Millä salilla treenaatte?

Kävin siellä hierojalla. Sattu niin helvetisti. Välillä tuntu, että taju lähtee ja kyyneleet oli lähellä. Mutta kummasti ne lukot aukes ja illalla pysty jo hienosti kääntää päätä :D Ihan älyttömän hyvä hieroja!

Salin puolella en ole käynyt, mitä nyt siitä ohi kävelin sinne hierojan runnottavaksi. Olis kyllä hyvällä paikalla kun työpaikka sijaitsee niin lähellä.

Saakos udella, että mihin aikaan siellä käyt? Ajattelin vaan, että koska siellä mahtaa olla eniten porukkaa reenailemassa vai käykö siellä koko päivän tasasesti jengiä? käsittääkseni sinnekkin pääsee kulkukortilla aika lailla ihan milloin vaan, olikos nyt 06.00-23.00.. Voin olla väärässäkin..

Juu kortilla saa käydä vapaasti tona aikana minkä mainitsit (muistaakseni).. Yleensä käyn arkipäivisin kahen ja kuuden välillä ja viikonloppusin puolenpäivän aikaan, vähä vaihtelee. Aina on kuitenkin mahtunu reenaan tosi hyvin! Yleensä on aika hiljasta sillon kun mää käyn. Iltapäivällä ja alkuillasta, joskus viiden ja seittemän välillä, on varmaan eniten porukkaa, mutta ruuhkaa en oo ikinä nähny..
Eli sinne vaan;)

Juu kortilla saa käydä vapaasti tona aikana minkä mainitsit (muistaakseni).. Yleensä käyn arkipäivisin kahen ja kuuden välillä ja viikonloppusin puolenpäivän aikaan, vähä vaihtelee. Aina on kuitenkin mahtunu reenaan tosi hyvin! Yleensä on aika hiljasta sillon kun mää käyn. Iltapäivällä ja alkuillasta, joskus viiden ja seittemän välillä, on varmaan eniten porukkaa, mutta ruuhkaa en oo ikinä nähny..
Eli sinne vaan;)

Täytyy varmaan käydä ainakin tutustumassa saliin, eihän sitä tiedä jos vaikka jossain vaiheessa vaihtais. Siistiltä se ainakin pikasella vilkasulla näytti. Taitaa omistaja olla aika tarkkana salin viihtyvyydestä, mikä on kyllä hyvä asia :)

Täytyypä keltanokkana heti tunnustaa..

Tampereella vielä asuessani kävin Atleticolla, kävisin edelleenkin viikonloppuisin ellei sekin olis sellanen jäsenklubisali. Hm. Mutta siis se on muuten ihan paras!

Helsingissä oon käynyt nyt jo melkein 5 vuotta Yliopistoliikunnan saleilla, lähinnä Kumpulassa. Haltsussa on ahdistavaa kun katto on matala ja lössiä on niin pirusti, eikä Viikissäkään liikaa tilaa ole.

Kaupungin omalla salilla vaan. Tälläisessä kylässä asuessa kun ei oikeen ole vaihtoehtoja (ellei sitten halua liittyä paikalliseen voimannostoseuraan ja käydä heidän salillaan, mutta itse en taida sinne uskaltautua:nolo:). ainakin minulle tuo kaupungin sali on riittänyt mainiosti, mukavia ihmisiä ja ihan ok:sti laitteita.. eikä hintakaan (opiskelijalta 2€/kerta) päätä huimaa :)

Sen verran kyselisin, että jos joensuulaisia paikalla, niin mitäs salia suosittelisitte (edessä sinne muutto ensi syksynä)

Itse käyn tällä hetkellä pääsääntöisesti Kausalan urheiluhallin yhteydessä olevalla kuntosalilla. Laitteita on ihan riittävästi, iloista porukkaa eikä hintakaan ole paha. (Esimerkiksi 50 kerran kortti 38€ opiskelijalta).

Poikaystäväni luona Lahdessa ollessani olen käynyt Maken Fitness Centerissä. Hyvä paikka sekin! Ensi syksynä minut näkee varmasti vain tuolla Fitness Centerissä, kun olen Lahteen tuolloin muuttamassa. :)

Mulla on salin vaihto ollut projekteilla jo pidemmän aikaan, tuli liityttyä tarkempaa ajattelematta Finnbody:n joskus viime vuoden alussa, jonka lähin piste muistuttaa tätä nykyä mielestäni ikävä kyllä enemmän jumppasalia, kuin kuntosalia. Nyt voin vapaasti vaihtaa salia ilman lisämaksuja, kun vuoden sopimus on täyttynyt.

Mietinkin, että onko kenelläkään tietoa Kallion urheilutalon salin nykytilasta, vieläkin pieni ja ahdas? Blue Fittneksen (ent. Forme) hintataso taitaa olla aika kova nykyään? Sivuilla erittäin huonosti hinnastoa esillä, tai sitten en vain etsinyt oikeasta paikasta, jossain ohimennen olin näkevinäni 50 €/kk? Ja Silver Gym taitaa olla samaa hintaluokkaa.:(

Ite siirryin just koulun salilta Hämeenlinnan Wellnessille. Spinnaamassa oon jo tuol käynny, mut nyt ku ois joutunu ostaa kesäks koululle eriksee kortin, päätin siirtyy muutenkin Wellnessille :)

Minä treenaan Gym 99:llä Kuopiossa. Voisinpa sanoa olevani Gym 99:n kasvatti. Aloitin treenaamaan gymillä vuonna 2004 ja samana vuonna pääsin salille töihinkin. Paljon on uudistusta palveluihin ja tiloihin tullut muutamassa vuodessa. Asiakkaan näkökulmasta mielestäni parhaimmat puolet salissa ovat:

+ Asiakaskortilla aina klo: 6-22 auki
+ Runsaasti aerobisia laitteita
+ Laadukkaat salilaitteet, paljon vapaita painoja
+ Väljät ja viihtyisät tilat
+ Infrapunasaunat ja solarium asiakkaiden käytössä
+ Ystävällinen henkilökunta :D
+ Rento ilmapiiri, paljon erilaisia treenaajia, paljon myös naisia

Hirmu negatiivisia asioita ei nyt tule mieleen. (Heh, ei ole varmaan edes varaa sanoa, vaikka tulisikin, pomo ei tykkäis!)

Kuntokeskus Maxium Seinäjoella on mun reenipaikka.

Plussat:
- Suht väljää
- Rento ilmapiiri
- Suurin osa reenaa tosissaan, oikeesti, eikä vaan hillu toisten tiellä siellä
- Vähän naisia
- Ovikortilla aukioloajat klo 05-24
- Siistit pukuhuoneet, myös salin puoli siisti
- Edulliset hinnat.. varmaan sjoen edullisin?
- Parkkitilaa riittävästi

Miinukset:
- Ei nyrkkeilysäkkiä :(
- Toinen crosstrainer vietiin pois, eli jos kuntopyörä ei nappaa niin joskus saa jonottaa crossarille ikuisuuden

Lopetin äsken Kampin City Gymin käytön. En liiku enää stadissa säännöllisesti, mutta suurin syy oli omistajavaihdoksen tuomat muutokset; valaistus salilla saa jokaisen näyttämään liikkuvalta ruumiilta :( Myöskin henkilökunnan tervehtiminen on vähentynyt. Ei huvittanut enää.

Olen siirtynyt Niittykummun Classic Gymiin jossa todella mukava ilmapiiri ja erinomaiset laitteet! Suosittelen! :rock:

Hesassa Myllypuron Blue Fitnessissä on tullut käytyä jo useamman vuoden ajan. Toisinaan olen poikennut myös hallintorakennuksen yo-salilla ja motivuksen saleilla. Tuo Blue Fitness päihittää kyllä kirkkaasti kaikki muut testaamani salit. Tilaa on ihan pirusti ja laitteita joka lähtöön. Suuri plussa myös suuresta huonekorkeudesta, kyllä se katto siellä jossain kymmenien metrien korkeudessa häämöttää. :D Käyn treenaamassa lähinnä vain aamuisin seitsemän pintaan ja silloin en ainakaan ole törmännyt pahemmin muihin rautaa pumppaaviin mimmeihin, mutta kiireaikoina salilla varmasti pyörii runsaasti porukkaa -ehkä myös täältä.

Bingo! eli minä myös tuolla myllypuron blue fitnessillä treenailen, ja loistava mesta on! :rock:
Tosin aika on varsin eri, eli siinä seitsemän, kaheksan aikaan illalla tulee käytyä.

Helsingin vellamonkadun thai-boxing salilla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom