Millaisia esikuvia?

Nuorempana teinimutanttikilpikonnat

Urheilun puolelta
Aleksandr Karelin , Jack Dempsey, Rocky Marciano

Henkilöitä
Lauri Törni 'Larry Thorne the green baret'
kerrassaan mainio elämän kerta miten nuoresta viipurilais pojasta
tulee kova nyrkkinen armoton sotilas mannerheimin ristinritari
jonka päästä venäläiset lupasivat miljoonia.
Lupalta mies päätyy yhdysvaltain armeijaan ja ujosta pojasta on tullut
charmikas 40kymppinen teräsupseeri joka löi Yhdysvaltain armeijasta 20-kymppiset kaverit alokas-aikanaan. Lopulta mies katosi viidakkoon kuin Eversti Kurtz.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arnold Schwarzenegger (muakin on sanottu Schwarzeneggeriksi, en kyllä ymmärrä miksi.. :hyper: )
Mariusz Pudzianowski :worship: (iso ja vahva tyyppi, ei voi muuta sanoa)
Tony Halme (tietyssä mielessä)

Esa Pakarinen & Masa Niemi :)

kato tämmönen triidi...jahas,no vastataaan sitte:
sylvester stallone oli mun idoli mun ollessa jotai 12,kattelin sen treeniä rockyssa ja aattelin että jospa minäkin...
on se edelleen kova ukko vaikka leffat ja fysiikka onkin menny huonompaan suuntaan=)

kehonrakentajista mun respect menee lee priestille ja gozy kokkoselle

respectiä virtaa myös tony halmeelle ja mariuz pudzianowskille...

vielä kunniamaininta legioonalainen köysti "karl peters" pietiläiselle,kotkan poikii,kirjan lukeneet tietää...

ainii,ayrton senna oli eläessään ehdoton kuningas,joten respectit myös brasiliaan

En sanoisi esikuvia...mutta kovasti arvostan Bill Kazmeierin voimaa ja Jean Claude Van Dammen kroppaa ja notkeutta. :worship:

Minulla on paljonkin esikuvia, ensimmäisenä tulee mieleen Arnold Schwarzenegger joka sai minut oikeastaan kiinnostumaan bodauksesta yleensä.

Muita idoleita: Lee Priest, Jay Cutler, Muhammad Ali, Ken Norton, Roy Jones Jr.

Rädyn Seppo on mies jolla oli oikea asenne treeniin. Mies sano asiat suoraan eikä kierrelly. Kolisteli ihan kunnon rautojakin, ei mikään turha kaveri. Tulee mieleen kaverin kertoma juttu. Kaveri oli ollu yleisurheilu leirille(itse en päässyt) niin leirillä oli ollu räty yhtenä ohjaajana, no sitte oli palaverin aika ja leirin järjestäjät oli alkanu puhua miten nuorena ei saisi kovia painoja nostella, niin seppo oli noussut takapenkistä ja pyytäny puheenvuoroa, oli luetellu omia tuloksia 15w:nä, oli menny kouluttajat hiljaseks.

Esikuvia mulle on sellaiset ihmiset,jotka on vahvoja henkisesti ja fyysisesti,eikä silti alista heikompiaan.Ihan oma termi:"empatian jättiläiset" :worship:

Snake sanoi:
Esikuvia mulle on sellaiset ihmiset,jotka on vahvoja henkisesti ja fyysisesti,eikä silti alista heikompiaan.Ihan oma termi:"empatian jättiläiset" :worship:

Täysin samaa mieltä, paremmin en olisi itsekään osannut sanoa! :thumbs:

Bruce lee, Brandon Lee, Brad Pitt, muumipeikko

Kyllä on osalla porukasta omituisia esikuvia treenin suhteen..

Kotimaisista kehonrakentajista Timo Vilponen, Jari Mentula ja Simo Bogdanoff
Vapaapainijoista Batista ja Brock Lesnar.
Ehdottomasti myös Rocky Balboa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom