Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä peli ja vuosimalli, T5 kone kestää viritystäkin paremmin kuin T7. Itellä juuri -99 T5 automaattikolkki stage 3 tason etanolikonversiolla. Softan lisäksi siis 3" dp, joku "kisakatti" ja isompaa putkea myös katilta taaksepäin. Näillä eväillä irtoaa 260 hp/400 nm, joka alkaakin olla automaattilaatikon keston raja. Mutta kyllähän tuollakin kerkee. Orkkisturbo (garretin t25) on tietysti vain noin herneen kokoinen, joten ei mopolla moottoritielle. Ja alustahan kolkissa on järkyttävä lulla, joten mielellään se ensin kuntoon ja sitten vasta tehot. ;)

siinä tulikin sitte kaikki mitä oon kesästä asti haaveillu..täähän on vaa matalapaine versio eli trionicin fuelcutti ottaa vastaa just tossa 260hp kohalla, enemmänki sais irti mutta seuraukset voi olla kohtalokkaat. Ja aeroha melkee pitäs hommata että näillä pärjää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vielä lisättäväksi mikä unohtui ensimmöiseen postiin kirjoittaa että tämä 200hp on todettu juurikin näillä lähettelyillä kavereiden autoja vastaan ettei se vain olisi liioittelua. Koska kuka ensinnäkään uskoo että jostain saabista joka yleensä leimataan vanhojen pappojen autoksi löytyy helposttikkin se 200hp, ainiin yleensä ku näätte saabin liikenteessä on varmasti tehty jtn piristystä jos ei muutaniin ainakin lastu. Siitä erikoinen auto että varmaan kaikki josta saabbi klubin tarra löytyy niin on ainakin jotenki laitettu.
Ja kukapa ei oo 18-19v vuotiaana autoonsa kiihdytelly..
Ahaa, eli siis lähettelyillä kavereita vastaan on todettu että autosta löytyy 200 konia?

Noin tarkasti kalibroidulla persdynolla kehoittaisin soittamaan välittömästi Maranelloon. Sieltä löytyy vormulavarikoilta välittömästi teknisen puolen pesti.
 
Niin no ainahan jonkun on nussittava pilkkua mutta jos saabista penkitetty 200hp bmw otteessa 200hp molemmat automaatteja (saab 4v bmw 5v) n. Saman painosia. Lähtö paikaltaan nostamatta kierroksia jarrua vasten. En osaa sanoo kuinka pitkä suora mutta bmw jäi useilla kymmennillä metreillä lopussa. Niin ei siellä ainakaan 140hp oo pelissä.. Ehkä iha ammattikoulun perustutkintokin riittää älyään että ei välttämättä jää kauaks siitä 200hp. Tai ehkä bemu ei käynykkää kaikilla pytyillä. Eiku oliha siellä ihan paskat renkaat se se oli.
Saabin edellinen omistaja oli sius saanu penkityksestä tulosteen jossa 144kw ja tätä on sitte kavereitten kanssa mietitty onko näin.
 
Seat Leon FR 1.8T vm. 2005

leon_s.jpg
 
Niin no ainahan jonkun on nussittava pilkkua mutta jos saabista penkitetty 200hp bmw otteessa 200hp molemmat automaatteja (saab 4v bmw 5v) n. Saman painosia. Lähtö paikaltaan nostamatta kierroksia jarrua vasten. En osaa sanoo kuinka pitkä suora mutta bmw jäi useilla kymmennillä metreillä lopussa. Niin ei siellä ainakaan 140hp oo pelissä..

Amiksen matikankirjasta: Ramin sierrassa on 190hp ja paino 1400kg. Pertin saab voittaa Ramin sierran kiihdytyksessä useilla kymmenillä metreillä lopussa, laske Pertin saabin tehot kun auton paino on 1450.
 
Halusin farmarin tai citymaasturin. Työssäni runsaasti reissaavana painotin varmuutta, ajomukavuutta ja tilavuutta. Asenne oli se, että ostan ennemmin hiukan vanhemman näköisen, kestävän työjuhdan, kuin ihan sitä uusinta korimallia olevan auton. Mersuun palaaminen kiinnosti erityisen paljon, koska alkupään w211 toimi käytössäni erittäin hyvin ja oli pajalla hyvin vähän ajomääriini nähden. Ihan loppupään s211 tuntui jotenkin varmemmalta, kuin alkupään s212.

Loppujen lopuksi pihaan tuli tällainen:

attachment.php

attachment.php

attachment.php


Mercedes-Benz E 280CDI V6 s211-facelift automaatilla.
 
Amiksen matikankirjasta: Ramin sierrassa on 190hp ja paino 1400kg. Pertin saab voittaa Ramin sierran kiihdytyksessä useilla kymmenillä metreillä lopussa, laske Pertin saabin tehot kun auton paino on 1450.

korjaus: Amiksen matikankirjasta: Ramin sierrassa on 190hp ja paino 1400kg. Pertti Perusinsinööri vie Ramin muijan joka on kyllästynyt siihen että Rami haisee jäteöljyltä ja käyttää kaikki rahansa smartin sätkäpusseihin ja wunderbaumeihin. Rami laittaa jouluaattona Teuvo maanteiden kuninkaan soimaan sierran mankasta ja vetää sierran pakoputkesta imurin letkun kabiiniin.
 
Korjaus: Rami on oikeasti homoseksuaali, eikä välitä hevonvittua, että akka lähti jonkun rillipään mukaan. Rami on täysin puhkirakastunut ei pelkästään Pertin Saabin välijäähdyttimeen, vaan myös Perttiin. Iltaisin Rami painaa päänsä siemennesteeltä tuoksuvaan tyynyynsä sylissään Wunderbaumin katajan tuoksuinen hajuste, joka oli vuoden 2004 erikoispainos, Rami on sitä säilyttänyt Perttiä varten jo usean vuoden.
 
Korjaus: Rami on oikeasti homoseksuaali, eikä välitä hevonvittua, että akka lähti jonkun rillipään mukaan. Rami on täysin puhkirakastunut ei pelkästään Pertin Saabin välijäähdyttimeen, vaan myös Perttiin. Iltaisin Rami painaa päänsä siemennesteeltä tuoksuvaan tyynyynsä sylissään Wunderbaumin katajan tuoksuinen hajuste, joka oli vuoden 2004 erikoispainos, Rami on sitä säilyttänyt Perttiä varten jo usean vuoden.

Rami ja Pertti alakoulussa... Ramilla siintää jo mielessä amiksen autolinja, ajokortin saaminen ja Turengin Nesteellä notkuminen. Rami ei arvaakaan tuossa kuvassa vielä, että haaveet toteutuvat. Rami tulee räpläämään ahtimia ja penkittämään ihan sikana puhumattakaan autostereoiden hinkkaamisesta.

Tatu_och_Eetu.jpg
 
siinä tulikin sitte kaikki mitä oon kesästä asti haaveillu..täähän on vaa matalapaine versio eli trionicin fuelcutti ottaa vastaa just tossa 260hp kohalla, enemmänki sais irti mutta seuraukset voi olla kohtalokkaat. Ja aeroha melkee pitäs hommata että näillä pärjää.

Joo kunnon softa mieluummin purkkiin, kuin pelkkiä ahtoja ylös. Tulee muuten äkkiä mäntä koneen kyljestä läpi... Löytyyhän noita t5 guruja jo useampia, jos ei itse huvita opetella t5 suitella ohjelmointia. Enkä ihmettele jos ei huvita, ei sitä ihan hetkessä opi. Aero olisi kieltämättä hieno, ja jos parasta hintalaatua hakee niin ehdottomasti katseet lahden toiselle puolelle.
 
toi uusin ng 9-5 ois ihan unelma :) tullu istuttua kyydissä paljo mutta vittuku meni konkkaa just enne ku sain korti, ois tullu paljo ajeltua niillä. no onpaha si pääässy ajelee muilla enemmä..
 
Amiksen matikankirjasta: Ramin sierrassa on 190hp ja paino 1400kg. Pertin saab voittaa Ramin sierran kiihdytyksessä useilla kymmenillä metreillä lopussa, laske Pertin saabin tehot kun auton paino on 1450.
Koko kysymys on kompa, koska Sierra jättää sen. Eikä amiksen matikankirjasta tollasia laskuja löytyisikään ettei mene pojilta aivot solmuun. Siinä alkaa vähitellen amisviiksi väpättään.

Ja toi Counterfeithin laittama Mursu on muuten aivan saatanan makee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom