Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaa olee mersussa jo kilometrit kohdallaan. Onko toi ollut sulla kauankin, miten on pelittänyt esim. 350-550tkm?
Se oli vasta ensimmäinen, seuraavan 20tkm sisään hajoaa 3 muuta, ominaisuus tuossa 170hp piezosuutin pumpparissa Nimim. omassa ex-autossa kaikki vaihdettu 140tkm mennessä ja eipä taida olla yhtään 200tkm ajettua jossa ei olisi kaikkia suuttimia vaihdettu. DPF maksaa vain puolet siitä mitä kaikkien suuttimien vaihtaminen
Miltä tuntuu Vagina Vulvan jälkeen?
Ei taida tulla V50 ikävä, varsinkaan kun tuossa Golfissa on tuo DSG vaihteisto.Kyllähän uusi auto jämäkältä tuntuu 120tkm ajettuun verrattuna... Vähän toki taas opettelua bensakoneeseen diisselin jälkeen ja "automaattiin". Mutta ihan rivakalta tuo tuntuu 122heppaseksi.
Ei taida tulla V50 ikävä, varsinkaan kun tuossa Golfissa on tuo DSG vaihteisto.
Eikös se DSG ole 6 lovinen?
Pystyykö noilla rattivaihteella vaihtamaan missä tilassa vaan?7 lovinen on tuossa ja vielä ratissa vaihtosiivet. Mutta katsotaan sitten fiiliksiä kun golffilla oon rullannu samat 120tkm tai jos vaikka vaihtais jo ~90tkm kohdalla...
Pystyykö noilla rattivaihteella vaihtamaan missä tilassa vaan?
Esim automaatti tilassa.
Zarniwoop;3378501 Suodattimen poisto oli noin 900 €[/QUOTE sanoi:siis mitä??!
siis mitä??!
Katotaan tuota sitten kun DSG porsii :DEi taida tulla V50 ikävä, varsinkaan kun tuossa Golfissa on tuo DSG vaihteisto.
Eikös se DSG ole 6 lovinen?
Katotaan tuota sitten kun DSG porsii :D
Pihasta löytyy Subaru Legacy Outback -08 sekä Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D -02.