Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan sitä autolainoja maksettu jo tuhansia ja taas tuhansia euroja. Nykyään riittää tällainen muutaman satasen kiesi. Mutta jos hienot ja kalliit autot auttavat teitä huonon itsetuntonne kanssa niin mikäs siinä, kyllä se sitten iän myötä helpottaa... Ehkä! Itse en otaisi enää yli 5000€ autoa vaikka tulisi miljoonia Lotossa. Sen verran huonoja ja turhia sijoituksia nuo autot.
 
Enemmänkin viisauden sanoja. Ei ketään enää kiinnosta minkälaisilla autoilla on joskus ajanut. Olis niillä rahoilla mitä autoista on maksanut voinut tehdä jotain paljon järkevämpää.
 
Enemmänkin viisauden sanoja. Ei ketään enää kiinnosta minkälaisilla autoilla on joskus ajanut. Olis niillä rahoilla mitä autoista on maksanut voinut tehdä jotain paljon järkevämpää.
Mielipiteitä on monia. Jos jollain on rahaa millä mällätä ja sattuu nauttimaan nopeista & kalliista autoista, miksei niihin saisi investoida? Vähän idioottimaista tällaisissa ketjuissa, kun jatkuvasti kalliiden autojen jälkeen joku tulee muistuttamaan, miten ihmisten pitäisi käyttää rahansa autojen sijaan.
 
Tarjoaahan se hieno auto ties mitä, ajonautintoa ja huomiota. Molemmat tärkeitä asioita ja luulisin että jokainen haluaa myös huomiota. Jos rahaa on tarpeeksi, niin miksei sitä laittaisi autoon. Sama se on tietyssä pisteessä, ostaako sillä auton vai kiinteistön ja auto tuo varmasti enemmän hupia.
 
Mihin sitä huomiota tarvii? Jos saa huonosti pillua niin ei se vika autossa ole!

Elän itsekkin parisuhteessa ja pillua tulee ihan riittämiin, mutta voin tunnustaa silti, ettei vastakkaisen sukupuolen tai samankin sukupuolen huomio ikinä pahasta ole. En tiedä mistä se johtuu, joku vajavaisuus tajunnassa tai sitten olen vain ihminen?
 
Onhan sitä autolainoja maksettu jo tuhansia ja taas tuhansia euroja. Nykyään riittää tällainen muutaman satasen kiesi. Mutta jos hienot ja kalliit autot auttavat teitä huonon itsetuntonne kanssa niin mikäs siinä, kyllä se sitten iän myötä helpottaa... Ehkä! Itse en otaisi enää yli 5000€ autoa vaikka tulisi miljoonia Lotossa. Sen verran huonoja ja turhia sijoituksia nuo autot.
Ehkä taas näitä järjettömimpiä kommentteja mitä kuulee ihmisten sanovan. Ei se hieno auto välttämättä mikään itsetunnon kohottaja ole. Moni voi nauttia hienosta autosta ja uudet autot lisäksi ovat huomattavasti mukavampia ajaa sekä turvallisia. Entäpä jos autot on jollekin harrastus, kuten esimerkiksi minulle. Eikö harrastus siis saisi maksaa mitään tai pitäisikö sen olla tylsää? Kerro mihin ne rahat pitäisi sitten laittaa kiinni? Itse ainakin haluan elää tätä hetkeä ja nauttia silloin kun vielä voin. Onhan niitä ihmisiä, jotka laittavat jokaisen penninsä esim. asuntolainan maksuun ja sitten muuten elävät kituuttaen ja eivätkä pysty nauttimaan niistä muista asioista, joita oikeasti haluaisivat tehdä. Onhan se toki hienoa, jos kämppä on maksettu 10 vuodessa, mutta onko tuona aikana sitten elänyt, niin on toinen juttu. Ja mitä väliä sillä oikeasti on mihin ihmiset omia rahojaan käyttää. Kuten jo aiemmin sanoin, että joku laittaa rahansa kämppään, toinen autoon, kolmas matkustamiseen ja neljäs juo kaikki kurkusta alas. Itse jos on varallisuutta ostaa itselleen mieluinen ja hieno auto, niin miksi sellaista ei sitten ostaisi. Itse en ainakaan auton ostamisen takia ole joutunut luopumaan mistään muusta haluamastani. En siis tiedä mihin muuhun parempaan olisin voinut rahani käyttää. Nauti ihmeessä sillä pommilla ajamisesta, itse mieluummin kuuntelen V8:n hurinaa ja nautin joka hetkestä, kun siihen on kerta mahdollisuus :david:
 


Tollasella tulee ajeltua. Onhan tuo melkoinen bensarosvo mutta onneksi sitä myydään vielä.
 
Syy miksi itse ostaisin kalliin auton on se, että sellaisen kanssa joka ikinen lyhytkin ajomatka on nautinto. Tulee se sitten huomiosta ja/tai siitä että auto vain on elämys ajaa.

Ainakin mitä yhden viikon sain possua ajaa töihin, niin olihan se upeaa. Ei enää edes jaksanut vituttaa törttlilijät tai hidastelijat, koska ei ollut kiire päästä autosta pois.
 
Maksuhäiriöisten määrä ennätyskasvussa

http://www.taloussanomat.fi/raha/2011/07/06/maksuhairioisten-maara-ennatyskasvussa/20119488/139

"Melkein kaksi kolmasosaa eli 63 prosenttia maksuhäiriöisistä on miehiä. Aikuisikäisestä kansasta yhteensä 7,6 prosentilla on maksuhäiriömerkintä."


Voisin lyödä vetoa siitä että suurin osa näistä johtuu siitä kun nuoret miehet ottava suhteessa tuloihinsa liian isoja autolainoja. Jätetään sitten muut laskut maksamatta kun halutaan ylläpitää illuusiota siitä että hyvin menee kun kerran on näin siisti auto. Sen nyt ymmärrän että viidenkympin kriisissä rypeävä mies hankkii itsellensä urheiluauton. Silloin alkaa ekonomia oleen sillä mallilla että on varaa moiseen. Vaimokaan ei oikein enää anna mutta seksi korvataan sitten autolla korottamaan itsetuntoa.
 
c1d10a01-34c2-de1d.jpg

Tuollaisella E61 dA:lla tulee kurvailtua n.60tkm vuodessa!
 
Maksuhäiriöisten määrä ennätyskasvussa

http://www.taloussanomat.fi/raha/2011/07/06/maksuhairioisten-maara-ennatyskasvussa/20119488/139

"Melkein kaksi kolmasosaa eli 63 prosenttia maksuhäiriöisistä on miehiä. Aikuisikäisestä kansasta yhteensä 7,6 prosentilla on maksuhäiriömerkintä."


Voisin lyödä vetoa siitä että suurin osa näistä johtuu siitä kun nuoret miehet ottava suhteessa tuloihinsa liian isoja autolainoja. Jätetään sitten muut laskut maksamatta kun halutaan ylläpitää illuusiota siitä että hyvin menee kun kerran on näin siisti auto. Sen nyt ymmärrän että viidenkympin kriisissä rypeävä mies hankkii itsellensä urheiluauton. Silloin alkaa ekonomia oleen sillä mallilla että on varaa moiseen. Vaimokaan ei oikein enää anna mutta seksi korvataan sitten autolla korottamaan itsetuntoa.

Hei! Vehkeet näkyy, velka ei ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom