Millainen treeni??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SLR
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

SLR

Terve!

Elikkä haluan tietää millainen treeni sopisi minulle, kun tavoitteena on lihasten kasvu, mut samalla kireänä pysyminen.. millainen ohjelma ?

Ikä 21v.
pituus 173cm
paino 71kg

kiitokset etukäteen! :)

Terve!

Elikkä haluan tietää millainen treeni sopisi minulle, kun tavoitteena on lihasten kasvu, mut samalla kireänä pysyminen.. millainen ohjelma ?

Ikä 21v.
pituus 173cm
paino 71kg

kiitokset etukäteen! :)
aloittelijoiden osio on treeniohjelmia pullollaan olettaen että olet aloittelija, koska kysyt muilta millainen sinulle sopisi. Alussa kehittyy millä ohjelmalla tahansa oli siinä sitten järkeä tai ei... Pitäisi muutenkin tietää miten monesti viikossa olet aikonut käydä salilla ja millainen treenitausta sinulla on? Tuossa pari hyvää vinkkiä millä pääset alkuun:
http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/53396-aloittelija-lue-tama/
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/

no siis käyn salilla 5 krt viikossa 2 päivää putkeen ja yks päivä lepoa ja sama uudestaan, tähän asti oon treenannu seuraavasti:

1 päivä : rinta & hauis
2 Päivä : olkapäät & ojentajat
3 päivä : lepo / aeroobinen
4 päivä : selkä
5 päivä : vyötärö alueen kiristely
6 päivä : lepo / aeroobinen
7 päivä : rinta & hauis

ongelmana tässä on se, että en tiedä millasia toistoja kannattaisi tehdä tai montako eri liikettä per lihasryhmä yleensä teen vaa jotai joka tuntuu tiettyy paikkaan :D olisi kiva saada jonku ammattitaitoisemman henkilön mielipiteitä..

no siis käyn salilla 5 krt viikossa 2 päivää putkeen ja yks päivä lepoa ja sama uudestaan, tähän asti oon treenannu seuraavasti:

ongelmana tässä on se, että en tiedä millasia toistoja kannattaisi tehdä tai montako eri liikettä per lihasryhmä yleensä teen vaa jotai joka tuntuu tiettyy paikkaan :D olisi kiva saada jonku ammattitaitoisemman henkilön mielipiteitä..

Vedä kyykkyjä / taka reisiä etureisiä selkäreenin kanssa :D, jalkojen treenaus auttaa muitten lihasten kehittymistä!

:offtopic: Porukka menny laiskemmaksi ja laiskemmaksi... Näkyy kyllä järkyttävän paljon porukkaa kysymäs "Kertokaa mulle miten pitää reenata, syödä, mitä lisäravinteita on pakko käyttää että voi kasvaa, mitkä vitämiinit on pakko saada, miten saan mahdollisimman nopeasti lihaksia??" Itse kun vielä olen aloittelija niin koitan lukea mahdollisimman paljon tietoa Itse, jota löytyy kyllä tältä foorumilta + muualta Internetistä. SLR kannattaa hieman nähdä vaivaa kehonrakennuksen opiskeluun, niin jää jotain muutakin käteen kun yksi treeniohjelma. :offtopic:

:offtopic: Porukka menny laiskemmaksi ja laiskemmaksi... Näkyy kyllä järkyttävän paljon porukkaa kysymäs "Kertokaa mulle miten pitää reenata, syödä, mitä lisäravinteita on pakko käyttää että voi kasvaa, mitkä vitämiinit on pakko saada, miten saan mahdollisimman nopeasti lihaksia??" Itse kun vielä olen aloittelija niin koitan lukea mahdollisimman paljon tietoa Itse, jota löytyy kyllä tältä foorumilta + muualta Internetistä. SLR kannattaa hieman nähdä vaivaa kehonrakennuksen opiskeluun, niin jää jotain muutakin käteen kun yksi treeniohjelma. :offtopic:

Noo, ne ketkä eivät jaksa sen vertaa vaivaa nähdä että etsisivät sitä tietoa itse, eivät varmastikaan ole kovin kiinnostuneita aiheesta. Innostus voi kestää pari viikkoa ja se on sit siinä. Kato kun ei heti ne tulokset näkyneetkään.

Millainen treeni on tuo vyötäröalueen kiristely? Keskivartalotreeni ilmeisesti? Vinkkinä että rasvaa ei voi polttaa paikallisesti, se lähtee dieetillä tasaisesti joka puolelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom