Millainen on 10-ottelijan Roman Sebrlen harjoittelu ohjelma?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ottelulajien välissä (siis kilpailussa) glukoosiliuosta suoneen infuusiona. Tämä siis oli sallittua kuten Helsingin kisoissa saimme oppia.

Voipi olla että tarkkaa tosiasiallista reeniohjelmaa ei ole monen silmät nähneet eikä näe.

E: täysin lonkalta ja muistinvaraisesti ja mitenkään asiaan liittymättä niin Keskitalolla oli aika kovat maksimitulokset puntissa. suomalaisessa lajiharjoittelussa on ilmeisesti korostettu painoharjoittelua enemmän kuin muualla, ainakin Edvard Hämäläisen harjoittelua ihmeteltiin kun se sisälsi aika paljon koordinaatio- ja ketteryysharjoittelua puntin sijasta.

Pitäs vaan itelle saada kunnon harjottelu ohjelma 2 vuotta nyt tullu treenattua, ettei oo kertaakaan tultu salilla käytyä. Jos noilta huippu 10-ottelijoilta joku hyvä löytyis, niistä vois kattoo vähän mallia minkälainen se niitten ohjelma on, sit ottaa hieman mallia niistä. Et jos jollain jotain hyviä vinkkejä, ni antaa palaa?

Ei kannata heti matkia huippu 10-ottelijan treenejä.

Kannattaa tiedustella kymmenottelu.netin keskustelupalstalta. Joskin mitään tarkkaa ohjelmaa tuskin löytyy. Pojat kun pakkaa tervehtymään loukkaantumisestakin siellä tsekinmaalla puolet nopeammin kuin Suomessa, mutta saattaahan se urheilulääketiede olla siellä edellä meitä ;)

Korispelaaja18 sanoi:
Jollain tietoa tästä aiheesta? Itse en millään löytänyt. :nolo:

Sebrlehän alotti yleisurheilun ja punttien kolistelun just sun ikäsenä eli muistaakseni oli 18 kun alotti yleisurheilun ja kymmenen vuotta myöhemmin ME-mies. Sitä ennen oli pelannu futista.

Sebrlen punttireenistä en osaa kyllä tarkemmin sanoa mutta sen verran noista kymmenottelijoiden harkoista et kun isä aikoinaan voitti nuorten suomenmestaruuden niin se reenas paljon painonnostoa. Räjähtäviä suorituksia niin salilla kuin kentälläkin siis tiivistettynä.

Mullakin löytyy kokemusta monesta muusta lajista, mua vaan jää vaivaamaan se, ettei mul oo mitään tietoa miten mun pitäs treenata salilla. Jos jollain ois jonkun laisia apuja?

Researcher kiitos linkistä! ihan hyödyllistä tietoa ja kaiken lisäks löysin valmentajani keskustelut sieltä keskustelu palstalta :).

Suositut

Back
Ylös Bottom