Millaisia esikuvia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Sutikka

Pisteet menee pahoille pojille, siis näille::david: , :david: , :david: ja :david: ille

Paljon mielenkiintoisia viestejä ja pohdintaa on näkynyt mut tää oli kyllä paras..:D

Ja itse unohdin mainita ehkä tärkeimmät henkilöt, jotka ovat vaikuttaneet treenaamiseen ja asenteeseeni yleensä eli Testo, Raudo ja Mega-man :lol2:

yksi on yli muiden!!

Suomalaisuuden perikuva, kaikkien aktivistien rauhanpiippu, jokaisen tulevan huippu aktivistin kiistämätön esikuva, ennennäkemätöntä rohkeutta, jopa uhkarohkeutta, esittänyt Teijo Virolainen!! :david:
:thumbs:

Bodarit:
Arska
Franco Columbu
-kovat tulokset sekä bodi- että voimapuolella.lyhyt, kuten minäkin
Frank Zane
-todella upea fysiikka.Harmi, ettei nykyään pärjää samantyyppisellä kropalla

Voimanostajat:
Ed Coan
Alexei Sivokon
Ano

Originally posted by leoko
Bodarit:
Arska
Franco Columbu
-kovat tulokset sekä bodi- että voimapuolella.lyhyt, kuten minäkin
Frank Zane
-todella upea fysiikka.Harmi, ettei nykyään pärjää samantyyppisellä kropalla

Voimanostajat:
Ed Coan
Alexei Sivokon
Ano

No mä heitän kans tähän omat esikuvat:

Kehonrakennus:

The One and Only - Marko "Supermassa" Savolainen!

Pidän myös Juhani Herrasesta (loistava poseraaja!!).

Mikä..Frank Zane? Mä en arvosta kyseistä herraa yhtään.. Jätkä on niin fitnessiä kun vaan voi olla. Muikku.Hyi helvetti.

Marko Yli-Hannuksela. Tinkimätön asenne tehnyt vaikutuksen. Todellakin tekee aina kaikkensa ja altavastaajana voi viedä voiton. :worship:

Jarmo Virtanen. Tekninen voimanostaja ja 9-kertainen maailmanmestari. :worship:

Muita: Ano, Sakke, Louie Simmons, Dave Tate, Charles Poliquin, Ian King jne.

PenkkiPelle sanoi:
Eli minkälaisia idoleita/esikuvia Pakkislaisilla on saliharjoitteluun liittyen.

Arsi Harjua kunnioitan tavattomasti. Hieno mies ja Olympiavoittaja. Ei kulje massojen mukana. Tekee tasan sitä mistä tykkää. Esimerkillinen asenteiltaan ja käytökseltään. Ei ole sortunut helppoon julkisuuteen.

Jouko Aholan asennetta ja saavutuksia ihailen. Joukolla oli haastatteluissa myös oikeasti sanottavaa.

Jarmo Virtanen. 9*MM, esimerkilliset tekniikat, harmi ettei saanut ansaitsemaansa arvostusta.

Janne Toivanen. 2*MM, kypärä kunnossa, ratkaisi sisulla voitot kotiin. Menestyy myös työuralla.

-humanteri-

marko savolainen oli ensimmäinen kehonrakentaja-esikuva. sen jälkeen yksittäisiä esikuvia ei oikeastaan ole, arvostan kaikkia kehonrakentajia ja varsinkin niitä jotka pysyvät positiivisella mielellä vaikka vastoinkäymisiä tulisikin ja ovat saavuttaneet elämässään muutakin kuin isot lihakset (vaimo & lapset jne).

Pienenä mä halusin olla He-Man!!! Tai haluan vieläkin, mutten kehtaa sitä tunnustaa :D

No Iso-Arska on tietysti yksi esikuvista, vaikken tällä hetkellä maksimaalisia lihasmassoja tavoittelekaan. Myös Mentula. Ja Godzilla Kokkosesta olen saanut haastattelujen perusteella (mitenpä muutenkaan :rolleyes: ) järkevän ja "jalat maassa" -tyypin kuvan, ja onhan se iso :worship:

Vahvamiespuolella Esa Kinnunen kyllä kieltämättä teki vaikutuksen Haapajärven kisoissa, vaikkei sm-kisoissa menestynytkään. Mies on varmaan ensimmäinen livenä näkemäni mies, joka on "oikeasti isokokoinen."

Viimeksi muokattu:
Huhtamo sanoi:
onks jengi oikeesti tosissaan ton Halmeen suhteen? :hyper:
Kyllä mun mielestä Halme on ihan vitun jees äijjä ja onhan tai siis olihan se ihan helvetin isokin ennen sitä onnetonta tapaturmaa vaikka kaukanahan se tiukasta oli mutta silti se oli perkeleen iso kun sen livenä näki, kylläkai sitä varmasti monikin pitää jonkin sortin idolina ehkä jopa vähän itsekin :D ja sillä lähtee kommentitkin aina niin pirun terävästi, sille ei helposti jauhoja saa suuhun.
Body hommissa mulla on kuitenkin ollut one and only Arnold Schwarzenegger.

Vois kai sanoa Frank Zanen, Franco Colombon ja Arnoldin, kun niiden treenikirjoja tuli poikana luettua, ja kaipa ne antoi jonkinlaisen sysäyksen tonne salille lähtemiseen.

Kaikista ihmisistä kaikkein vähiten kaikilla tasoilla arvostan Toni "Viikinki" Halmetta. En jaksa nyt ruveta sitä tässä sen kummemmin perustelemaan, kun ei se ole tämän threadin pointtikaan.

Iso-Arska, mies joka saavuttanut paljon monilla alueilla, kehonrakentaja, leffatähti, kuvernööri...
Hulk, todella kannustava esikuva :)
Sekä nykyisistä ammattilaisista Ahmad Haidar, fysiikka todella tasapainoinen, joka osa-alue erinomainen mielestäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom