Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
E: Näin muuten eilen mageen ööö... auton? Toijalan ABCn parkissa. Teki mieli sanoa kuskille että hieno avaruusalus sulla. Mikä ihmisiä vaivaa? Vai onko noi 1.6 isolla pakarilla, 5m spoilereilla, levikkeillä ja helmoilla varustetut OOPpelit jonkun mielestä hienon näkösiä?

Hurjapäät elokuvia ei olis ikinä pitänyt tehdä.

Kylläh! Vitusti wunderbaumeja ikkunalle ja lasikuitua jokakulmaan! :rock:
 
Nii ai mikä?
 
Älä ny emmä oikeesti tykkää lasikuitu helveteistä.. Ei viitti lisätä kuvaa autosta kun winterlook on aika tylsän näkönen, mutta keväällä sitten. :)
 
Oma "uusi" auto on -91 vuosimallin 124W 200D mese. Maksoin karvan päälle 300€ tästä kaverille. Elämäni ensimmäiset autokaupat joissa tingin hintaa ylöspäin. Autohan on aivan käsittämättömän ruma, mutta toimii paremmin kuin yksikään aikaisemmin omistamani auto. 945000 km mittarilukemaan suhteutettuna käsittämättömän hyvä ajaa. Kerrankin Voi olla melko varma, ettei mittaria ole ruuvattu.

Pitää kai sitten ajaa se miljoona rikki, kun katsastusmies käski eilen vain vaihtamaan taakse jarrun kulutusosat. Öljyäkään ei ole tarvinnut lisätä yhtään viidellä tonnilla. On ne saksalaiset perverssiä sakkia. Ja minä kun kehuin tätä ennen Toyotaa luotettavaksi autoksi.
 
Pitää kai sitten ajaa se miljoona rikki, kun katsastusmies käski eilen vain vaihtamaan taakse jarrun kulutusosat. Öljyäkään ei ole tarvinnut lisätä yhtään viidellä tonnilla. On ne saksalaiset perverssiä sakkia. Ja minä kun kehuin tätä ennen Toyotaa luotettavaksi autoksi.

Sitten miljoonan kilsan jälkee tavottelee miljoonaa mailia ;)
 
Mä ajattelin, että ajelen tuolla E270 CDI "Wäyrysellä" kanssa niin kauan ku se kestää kohtuullisin korjauskustannuksin.
Kattotaan kerkiääkö miljoona tulemaan täyteen :D
 
Mä ajattelin, että ajelen tuolla E270 CDI "Wäyrysellä" kanssa niin kauan ku se kestää kohtuullisin korjauskustannuksin.
Kattotaan kerkiääkö miljoona tulemaan täyteen :D
Siinä on herrasmiehen auto, viimeisen päälle. Itsekin joskus vielä mersun laitan.
 
Mä ajattelin, että ajelen tuolla E270 CDI "Wäyrysellä" kanssa niin kauan ku se kestää kohtuullisin korjauskustannuksin.
Kattotaan kerkiääkö miljoona tulemaan täyteen :D

Väyrysisskin taitaa olla noita mätä ongelmia, jos ei erityisemmin pidä huolta korista. Eiköhän tommosellaki varmaan sen miljoonan pääse ellei sinne kissan mentäviä reikiä ruostu :D
 
Väyrysisskin taitaa olla noita mätä ongelmia, jos ei erityisemmin pidä huolta korista. Eiköhän tommosellaki varmaan sen miljoonan pääse ellei sinne kissan mentäviä reikiä ruostu :D

Juu, se lienee tuon W210 mallin ongelma.
W211 korimallissa taas tätä ongelmaa ei ole ja todennäköisesti se tulee olemaan seuraava.
Tosin kyselin tarjouksia noilla ruosteläikillä, mitä autossa on ja etupuskuri/lokasuojat vaihdettuna ja maalattuna Virosta...
1500€ + osat oli hinta hommalle ja sisälsi alustapuhalluksen/massauksen.


Juuri sain tuon pakuksi virittelyn loppuun, joten nyt siellä mahtuu takana vaikka oikaseen itsensä unille pidempikin mies :D


Siinä on herrasmiehen auto, viimeisen päälle. Itsekin joskus vielä mersun laitan.

Se on MARSU, ei mersu :D
 
Eipä kyllä pahalta kuulosta tuo hinta, kun kerran alustamassauskin on. Kaverilla on tuommoinen w210 300td, ja sillon kun se on suomeen tuotu, niin siihen on tehty alustamassaukset yms. korinsuojaukset. Se on kyllä paras korisin w210 mitä oon nähny.
 
Eipä kyllä pahalta kuulosta tuo hinta, kun kerran alustamassauskin on. Kaverilla on tuommoinen w210 300td, ja sillon kun se on suomeen tuotu, niin siihen on tehty alustamassaukset yms. korinsuojaukset. Se on kyllä paras korisin w210 mitä oon nähny.

Toi 300td on vaan sitä vanhaa konetta, mielummin tää CDI versio.
Siinä välissä on muitakin eroja, kuin pelkkä kone... mm. noita mukavuuksia eri tavalla.

Mullahan toi malli on Elegance, joten Avantgardella ois esim. Xenonit jne. lisävarusteina ollut mahdollista hankkia.
Seuraavaan autoon ne tuleekin, tässä on nyt sitten ollut 'jälkiasennusversiot' ja hyväksi ne olen havainnut.
Kunhan vaan muistaa ne vaihtaa aina katsastukseen normi valoiksi :D

Airmatic on 1 mikä on mielessä, vaikka niiden palkeiden pakkaskestoa onkin jonkin verran kritisoitu.
Eivätkä ole edes kovin halvat kapistukset, mikäli vaihtoa vaativat.
Kuitenkin siinä ois se 'mökkitieasetus', mikä nostaa koria juuri sen verran mitä itse tarvitsisin tuolla syksyisillä ajoilla metsästyksen yhteydessä.
Tosin 07vm W211 4Matic Airmatic 320CDI ja hinta pompsahtaakin jo sen verran, että siinä rupee harkitsemaan Allroadia 3.0TDI koneella vaihtoehdoksi :D
 
Autona tällä hetkellä Audi A4 3,0tdiq S-line 2009, kiiltävä musta ja ihan ok varusteilla, mm. Navi, panoramakatto, bi-xenon, S-line(sisusta, puskurit, alusta, vanteet), vakkari, dvd-soitin, parkkitutkaa, tummat lasit yms...
 
Autona tällä hetkellä Audi A4 3,0tdiq S-line 2009, kiiltävä musta ja ihan ok varusteilla, mm. Navi, panoramakatto, bi-xenon, S-line(sisusta, puskurit, alusta, vanteet), vakkari, dvd-soitin, parkkitutkaa, tummat lasit yms...

Vaihtuuko sulla auto monta kertaa vuodessa vai kerrotko vain ihan kertauksen vuoksi samasta autosta samassa viestiketjussa?
 
Autona tällä hetkellä Audi A4 3,0tdiq S-line 2009, kiiltävä musta ja ihan ok varusteilla, mm. Navi, panoramakatto, bi-xenon, S-line(sisusta, puskurit, alusta, vanteet), vakkari, dvd-soitin, parkkitutkaa, tummat lasit yms...

Haitko jostain kauempaa? Suomessa on todella harvassa hyvinvarustellut autot. Laitas kuvia.
 
Laitan kuvii kun jaksan pestä ton...Saksasta kävin hakemassa!!!

- - - Updated - - -

Vaihtuuko sulla auto monta kertaa vuodessa vai kerrotko vain ihan kertauksen vuoksi samasta autosta samassa viestiketjussa?
Mielestäni en oo tosta kertonu, entinen oli samanlainen mut huonommilla varusteilla =D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom