Moonis, Sykkeen nuorisoa meinasin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo alle 6 sek :D
E: En oikeestaa ookkaa iha varma et onks toi alle 6 sekan auto ku en oo ikinä kokeillu
E: Näin muuten eilen mageen ööö... auton? Toijalan ABCn parkissa. Teki mieli sanoa kuskille että hieno avaruusalus sulla. Mikä ihmisiä vaivaa? Vai onko noi 1.6 isolla pakarilla, 5m spoilereilla, levikkeillä ja helmoilla varustetut OOPpelit jonkun mielestä hienon näkösiä?
Hurjapäät elokuvia ei olis ikinä pitänyt tehdä.
Aikaiset siemensyöksyt monessa asiassa:DNii ai mikä?
Oma "uusi" auto on -91 vuosimallin 124W 200D mese. Maksoin karvan päälle 300€ tästä kaverille. Elämäni ensimmäiset autokaupat joissa tingin hintaa ylöspäin. Autohan on aivan käsittämättömän ruma, mutta toimii paremmin kuin yksikään aikaisemmin omistamani auto. 945000 km mittarilukemaan suhteutettuna käsittämättömän hyvä ajaa. Kerrankin Voi olla melko varma, ettei mittaria ole ruuvattu.
Pitää kai sitten ajaa se miljoona rikki, kun katsastusmies käski eilen vain vaihtamaan taakse jarrun kulutusosat. Öljyäkään ei ole tarvinnut lisätä yhtään viidellä tonnilla. On ne saksalaiset perverssiä sakkia. Ja minä kun kehuin tätä ennen Toyotaa luotettavaksi autoksi.
Siinä on herrasmiehen auto, viimeisen päälle. Itsekin joskus vielä mersun laitan.Mä ajattelin, että ajelen tuolla E270 CDI "Wäyrysellä" kanssa niin kauan ku se kestää kohtuullisin korjauskustannuksin.
Kattotaan kerkiääkö miljoona tulemaan täyteen :D
Mä ajattelin, että ajelen tuolla E270 CDI "Wäyrysellä" kanssa niin kauan ku se kestää kohtuullisin korjauskustannuksin.
Kattotaan kerkiääkö miljoona tulemaan täyteen :D
Väyrysisskin taitaa olla noita mätä ongelmia, jos ei erityisemmin pidä huolta korista. Eiköhän tommosellaki varmaan sen miljoonan pääse ellei sinne kissan mentäviä reikiä ruostu :D
Siinä on herrasmiehen auto, viimeisen päälle. Itsekin joskus vielä mersun laitan.
Eipä kyllä pahalta kuulosta tuo hinta, kun kerran alustamassauskin on. Kaverilla on tuommoinen w210 300td, ja sillon kun se on suomeen tuotu, niin siihen on tehty alustamassaukset yms. korinsuojaukset. Se on kyllä paras korisin w210 mitä oon nähny.
Autona tällä hetkellä Audi A4 3,0tdiq S-line 2009, kiiltävä musta ja ihan ok varusteilla, mm. Navi, panoramakatto, bi-xenon, S-line(sisusta, puskurit, alusta, vanteet), vakkari, dvd-soitin, parkkitutkaa, tummat lasit yms...
Autona tällä hetkellä Audi A4 3,0tdiq S-line 2009, kiiltävä musta ja ihan ok varusteilla, mm. Navi, panoramakatto, bi-xenon, S-line(sisusta, puskurit, alusta, vanteet), vakkari, dvd-soitin, parkkitutkaa, tummat lasit yms...
Mielestäni en oo tosta kertonu, entinen oli samanlainen mut huonommilla varusteilla =DVaihtuuko sulla auto monta kertaa vuodessa vai kerrotko vain ihan kertauksen vuoksi samasta autosta samassa viestiketjussa?