Millainen SINÄ olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Elämän tiellä tulee hetkiä, jolloin ihmismielikin pysähtyy.On vain nyt. Silloin tulee miettineeksi millainen ihminen sitä itse oikeastaan onkaan. Mitä hyviä henkisiä ominaisuuksia minulla on tähän maailmaan antaa? Nosta siis esirippua ja kerro millainen ihminen sinä olet, kolmella adjektiivilla kuvailtuna?

Avoin, Syvällinen sekä sosiaalinen.

:love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on mielenkiintoinen aihe, kun itse on usein vaikea kertoa omia hyviä puoliaan. Useissa psykologisissä testeissä joissa olen käynyt on todettu usein aika samansuuntaista. Nokkela, ystävällinen ja miellyttämishaluinen. Joku lause oli: avoimesti kommunikoiva, muttei erityisesti hakeudu esille. Taisi tulla vähän useampikin adjektiivi kuin kolme.

Minen turhia höpise, rehellinen, ystävällinen, joskus täys mulkku.

Mutta tällä hetkellä voisinpa kuvailla itseeni yhdellä sanalla, rakastunut. :love:
Muuten ihan kivaa, mutta kun ei tiedä miten päin olis ja joutuu joulun viettään erossa. DAAMN!

Niin, että kiitti vaan Fabien siitä rohkaisusta. :)

hmm..tämä voi olla aika vaikeata suomalaisille..kehua itseään..mutta kokeillaan.Itselleni kävisi nuo Fabienin adjektiivit.Johonkin väliin myös suorapuheisuus sopisi..

treenaisko sanoi:
...Nokkela, ystävällinen ja miellyttämishaluinen. Joku lause oli: avoimesti kommunikoiva, muttei erityisesti hakeudu esille. Taisi tulla vähän useampikin adjektiivi kuin kolme.

Aivan samaa oli meikäläiselläkin! Lisäksi oli suorasukainen, ja tiettyä turvallisuutta haluava <-- Ei tarkoittane 9-millistä :lol2:

Ajoittain innostunut, tunteellinen, kiihkeä, sosiaalinen luonne.
Joskus taas väsynyt ja allapäin. But aint we all..?

Vaikea supistaa adjektiivit kolmeen, joten : empaattinen, ystävällinen & toiset huomioiva, avoin, vastuullinen & ahkera, rehellinen, pitkäpinnainen. :)

Positiiviset: sosiaalisesti älykäs (tähän liittyy hyvä tilannetaju), hauskahko ja iloinen.
Negatiiviset: laiskahko, äkkipikainen (raivohulluus, joka purkautuu tavaroiden paiskomiseen ja huutamiseen) ja liian helposti toisten puolesta häpeävä.

Aika mielenkiintoista pohtia ominaisuuksiaan ihan rehellisesti. Yleensä näihin joutuu vastaamaan vain työhaastatteluissa. Tuota äkkipikaisuutta ei moni mut tunteva kyllä usko, sillä esim. töissä hillitsen itseni aika hyvin.

edit: huomasin kyllä, että piti olla kolme, mutta halusin nuo negatiivisetkin miettiä.

Kiltteys ( liiankin kanssa ) tämä on sekä positiivinen että negatiivinen ominaisuus josta on elämässä ollut sekä hyötyä että haittaa.
Puheliaisuus lienee myös yksi vahvimmin esille tulevista ominaisuuksistani.
Mukavuuden haluisuus lienee ärsyttävin ja negatiivisin ominaisuuteni, joka tulee esille lievänä laiskuutena ja saamattomuutena.

Tosissaan on vaikeeta ihan oikeesti miettii et millanen on, mut luulisin et nää kuvaa mua parhaiten sosiaalinen, periksiantamaton ja positiivinen

Hiljainen, vetäytyvä, tylsä.

Ajoittain saa sentään parempaa itsestään esille ja silloin: Kohtelias, ystävällinen, vastuullinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom