Millaisia esikuvia?

turtlesit (etenkin leonardo) sekä silppuri..turtelist on aika möykkyjä ja silppuri on sen tason ninja-kalervo ettei oo paljo muilla vastaan panemista :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by soulsick
turtlesit (etenkin leonardo) sekä silppuri..turtelist on aika möykkyjä ja silppuri on sen tason ninja-kalervo ettei oo paljo muilla vastaan panemista :kippis1:

Paitsi tikulla!

Pisteet menee pahoille pojille, siis näille::david: , :david: , :david: ja :david: ille

Kyllä Tony Halme on jollain tavalla on esikuva, ei nyt treenien puolesta vaan muuten. Treenien puolesta ei tarvitse edes miettiä: Arnold !!!

Jokainen ihminen , joka on luonut voimailuun liittyvästä harrastuksestaan kokopäivätyön on tavallaan mun esikuva , ehkä minäkin sitten joskus. Voimanostolla en toki unelmoi itseäni elävättäväni vaan kaikella muulla siihen löyhästi liittyvällä oheiskulttuurilla. Kilpailu alalla on toki kovaa...

Iso-Arskahan se sai mut 5-vuotiaana päättämään, että joskus musta tulee iso, tiukka ja vahva.

Henkilötasolla arvostan Arnoldin lisäksi mm. Dorian Yatesia, Lee Labradaa ja Mike Mentzeria. Kaikki tavallista fiksumpia miehiä, ei se pelkkä huippukeho riitä.

Kroppapuolella Tom Platz, Paul DeMayo ja Michael Francois säväyttävät eniten.

Originally posted by Tuomo
vois tähän vielä lisätä Hopeanuoli-animesta (tuli penskana katteltua ahkerasti) tuttu Ben.. se on nii mielettömän kova piski :thumbs:
'

:lol2: Oikein! Ei joka piski nouse sellasen kiven alta, jonka alta Ben nousi! :lol2:

Jouko Ahola ja Dorian Yates...

Aholasta oon aina tykännyt (en siis sillee seksistisesti) ja nyt kun se tulee takaisin näihin vahva mies-kisoihinkin niin ajattelin että kait minustakin voisi tuommoinen tulla... Nyt ajattelen suurinpiirteinen että: YEAH RIGHT....

Sitten kun olin salilla käynyt viikon, niin imuroittin Dorian Yatesin - Blood&Guts pätkän... Ja en parempaan treeni-pätkään ole törmännyt... Tuon kun kattoo silloin kun on huono inspis treenaamiseen, niin kyllähän virtaa tulee...

Spede.

Kivoja heppuja

Kevin Levrone on aina ollu mukavan 'friikki' ja hauskan oloinen heppu. Jauhoin hepun kanssa hetken kakkaa kun kavi suomen GP:ssa kisaamassa.

Mike Francois teki aikoinaan myos tosi kovan vaikutuksen.

Suomalaisista on aina iskenyt Peter Keranen. Vaikuttaa 'ajattelevalta' bodarilta ja sellainen ajattelisin itse epatoivoisesti olevani :jahas:

Originally posted by t-mies
John Sinclair

Pöh , kyllä Suko on kovempi!

Terra pestem teneto - Salus Hic Maneto!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom