Millainen SINÄ olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Olen mukaville ihmisille mukava ja vittumaisille ihmisille vittumainen. Koska tuon itseni ja mielipiteeni välillä turhan hanakasti esille, saan helposti itserakkaan kusipään leiman otsaani ihmisiltä, jotka eivät tunne minua, vaan ainoastaan luulevat tuntevansa. En voi väittää olevani määrätietoinen ja aikaansaava tietyissä asioissa, koska en ole vielä 27-vuotiaana sellaisessa ammatissa missä haluaisin olla. Sitten tietyissä asioissa mieleni on vankkumaton, selkäranka on tehty teräksestä ja määrätietoisuus on huipussaan. Olen tietyissä asioissa erittäin itsevarma, mutta joissakin asioissa toisinaan epäröin. Olen uskollinen, luotettava, hellä, välillä herkkä, hauska, seurallinen, mukava sekä yleensä iloinen ja positiivinen. Haista vittu -päivinä en ole niin iloinen tai positiivinen. Osaan nauraa itselleni hämmästyttävän paljon ja otan ison läjän asioita huumorilla vastaan. Joskus ehkä vähän liiankin ison. Kun kaikki asiat menevät helvetin hyvin, saatan joskus alkaa miettiä sellaisia ikäviä "mitäs jos kävisi näin-ja-näin" -kauhukuvia. Näinä hetkinä murehdin turhan pienistä asioista ja haluaisinkin jättää tätä luonteenpiirrettä vähemmälle. Pieren paljon ja minulla on hämmästyttävä kyky säädellä pieruni sävelkorkeutta. Vaihtaisin kuitenkin tuon kyvyn koska tahansa esim. supervoimiin tai isoon kyrpään. Minulla on hävettävän iso aukko Suomen lähihistoriassa ja varsinkin Suomen politiikassa. Tietyissä asioissa olen perfektionisti, kun tietyt asiat taas saavat olla niin kuin ovat. Tyttöystäväni on minulle rakkain ja tärkein asia koko maailmassa, ja yritän näyttää sen hänelle joka päivä. Nonniin, tulipas tippakin silmään edellistä lausetta kirjoittaessa. Olen siis myös toisinaan melkoinen nössö. :) En pelkää näyttää tunteitani, enkä yleensä siihen edes pysty. Rakastan kovasti myös vanhempiani, isoveljiäni ja heidän perheitään, paitsi nuoremman isoveljen psykoottista ämmää, joka onneksi poistuu virallisesti suvusta 5 kk ja 2 viikon kuluttua. Oikeesti, se akka on luutaa ja syylää vaille noita. Postitkin taitaa nykyään kääntyä Kyöpelinvuorelle.

Vautsi, olipas tämä terapeuttista.

edit: voi vitun vittu, oliko TÄSSÄKIN threadissa tarkoitus kuvailla ainoastaan kolmella adjektiivilla? Ok, ignoratkaa tuo yllä oleva vuodatus. En mä pysty kuvailemaan edes korvanlehtiäni kolmella adjektiivilla :itku:

Hyvä Tomi, Täytyy käsi sydämellä tässä kirjoitukseni lomassa todeta,että tuo tekstisi muutti koko käsitykseni sinusta, ihmisenä. Onhan meillä ollut aikojen saatossa kovaakin sana-vaihtoa, mutta tuo syväluotaava luonnekuvauksesi saa minut unohtamaan kaiken erimielisyyden. Olen ottanut väitteesi seksuaalisuuttani kohtaan huumorilla, samoin kuin sienien syönnin, unohtamatta pyyntöäsi logata ulos koko palstalta, koska tiesin,että niiden tekstien takaa paljastuu jotain juuri niin hyvää, kuin tuo kirjoittamasi teksti minulle kertoo.

Edellä oleva "testamenttini" ei johdu joulun aiheuttamasta herkistymisestä, vaan siitä,että sinä olet Tomi hyvä mies. Jätkä.

Hyvää joulua sinulle ja läheisimmillesi.

Kiltti(liian kiltti, suorastaan sinisilmäinen tietyissä asioissa), rehellinen sekä tunteellinen.

kolmeen adjektiiviin en pysty luonnettani tiivistämään. Ominaispiirteitäni ovat iloisuus ja avoimuus sekä sosiaalisuus. Olen myös erittäin tempperamenttinen ja levoton, molemmat ominaisuuksia joiden kanssa on toisinaan raskasta elää. Ei vain itsensä kanssa vaan myös läheisten kannalta. Olen myös toisinaan liian määräilevä ja kriittinen. kaikki pitäisi tehdä kuten minä olen ajatellut. Olen oppinut aikuistumisen myötä huomioimaan ympärilläni olevia enemmän, tämä itsekkyys on osittain seurausta aikaisesta itsenäistymisestä ja irtautumisesta lapsuuden kodista. Olen äärimmäisen tunteeellinen ja uskollinen, ikuisesti rakkailleni lojaali. ....
:offtopic:
Oman persoonansa kanssa oppii elämään kun hyväksyy itsensä kaikkine puolineen, ja kanavoi energiansa oikeisiin asioihin. Sellaisiin joista elämänilo syntyy unohtamatta elämän perusarvoja. :haart:

*jouluavautuminen*

helevetin positiivinen,aivan liian kiltti (varsinki joitaki kusipäitä kohtaa jotka kohtelee ihmisiä tavarana joille voi sanoa ja tehdä mitä haluaa ). mitähä vielä, öööö... niiin ja kärsivällinen mutta noi oli vain omia arvioita minusta :thumbs:

Suorapuheinen,Optimistinen,Villi

- positiivinen (välillä liiankin)
- optimistinen (välillä liiankin)
- ennakkoluuloton (välillä liiankin)
- pitkäpinnainen (välillä liiankin)

Tunteellinen, malttamaton, sosiaalinen, itsekriittinen ja liian paljon asioita ajatteleva, josta johtuen toisinaan hyvinkin stressaava. En halua hävitä peleissä tai kisailuissa mutta arvostan parempaa. Usein vietän "kaikki ihmiset ovat tyhmiä kusipäitä"- päiviä, joista ammennan jotain outoa voimaa. Toisinaan olen kiviä potkiva luuseri eikä mikään juttu toimi. Tähän ahmin suklaata ja katson leffoja lohdutukseksi ja sitten ollaankin taas stressin partaalla ja on aika alkaa vihaamaan ihmisiä...itseänikin.

Saliharrastus on kuitenkin niin hallitseva elementti, että pystyy elämään suht tasapainoista elämää (meikäläisen mittapuulla). Tämä vaikuttaa myös positiivisesti päänuppiin paitsi silloin kun kuvaan astuu taas tuttu itsekriittisyys. Perkele tätä oravanpyörää...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom