Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Touaregilla menee reippaaseen 12 litraan taajaman ulkopuolella. Kyttäsin just isoa tehokasta bensamaasturia ja niitä ei liiemmin ole tarjolla. Touareggia himonnut pitkään ja näitä v-kutosia löytyi 2, joista tää toinen oli alle 80 tonnia ajettu ja yhdellä omistajalla ollut. Meinasin ostaa SRT-8 Cherokeen, se vasta oliskin vienyt bensaa.
Paremman auton kyllä varmasti ostit. Ei käynyt Range Rover Sport mielessä?
Mercedes-Benz S w126 3.5 turbodiesel -86
Paras auto millä olen ajanut. Olen ajanut uusiakin autoja, mutta eivät vaan yllä tuon tasolle ajettavuudessa. Tokihan ne on turvallisempia ja niissä on enemmän nappuloita, mutta itse tykkään autosta mikä on hyvää ajaa. Kesällä pientä projektia suoritan autolle. Uusi maalipinta ja moottoria rakennella vähän.
Moni kakku päältä kaunis ja rumassa repussakin voi olla hyvät eväät. Pahoittelen jos joltain meni yöunet.
Menikö laakeri, vai mikä rikkoi nokkaketjun?..kuin myös. Ohessa nimittäin oma kullannuppuni joka makaa nyt nokkaketjun tappamana merkkihuollon pihassa, ajossa vanha e46
katso liitettä 96746
Suunnitteluvirhe rikkoi Aivan satavarmaahan nokkaketjun pettäminen ei ole mutta merkkihuolto on asiasta niin varma ettei ala edes purkamaan vaan esittää uutta mottia.