Millainen SINÄ olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
(Liian) herkkä, romanttinen, järkevä. Tossa kai ne perusluonteenpiirteet. Joskus vielä äkkipikainen ja kova haaveilemaan. Vaikka proppu palaa helposti, en ala ikinä raivoomaan tai heitteleen tavaroita, vaan kihisen yksinäni oman aikani ja rauhoitun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsenäinen, määrätietoinen, epäileväinen. Siihen mausteeksi pikkasen huumorintajua ja leikkimieltä. Kai sitä vois vaikka kuinka luetella ,noita ominaisuuksia. Mun ainut huono puoli on vaan mun ääretön nopeus ;)

Mu, luk ja ku! :)

Ei vaan:

- positiivinen
- luotettava
- etenevä

Laitetaan vielä edittinä lievähkösti itseironinen ote vielä elämään... :rolleyes:

Olen mukaville ihmisille mukava ja vittumaisille ihmisille vittumainen. Koska tuon itseni ja mielipiteeni välillä turhan hanakasti esille, saan helposti itserakkaan kusipään leiman otsaani ihmisiltä, jotka eivät tunne minua, vaan ainoastaan luulevat tuntevansa. En voi väittää olevani määrätietoinen ja aikaansaava tietyissä asioissa, koska en ole vielä 27-vuotiaana sellaisessa ammatissa missä haluaisin olla. Sitten tietyissä asioissa mieleni on vankkumaton, selkäranka on tehty teräksestä ja määrätietoisuus on huipussaan. Olen tietyissä asioissa erittäin itsevarma, mutta joissakin asioissa toisinaan epäröin. Olen uskollinen, luotettava, hellä, välillä herkkä, hauska, seurallinen, mukava sekä yleensä iloinen ja positiivinen. Haista vittu -päivinä en ole niin iloinen tai positiivinen. Osaan nauraa itselleni hämmästyttävän paljon ja otan ison läjän asioita huumorilla vastaan. Joskus ehkä vähän liiankin ison. Kun kaikki asiat menevät helvetin hyvin, saatan joskus alkaa miettiä sellaisia ikäviä "mitäs jos kävisi näin-ja-näin" -kauhukuvia. Näinä hetkinä murehdin turhan pienistä asioista ja haluaisinkin jättää tätä luonteenpiirrettä vähemmälle. Pieren paljon ja minulla on hämmästyttävä kyky säädellä pieruni sävelkorkeutta. Vaihtaisin kuitenkin tuon kyvyn koska tahansa esim. supervoimiin tai isoon kyrpään. Minulla on hävettävän iso aukko Suomen lähihistoriassa ja varsinkin Suomen politiikassa. Tietyissä asioissa olen perfektionisti, kun tietyt asiat taas saavat olla niin kuin ovat. Tyttöystäväni on minulle rakkain ja tärkein asia koko maailmassa, ja yritän näyttää sen hänelle joka päivä. Nonniin, tulipas tippakin silmään edellistä lausetta kirjoittaessa. Olen siis myös toisinaan melkoinen nössö. :) En pelkää näyttää tunteitani, enkä yleensä siihen edes pysty. Rakastan kovasti myös vanhempiani, isoveljiäni ja heidän perheitään, paitsi nuoremman isoveljen psykoottista ämmää, joka onneksi poistuu virallisesti suvusta 5 kk ja 2 viikon kuluttua. Oikeesti, se akka on luutaa ja syylää vaille noita. Postitkin taitaa nykyään kääntyä Kyöpelinvuorelle.

Vautsi, olipas tämä terapeuttista.

edit: voi vitun vittu, oliko TÄSSÄKIN threadissa tarkoitus kuvailla ainoastaan kolmella adjektiivilla? Ok, ignoratkaa tuo yllä oleva vuodatus. En mä pysty kuvailemaan edes korvanlehtiäni kolmella adjektiivilla :itku:

Herkkä, moniulotteinen (?), laiska, ja sitäkautta luova. :)

Mike sanoi:
Äkkipikainen(ei murjottaja), oikeasti kiltti, malttamaton.

Ja rakastan aivan älyttömästi omaa tyttöystävää, elämäni aurinkoa. Samoin kaverit on lähellä sydäntä. Vihaan vitusti selän takana puhuvia munattomia paskahousuja.
Sama mutta tosi kiltti ja empaattinen + sosiaalinen.

Empaattinen, tunteellinen, luova.

Nuo olisivat varmaan mun kolme vahvinta positiivista luonteenpiirrettä. Jätän itseni haukkumisen toiseen kertaan :evil:

Lojaali, ylisosiaalinen, liian kiltti (kuulemma...)

Osaan myös kuulemma olla änkyrä ja ad/hd-piirteitä myös löytyy, mutta näitähän en itsessäni tunnista... Tai ainakaan tunnusta! :D

kolmeen on aika paha tiivistää, mutta jos nyt koittais, niin:
-todella sosiaalinen
-huumorintajuinen
-positiivinen

Mut kun laajemmin ajattelee, niin yleensä oon ihan positiivinen ja osaan nauraa asialle kuin asialle. Tärkeiden ihmisten (perhe + ystävät) kanssa on aina hauskaa ja haluaisin viettää joka hetken heidän kanssaan. Yksin makoilu ei oikein oo mun juttu. Oon myös aivan sairaan laiska ja joissain asioissa mulla ei ole ollenkaan itsekuria eikä selkärankaa. Oon myös kohtalaisen herkkä, naisellisekskin on sanottu. En pelkää näyttää tunteitani jos tekee mieli. Muutenkin tee kaiken aina niin kuin haluan ja puhun suuni puhtaaks jos on asiaa. Kohtalaisen nössö oon myös, vaikka puheeni yleensä onkin ihan toisia. Kusipään maine on monesti ollut ja tulee varmaan olemaan. No ystäviä on paljon, paljon, paljon ja kaikkia ei voi miellyttää. :)

tunteellinen, sosiaalinen, huumorintajuinen.

...lisämääreitä
-liian kiltti ja luottavainen
-ystävällinen
-ajoittain vittumainen
-johdonmukainen

Ei kyl kolmeen sanaan saa ahdettua, mutta pistetään vaik näin

-tunteellinen/kiltti
-iloinen/energinen
-jääräpäinen/päättäväinen/päämäärätietoinen

Aika paha kolmeen kiteyttää..
-Sosiaalinen
-Määrätietoinen