi kone on niin pommi kuin on puhuttu, niin mistä nämä vaihtokoneet on peräisin? Riittääkö rutattua autoa vai osteleeko joku lauenneita koneita ja remontoi kuntoon?
Nii-in, tosin voinhan laittaa vaikka itse tuon ko. myllyn samaan hintaan kiertoon. Tarjolla on myös kunnostettua mylly, uutta myllyä, tai ainahan voi auton polttaa huoltamon pihaan. Laskeskelen tässä kannattavuuksia.Ei kai noita enemmin etsiä tarvi, kunhan valitsee vaan noista. http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=N47D20A+&_sacat=0&_from=R40
Moni kakku päältä kaunis ja rumassa repussakin voi olla hyvät eväät. Pahoittelen jos joltain meni yöunet.
..kuin myös. Ohessa nimittäin oma kullannuppuni joka makaa nyt nokkaketjun tappamana merkkihuollon pihassa, ajossa vanha e46
Siinähän on kohta sisäänajo ajettu.