Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, onhan nämä 123- ja 124-mallit perverssejä vehkeitä kestävyden ja tekniikan suhteen; rivipumppu jne. Ei ihme että tämäkin on aikoinaan ollut taksi. Kaikki on konepellin alla orkkista, mutta kansipahvi on kerran vaihdettu. Ei savuta tai syö öljyä, vastapainoksi auton kiihtyvyys on oikeasta nollasta sataan ja olet perillä. Olen sen verran rakastunut kys. autoon, että kiikarissa on museokilvissä 123-korinen ja tällä ajan matkaa ihan vaan vittuillakseni niin pitkään kun tekniikka kestää.

w124 3.0 turbodiesel on myös sitten vielä aika pirteäkin kapistus ja sekin kestää helposti +600tkm. Ajettavuudessahan nämä 123, 124 ja 126 mallit ovat aikansa parhaimmistoa, ja kunnossa ollessaan pesee ajettavuudessaan väh. 70% nykyautoista.
 
Tossa talouden kiesit vierekkäin.

IMG_1516.jpg
 
Alla ensi autona vajaan vuoden ollut ja täysin omilla tienatuilla rahoilla ostettu saab 9-3 2.0t aut. vm.1999 sillon kun ostin tais olla mittarissa jotain 198000 nyt ehkä 212000 kilometriä. Otetteessa joku 140hp, edellinen omistaja räplännyt ahdinta ja penkittänyt 200hp on pätkitty volvo v70, bmw 528 ,honda prelude plus jotain satunnaisia saksalais kannattajien härnäämisiä. Seuraava auto vois olla joku farmari 9-5 2.3 turbo vakiona sen sitte vois vaikka käydä itte ohjelmoimassa RE85 sopivaks jos sen näkee järkeväks sillo näkee ja se käy jollai tavalla edulliseks. Mutta siihen on vielä aikaa, tolla vois ottaa vaikka sen 3 sataa mittarii ja jättää nurkkii pyörii ja joskus laittaa vähä tehoo pellin alle ku on aikaa ja rahaa. eihä noista enää kukaa mitää maksa ja on nii loistoyksilökin ettei haluta luopua.
 
Alla ensi autona vajaan vuoden ollut ja täysin omilla tienatuilla rahoilla ostettu saab 9-3 2.0t aut. vm.1999 sillon kun ostin tais olla mittarissa jotain 198000 nyt ehkä 212000 kilometriä. Otetteessa joku 140hp, edellinen omistaja räplännyt ahdinta ja penkittänyt 200hp on pätkitty volvo v70, bmw 528 ,honda prelude plus jotain satunnaisia saksalais kannattajien härnäämisiä. Seuraava auto vois olla joku farmari 9-5 2.3 turbo vakiona sen sitte vois vaikka käydä itte ohjelmoimassa RE85 sopivaks jos sen näkee järkeväks sillo näkee ja se käy jollai tavalla edulliseks. Mutta siihen on vielä aikaa, tolla vois ottaa vaikka sen 3 sataa mittarii ja jättää nurkkii pyörii ja joskus laittaa vähä tehoo pellin alle ku on aikaa ja rahaa. eihä noista enää kukaa mitää maksa ja on nii loistoyksilökin ettei haluta luopua.

large-20100204-9087743_1C0388F78.jpg
 
Mikähän siinä on et jos joku tietää autoista enemmän ku naapurin muori, niin heti leimataan amiksen käyneeks lahjatomaks paskaks, joka ei osaa mitään muuta ku rassata autoa, ei tee mitään muuta ku rassaa autoa ja juo kaljaa, sekä käyttää lippistä jossa komeilee olutmerkin logo?
 
Mistä tuosta kävi ilmi, että tietoa autoista löytyy? Itse lähinnä ymmärsin, että Saabilla on pilkottu perheauto ja pari provosoivan näköistä autoa.

Itsellä tuli lähinnä kiire saada oma Saabi ajokuntoon ja myytyä äkkiä pois.
 
Vielä lisättäväksi mikä unohtui ensimmöiseen postiin kirjoittaa että tämä 200hp on todettu juurikin näillä lähettelyillä kavereiden autoja vastaan ettei se vain olisi liioittelua. Koska kuka ensinnäkään uskoo että jostain saabista joka yleensä leimataan vanhojen pappojen autoksi löytyy helposttikkin se 200hp, ainiin yleensä ku näätte saabin liikenteessä on varmasti tehty jtn piristystä jos ei muutaniin ainakin lastu. Siitä erikoinen auto että varmaan kaikki josta saabbi klubin tarra löytyy niin on ainakin jotenki laitettu.
Ja kukapa ei oo 18-19v vuotiaana autoonsa kiihdytelly..
 
Alla ensi autona vajaan vuoden ollut ja täysin omilla tienatuilla rahoilla ostettu saab 9-3 2.0t aut. vm.1999

Hyvä peli ja vuosimalli, T5 kone kestää viritystäkin paremmin kuin T7. Itellä juuri -99 T5 automaattikolkki stage 3 tason etanolikonversiolla. Softan lisäksi siis 3" dp, joku "kisakatti" ja isompaa putkea myös katilta taaksepäin. Näillä eväillä irtoaa 260 hp/400 nm, joka alkaakin olla automaattilaatikon keston raja. Mutta kyllähän tuollakin kerkee. Orkkisturbo (garretin t25) on tietysti vain noin herneen kokoinen, joten ei mopolla moottoritielle. Ja alustahan kolkissa on järkyttävä lulla, joten mielellään se ensin kuntoon ja sitten vasta tehot. ;)
 
Hyvä thread menny ihan pilalle, nyt täällä haisee moottoriöljy ja paskaiset haalarit ja ilmapiiri on hyvinkin painostava.
 
Koska kuka ensinnäkään uskoo että jostain saabista joka yleensä leimataan vanhojen pappojen autoksi löytyy helposttikkin se 200hp, ainiin yleensä ku näätte saabin liikenteessä on varmasti tehty jtn piristystä jos ei muutaniin ainakin lastu. Siitä erikoinen auto että varmaan kaikki josta saabbi klubin tarra löytyy niin on ainakin jotenki laitettu.

No näinhän se on, mutta ei näistä nyt kannata liikaa huudella. On niitä tehokkaita pelejä muitakin ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom