Millainen SINÄ olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
lyhytpinnainen, huumorintajuinen sekä empaattinen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Huolehtivainen
- Miellyttämisen haluinen
- Rauhallinen

Sitten taas kun on vitutusviikot käynnissä olen täys :kakka:, mikään ei kiinnosta, masentaa ja levitän huonon tuuleni myös kanssaihmisiini.

Olen A:sta B:hen - mies; kaikki turha nysvääminen aan ja been väliltä joutaa mielestäni helvettiin.

Laitanpas korteni kekoon ja yritän vastailla... olen ystävällinen, itsepäinen, huumorintajuinen... miespuolisten mielestä kuulemma äkäinen, oikea pikku myy =)

-rauhallinen
-sosiaalinen
-yhteistyökykyinen
-yleisesti ottaen mukava, mutta jos suutun aiheesta niin sitten olen itse paholainen :evil:
-joissain asioissa hieman tiukkapipoinen, ei tarttis ottaa erinäisiä asioita niin vakavasti...

Monella on minusta mielikuva, että olen kotona oikea pirttihirmu vaikka todellisuudessa itse rauhallisuus.
Iän karttuessa olen tullut "ujommaksi", toisin sanoen nykyään on vaikeampi tutustua ihmisiin saati ystävystyä. Olenkohan sekoamassa?

Ujo, huumorintajuinen (?), epäsosiaalinen, epävarma, rauhallinen...

Tunteellinen, laiska ja analyyttinen

Kaksi ekaa oli oikeastaan aika helppo valita, ovat sellaisia, jotka ilman muuta kuvailevat minua aika hyvin. Tuon tunteellisuuden kanssa olen käynyt pitkään taistoa, koska toisaalta pidän itseäni myös analyyttisenä ja "järjen ääntä seuraavana", nuo taidetaan usein asettaa aika tiukasti vastakkain. Nyttemmin olen kyllä sitä mieltä, että sekä tunteellisuus että analyyttisyys voivat ihan hyvin asua samassa ihmisessä :) Ja vaikka tässä maailmassa taidetaan arvostaa järkeä enemmän kuin tunteita, yritän aina puhua tunteiden tärkeyden ja sen puolesta, ettei niitä väheksyttäisi järjen rinnalla (kunhan joku tietty logiikka toiminnassa silti säilyisi...).
Ennen taisin olla laiska ja saamaton, nykyään tuo laiskuus mun kohdalla tarkoittaa eniten sitä, että en ota itselleni ylimääräistä tehtävää, teen asiat mahdollisimman optimaalisesti ja, silloin kun siitä ei ole haittaa, menen sieltä missä aita on matalin - säästää hermoja ;)
Ja analyyttinen. Mietin jonkun aikaa, että laitanko tähän analyyttinen, älykäs, fiksu, looginen vai mitä, mutta päädyin tuohon analyyttiseen sen neutraaliuden vuoksi - olen kuitenkin oikeasti kaikkea tuota yllämainittua :D

*yösaivartelua*

positiiviset:

-ystävällinen
-lempeä
-kiltti
-kavereitani ei kiusata- persoona
-unelias (voisin nukkua vaikka koko loppuelämäni :D)
-kärsivällinen

Kyllä minä ihan aikuisen oikeesti olen tuollainen, mitä äsken kirjoitin tuohon. Mä saatan näyttää perusilmeeltäni vittumaiselta, mutta en ole sellainen.

negatiiviset:

-liian kiltti, en osaa ei:tä
-laiska
-aamuäreä (mulle ei kannata tulla puhumaan heti herättyäni :evil: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom