Millainen SINÄ olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Joo.. olen sen verran monimutkainen tyyppi, että kolmeen laatusanaan laittaminen ei kyllä onnistu.

Autan mielelläni muita ja tulen hyvin toimeen oikeastaan kaikkien kanssa. Useimmiten minulta kysytään, miksi minä aina teen muille juttuja, mutten koskaan itse pyydä apua.. Pidän kavereitani suuressa arvossa ja luotan heihin. Tosin oletan myös kavereideni luottavan minuun.
Olen hyvin avoin ja mielelläni kuuntelen myös muita.

Toisaalta olen varsin itsenäinen ja täysi mulkku... Varsinkin väsyneenä. Vittuilen ihan suoraan minua ärsyttävistä asioista.

Pitkävihainen en tosin ole ja muutenkin olen huono riitelijä.

Olen ahkera ja kaikkia niitä muita kliseitä, joita esim. työhakemuksessa yleensä mainitaan.

Melko kaksijakoinen siis... Vaikeeta :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Äkkipikainen(ei murjottaja), oikeasti kiltti, malttamaton.

Nämä sopii meikäläiseenkin enemmän kuin hyvin. :thumbs: Ja etenkin tuo malttamaton, siitä yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä. Ja samoin kiltteydestä, välissä tulee oltua ihan liiankin kiltti...suorastaan sinisilmäinen.

Ankka sanoi:
saamaton, avuton ja flegmaattinen?

Sai laittaa vaan kolme :)

Onpa muuten hassu juttu, että jotkut ei millään pysty tiivistää hyviä puoliaan kolmeen ja jotkut taas ei keksi yhtään hyvää itsestään.

Iloinen (nauran paljon, eikä mua juuri koskaan nähdä vihaisena, paitsi kaikkein lähimmät ihmiset elämässäni joskus.)
Lojaali (pyrin aina olemaan ja oikeastaan olenkin.)
Rietas (niin...ei siitä sen enempää :D )

Uaaahh... mitkähän kolme sitä valitsisi tärkeimmiksi piirteiksi itsessään?

Yritetään:

- tunteellinen
- iloinen, iloluontoinen, yleispositiivinen (useita sanoja, mutta ne kaikki määrittävät toisiaan)
- laiska :nolo:

Sosiaalinen, älykäs, herkkä.

Vastikään tekemäni psykotestin mukaan analyyttinen, looginen ja itsenäinen :eek: Kokonaisvaltaisemmalla tasolla ja oman arvion mukaan - jos kolme adjektiivia pitää valita - olen öööööö..... Harkitseva, koreilematon ja rauhantahtoinen?? Eli semmoinen maanläheinen ja lojaali tyyppi, en mikään äärimmäisyyksien ihminen :)

Äkkipikainen, pessimistinen ja itsepäinen tuli ensimmäisenä mieleen sitten pitää hieman viellä lisätä kun tuntui niin negatiiviselta elikkä perfektionisti jolla kuitenkin aina asiat luisuu käsistä...:)

Kiltti, sosiaalinen, päämäärätietoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom