Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
No anteeksi, mutta mielestäni 911 turboon ei vaan sovi tuollaiset kiekot jotka näyttää siltä kun ne olisi ollut vakiona mun mutsin -04 fiat stilossa.
Mutta joka tapauksessa hieno possu, niinkuin sanottu.

Nuo vanteet pysyy. Ovat varta vasten tuohon autoon muotoiluvaiheessa suunniteltu, onttopuolaiset, kevyet ku mitkä vaikka ovat takaa 11 tuumaa leveät.

Maksavat hiton monta tonnia sarja. Tarkoitus on pitää auto 100% originaalina, pientä softamuutosta lukuunottamatta. Mitä enemmin auto vanhenee, sitä vähemmin 100% orkkiskuntoisia on olemassa. Iän myötä alkaa ilmestyä bling -vanteita, korisarjoja, madalluksia, hiilikuituosia yms yms yms "teini"-kamaa.

Jos haluaisi tehdä vanne-upgraden, pitäisi katsella tunnettujen Porsche -virityspajojen vanteita; RUF, Gemballa, yms. Tosin niiden vanteet on suunniteltu taasen vastaavien korisarjojen kanssa käytettäväksi.

Mulle design management on iso juttu näissä harrasteautoissa. Ei laiteta frakki päällä saappaita jalkaan, vaikka ne olis kuin muotia jonku mielestä ja kiiltävät ja mageet. Omastakin mielestä 18 -tuumaset on aika mopon kokoset tohon autoon mutta niillä mennään mitkä muotoilija on Stuttgartissa vuosituhannen vaihteessa piirtänyt.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siisti auto! Mites tuo alusta, kuinka kova on esim. kaupungin huonoilla kaduilla?

E. kun ei olisi noita lapsia...

Vakioalusta on 996turbossa (996 = 911 turbon toiseksi uusin sukupolvi, v 2005 -> = 997) melkoisen pehmonen pinnasta. Sopii ihan hyvin myös normiajoon. Hidastetöyssyjen kohdalla tosin hidastetaan tosin vaihdit melkein kokonaan pois.
 
c1d10a01-34c2-de1d.jpg

Tuollaisella E61 dA:lla tulee kurvailtua n.60tkm vuodessa!
Plussaa ainakin omasta mielestä hienoimmista BMW:n vanteista kautta aikojen, eli M6:n moiset.

M6.jpg

:kuola:
 
Plussaa ainakin omasta mielestä hienoimmista BMW:n vanteista kautta aikojen, eli M6:n moiset.

katso liitettä 69369

:kuola:

Kyseiset kiekot on vieläpä marmori tiskiltä hankittu, kokoa 19x10" ja 9x19" Misukan Pilot Sporteilla! Aktiiviohjauksella kulkee todella "helposti"
Ai että kun riittäisi rahat F-11 koppaseen M-sportiin :/
 
Nuo vanteet pysyy. Ovat varta vasten tuohon autoon muotoiluvaiheessa suunniteltu, onttopuolaiset, kevyet ku mitkä vaikka ovat takaa 11 tuumaa leveät.

Maksavat hiton monta tonnia sarja. Tarkoitus on pitää auto 100% originaalina, pientä softamuutosta lukuunottamatta. Mitä enemmin auto vanhenee, sitä vähemmin 100% orkkiskuntoisia on olemassa. Iän myötä alkaa ilmestyä bling -vanteita, korisarjoja, madalluksia, hiilikuituosia yms yms yms "teini"-kamaa.

Jos haluaisi tehdä vanne-upgraden, pitäisi katsella tunnettujen Porsche -virityspajojen vanteita; RUF, Gemballa, yms. Tosin niiden vanteet on suunniteltu taasen vastaavien korisarjojen kanssa käytettäväksi.

Mulle design management on iso juttu näissä harrasteautoissa. Ei laiteta frakki päällä saappaita jalkaan, vaikka ne olis kuin muotia jonku mielestä ja kiiltävät ja mageet. Omastakin mielestä 18 -tuumaset on aika mopon kokoset tohon autoon mutta niillä mennään mitkä muotoilija on Stuttgartissa vuosituhannen vaihteessa piirtänyt.

Täysin samaa mieltä! Mä luulen, että kun tulee vähän ikää (ei koske kaikkia) rupee arvostaan orkkis osia/autoja. Useasti pilataan hieno auto hirveillä osilla.
 
Täysin samaa mieltä! Mä luulen, että kun tulee vähän ikää (ei koske kaikkia) rupee arvostaan orkkis osia/autoja. Useasti pilataan hieno auto hirveillä osilla.

Sitäpaitsi nuo on varmasti 11" leveänä takaviistosta aivan saatanan sick oossomit :D
 
Maksuhäiriöisten määrä ennätyskasvussa

http://www.taloussanomat.fi/raha/2011/07/06/maksuhairioisten-maara-ennatyskasvussa/20119488/139

"Melkein kaksi kolmasosaa eli 63 prosenttia maksuhäiriöisistä on miehiä. Aikuisikäisestä kansasta yhteensä 7,6 prosentilla on maksuhäiriömerkintä."


Voisin lyödä vetoa siitä että suurin osa näistä johtuu siitä kun nuoret miehet ottava suhteessa tuloihinsa liian isoja autolainoja. Jätetään sitten muut laskut maksamatta kun halutaan ylläpitää illuusiota siitä että hyvin menee kun kerran on näin siisti auto. Sen nyt ymmärrän että viidenkympin kriisissä rypeävä mies hankkii itsellensä urheiluauton. Silloin alkaa ekonomia oleen sillä mallilla että on varaa moiseen. Vaimokaan ei oikein enää anna mutta seksi korvataan sitten autolla korottamaan itsetuntoa.

Anna faktaa äläkä veikkaile. Eiköhän nuo maksuhäiröiden takana ole myös pikavipit, joita niin helposti tällä hetkellä jaetaan. Totta kai aina on porukkaa, jotka käyttäytyvät noin, mutta yleistäminen kaikkiin on aika järjetöntä. Aina siis löytyy porukkaa, jotka eivät osaa hoitaa raha-asioitaan. Ei siihen edes autoa tarvita. Itse olen huomannut, että silloin on varaa autoon, kun sen voi ostaa kokonaan käteisellä. Ei tule ostettua liian kalliita autoja. Tähän mennessä olen tehnyt aina niin ja eipä ollut ongelmia maksujenkaan kanssa. Voihan toki usein olla varaa autoon mutta ei sitten ylläpitoon. Siksi itse suosin uudehkoja autoja niin ei tule yllätyksiä, kun kalliimmat remontit voi hoitaa takuun piikkiin.

Edelleenkin väitän, että on hemmetin kapeakatseisia nuo sinun väitöksesi. Ei kaikki ajattele samoin kuin sinä (onneksi). Joillekin auto on munanjatke, toisille taas ei. Sinun ajatusmaailmassa vaikuttaisi kaikki autot olevan munanjatkeita. Onnea valitsemallasi kannalla.
 
Bodaus menee ihan samaan kategoriaan näiden autojen kanssa. Pelkkä munanjatke se iso hauis, penkkitulos ja sikspäkki on. Meneehän kaikkiin ihme luomuruokiin, roheiinijauhoihin ja salimaksuihin useampia tuhansia euroja rahaa. Maksuhäiriö siitä useimmille seuraa, kun pitää valita puhelinmaksun ja kuukauden salikortin väliltä.
 
Onhan sitä autolainoja maksettu jo tuhansia ja taas tuhansia euroja. Nykyään riittää tällainen muutaman satasen kiesi. Mutta jos hienot ja kalliit autot auttavat teitä huonon itsetuntonne kanssa niin mikäs siinä, kyllä se sitten iän myötä helpottaa... Ehkä! Itse en otaisi enää yli 5000€ autoa vaikka tulisi miljoonia Lotossa. Sen verran huonoja ja turhia sijoituksia nuo autot.
Samaa mieltä!
Turhaa sitä laittaa rahaa johonkin autoon, jos sitä löytyy;)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/s...satamassa---katso-kuva/art-1288407974405.html

Itselleni esim. kyllä kelpaisi joku ihan mukava uusi luxus 4-veto maasturi!
Onneksi on niin "perkeleesti" rahaa, niin en piruuttanikaan osta sitä:D
Ps,Kateus vie kalatkin järvestä vai miten se menikään:jahas:
 
Täysin samaa mieltä! Mä luulen, että kun tulee vähän ikää (ei koske kaikkia) rupee arvostaan orkkis osia/autoja. Useasti pilataan hieno auto hirveillä osilla.

Ei se aina ikää kato että osaa arvostaa orkkis osia, ja mikä tärkeintä autoon sopvia osia.
Pakko sanoa tosta farmari bemarista, hieno kiesi mutta noi vanteet :( miks noin valtavat? Ei se orkkisosakaan automattisesti aina sovi. Tietty ehkä jos tykkää tosta vannemallista, mun mielestä noi m6 vanteet ei sovi m kutoseen eikä mihinkään muuhunkaan.

911 turbossa taas on sopivat vanteet, eikä 18 ole kyllä mikään mopokoko, en käsitä miten kaikkien mielestä isommat vanteet on AINA paremmat :D
 
Huomenna eka auto :) Volkswagen Beetle -vm 65, alkuperäiskunnossa ja kaikki paperit tallella :) tavotteena et seuraavana kesänä olis ajossa ja pääsisi ruotsissa käymään sen kanssa.
 
911 turbossa taas on sopivat vanteet, eikä 18 ole kyllä mikään mopokoko, en käsitä miten kaikkien mielestä isommat vanteet on AINA paremmat :D
Ja kun isommat vanteet tuovat yleensä lisää painoa, mikä taas heikentää suorituskykyä. Varmaankin tuollaisessa Possussa kuitenkin suorituskyky edellä pitäisi modauksia tehdä. Ei se ainakaan hiljempaa saisi kulkea jos osaa vaihdetaan :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom