Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
b1eb3a0a2d7611e287f4220.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin tuommoisen farkku-Audin, kun sopivasti sain. Vuosimalli 2011, 2-litranen turbodiesel. Saattaa olla, että menee myyntiin, kun alunperin olin kyllä Mersua katselemassa...

Audi-A4.jpg
 
Kesärutkutteena BMW e34 540iA -94, ns. "kaikilla varusteilla" paitsi jakkarat ei sähkösäädöillä.

Talvipäryyttimenä BMW e34 540iA -93, tässä taas muuten kaikki kuin kesäversiossakin + jakkarat sähkösäädöillä, mutta puuttuu vakionopeudensäädin.

Ja juuri myin sen jokaisen ammattikoulua/n käyvän/käyneen nuoren lököhousuisen nuorenmiehen unelmaluisupulkan pois, BMW e30 320i -87, ei mitään varusteita, ei kerta kaikkiaan mitään.

Pitäisi varmaan seuraavaksi ostaa/vaihtaa vanhemman koulukunnan Volvoa/Mersua ettei mene liian BMW painotteiseksi, herättää ihmisissä ennakkoluuloja... :lol2:

"nimim. PEMARILLA reilusti vino parkkeeraus invapaikalle, nousu autosta, semivihainen vilkaisu ympärille, reilu sylkäisy "pthyi!" ja "coolisti" lompsien liukuovista sisään."
 
Onpas jengeillä uusia autoja, no mulla on tuommoinen vanha kunnon toyo carina eli kaarina, vuosimalli on 87 ja ajettu nyt 30200 ja rapiat, minä olen ajellut jo 10 tonnin ja kohta ois hihnan vaihto eessä ja sit alkaa olla tän auton tarina lopussa :)
 
Mahtuuko 187cm pitkä kuski sisälle ilman, että ota on tuulilasin yläpuolella?
Se on siinä ja siinä. Mulla pituutta 182cm ja kovakatto kiinni penkki ala-asennossa jää tilaa pään päälle kyllä alle 10cm. Joten voi sulla kolista töyssyissä jo kattoon... Käy istumassa jossain!
 
Ei huhhuh! Mä kun luulin että faijan 2,5T Ford S-Maxin 11-12l/100 kaupungissa on paha! :D

Kokeilitko jotain muita maastureita, vai valitsitko suoraan ton?
 
Mercedes-Benz S w126 3.5 turbodiesel -86

Paras auto millä olen ajanut. Olen ajanut uusiakin autoja, mutta eivät vaan yllä tuon tasolle ajettavuudessa. Tokihan ne on turvallisempia ja niissä on enemmän nappuloita, mutta itse tykkään autosta mikä on hyvää ajaa. Kesällä pientä projektia suoritan autolle. Uusi maalipinta ja moottoria rakennella vähän.
 
Vie reippaan 20 litraa kaupungissa. Kesäksi on 275 leveet 20 tuumaiset.

Itsehän kesäautolla sain kulutuksen 40-50l/100km kaupunki ajossa. Eikä ollut mitään päätöntä rälläämistä etes. Noh onneksi sillä ei tarvi kaikkia ajoja tehdä :)
Edit. autona siis toimi tuo camaro -70 402
 
Ei huhhuh! Mä kun luulin että faijan 2,5T Ford S-Maxin 11-12l/100 kaupungissa on paha! :D

Kokeilitko jotain muita maastureita, vai valitsitko suoraan ton?
Touaregilla menee reippaaseen 12 litraan taajaman ulkopuolella. Kyttäsin just isoa tehokasta bensamaasturia ja niitä ei liiemmin ole tarjolla. Touareggia himonnut pitkään ja näitä v-kutosia löytyi 2, joista tää toinen oli alle 80 tonnia ajettu ja yhdellä omistajalla ollut. Meinasin ostaa SRT-8 Cherokeen, se vasta oliskin vienyt bensaa.
 
V6 3.6L bensa. 280hp. Maastureista ei pois vaihdeta.
Komea peli, ja kutoskoneessakin näköjään ihan hyvin potkua. Massaa vaan taitaa olla sen verran reilusti, että ihmekkös bensa maistuu. Oletko kokeillut auton maasto-ominaisuuksia tien ulkopuolella tai muuten huonoissa olosuhteissa? Löytyykö Touaregista lukkoja tai alennusvaihteistoa?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom