Millä salilla treenaatte?

Malmin Liikuntapisteessä. siellä on kaikki tarvittava. Olen siellä töissä (ohjaan jumppia, teen saliohjauksia ja päivystän) ja pystyn tekemään salilla aamuaeroisen, salitreenin ja vaparitreenin. Lisäksi siellä on hieronta ja solkku. Asun 5 minuutin matkan päässä, joten aikaa ei kulu matkoihin. Melkein toinen koti :haart: Kaiken kaikkiaan mahtavan kotoisa fiilis!

Kuopiossa treenaillaan, gym99.llä tai lady linella, riippuen päivästä, olotilasta jne..
Toisinaan käyn myös uimahallin salilla, salin jälkeen uiminen on tosi rentouttavaa :thumbs:

Tilanne on kohdallani ennallaan (viitaten aiempaan keskusteluun) eli Oulun toppilassa Kunnon paikassa liikutellaan rautaa ylös-alas ja eeskahtaalle. Rauta on aina vaan raskasta, eikä valmistakaan tule vaikka kuinka vääntää: Hullua hommaa. Sali on kuitenkin loistava, ja suosittelen paikkaa kaikille. Siellä käy varsin sekalaista sakkia tasapäisistä tallaajista Savolaisen Markoon, ja ilmapiiri on voimailumyönteinen (harvinaista näinä aikoina). Jäsenyyden myötä voi myös käydä jumpissa ja polokemassa sitä spinninkipyörää niin paljon kun sielu sietää. Aukioloaikoihin ei kenenkään treenit kariudu; joka päivä klo 06-24. Puutteiden etsiminen olisi saivartelua, kaikki oleellinen pelittää.

kaukajärvi

Oon muutaman kerran käyny kaukajärvellä, joskus väkee tuntuu olevan vähän liikaakin. Mihin aikaan siellä olisi vähän edes hiljasempaa? Vois sillon
tällön sieläkin käydä kun on niin lähellä.

Aikaisemmin kävin Mikkelissä SportClubilla. Aiva loistava paikka! Muutto paikkakunnalta aiheutti mielettömän koti-ikävän. Nykyisin punttailen Lappeenrannan Platinumilla. Ihan mukava paikka sekin nyt kun alkaa tuo ikävä Mikkeliin vähän helpottamaan.

Nyt olen vaihtanut koulun salille hattelmalaan. Ihan ok sali ja jos ei ota avainkorttia niin se on ilmainen. Se on vain suunniteltu tosi hullusti. Laitteiden edessä on kyllä paljon peilejä ja se puoli salia on muutenkin tilava. Sen sijaan kyykkytelineen edessä ei ole ollenkaan peiliä. Ja joistain kävijöistä kertoo se, että kun puhuin parin kundin kanssa miten hassua on, että vapaitten painojen luona ei ole peilejä, niin vastaus oli, että "Kehonrakennushan on sellainen laji, missä halutaan kokoajan ihailla itseään miltä näyttää. hehheh!". Joo, mä lähinnä mietin sitä turvallisuutta kun ei ole treenikaveria. Käy siellä onneksi paljon fiksuakin porukkaa.

Avauspostaus tulee tässä, Jippii!!!
Eli treenipaikkana yliopiston kuntosali, aivan loistava sali ja lisäksi aerobickia/pumpia tai vaikkapa tanssitunteja hintaan 35 e/ vuosi!

Blue Eyed sanoi:
Tuolla Turun Motivuksessahan sitä treenaillaan :)

Siellähän minäkin viime kevään treenasin. Sitten rupesi se väenpaljous ja jumpissa vain body pumppia ahdistamaan ja siirryin takaisin SATS Triviumiin. Siellä on enemmän ilmaa, salilla ei juuri koskaan ruuhkaa ja tarjolla ah niin tehokasta Pilatestakin. Plussaa myös, että samalla kortilla pääsee myös muihin SATS-keskuksiin. Miinusta muutamien oleellisten laitteiden (esim. Hack-kyykky, Scott-penkki) puuttuminen. Taitaa tosin olla salinvaihto paikkakunnan vaihdon myötä edessä :(

Helga sanoi:
Siellähän minäkin viime kevään treenasin. Sitten rupesi se väenpaljous ja jumpissa vain body pumppia ahdistamaan ja siirryin takaisin SATS Triviumiin. Siellä on enemmän ilmaa, salilla ei juuri koskaan ruuhkaa ja tarjolla ah niin tehokasta Pilatestakin. Plussaa myös, että samalla kortilla pääsee myös muihin SATS-keskuksiin. Miinusta muutamien oleellisten laitteiden (esim. Hack-kyykky, Scott-penkki) puuttuminen. Taitaa tosin olla salinvaihto paikkakunnan vaihdon myötä edessä :(

Mä kans turkulainen..Minkälainen sali tuo sats on?Mitä maksaa vuosikortti?Ite treenaan sali82:lla.

emiliana sanoi:
Mä kans turkulainen..Minkälainen sali tuo sats on?Mitä maksaa vuosikortti?Ite treenaan sali82:lla.

Tuonne tuli just uudet hinnat, muistaakseni silver-kortti (käy vain yhdessä SATS-keskuksessa) maksaa 50e/kk opiskelijoilta ja gold-kortti (käy kaikissa SATS-keskuksissa eli Helsingissä, Oulussa, Jyväskylässä ja Turussa) 60 e/kk. Eli ei mitään halpaa lystiä, ja pakko tehdä aina vuosisopimus. Itse olen tämän kiertänyt vuokraamalla kortin ihmiseltä, jolla on sopimus, mutta ei itse pääse käymään ja suosittelen muillekin kiinnostuneille: ei tarvitse sitoutua vuodeksi ja hintakin on yleensä edullisempi. Täällä ihmiset vuokraavat korttejaan.

Salilla on TechnoGymin uudet laitteet, eikä noita yllä mainittuja puutteita lukuun ottamatta mitään valittamista. Ja tilaa tosiaan salilla lähes aina on, suurin osa kävijöistä kun käy vain ohjatuilla tunneilla. Tässä lisää tietoa.

Tuolla Sali82:lla joskus kävin kun se oli tuossa Lonttisissa. Nyt se muutti minun näkökulmasta ikävän kauas, vaikka tilat varmasti ovat paremmat. Syksyllä kävin siellä itse asiassa kertaalleen ihmettelemässä. Ehdottomasti, jos paikka olisi lähempänä, kävisin siellä jo ihan sen ilmapiirin vuoksi :) Toisaalta sitten joutuisi ostamaan jumppakortin erikseen. Nyt kaikki löytyy solkkua myöten saman katon alta yhteen könttähintaan ja vielä kodin & koulun läheltä. Etua vielä sekin, että vuosien saatossa olen sahannut kahden SATS-kaupungin väliä, ei ole ollut ongelmaa, mihin milloinkin pääsee treenaamaan :)

:offtopic: On muuten tullut lähes kaikki Turun salit kierrettyä ainakin tutustumismielessä tässä vuosien saatossa. M&M:ää ja P&P:tä lukuunottamatta. Onko joku käynyt tutustumassa P&P Fitness Factoryyn? Siellä Janne Käyhty :kuola: ainakin treenaa...

EDIT: Typoja ja vähän muutakin...

On muuten tullut lähes kaikki Turun salit kierrettyä ainakin tutustumismielessä tässä vuosien saatossa. M&M:ää ja P&P:tä lukuunottamatta. Onko joku käynyt tutustumassa P&P Fitness Factoryyn? Siellä Janne Käyhty ainakin treenaa...

Täällä ilmoittautuu yks turkulainen punttimimmi. Ennen treenasin Gym2000:lla, mut nyt syksystä lähtien oon käynyt tuolla P&P Fitness Centerillä. Oikein oon ollu tyytyväinen saliin :) . Kaikki tarpeellinen ainakin mun treeniin löytyy, ja nyt pääsiäisen aikana sali laajenee ja lisäyksiä salivälineistöön on tulossa (muistaakseni ainakin dippiteline). Hintakin on edullinen, kuukausikortti opiskelijalta maksaa muistaakseni 32€. Ja näin aamutreenaajana ehdottoman hyvä juttu on avainkortti (gym2000:lla ei ollut), jolla pääsee sisään joka päivä 6-23...Ja henkilökuntakin on oikein mukavaa ja ystävällistä.

Nyt salille :whip:

edit typo

Lisäyksenä vielä edelliseen postiin, että poikaystävän luona Kotkassa ollessani käyn hyväntuulen kuntoklubilla, joka on kaikin puolin hyvä sali sekin. Sinne suuntaan taas kesäksi...

Sama homma minulla, ennen gymillä, nyt P&P:llä. Edullinen, kätevä avainkorttisysteemi, laitteet viimisen päälle ja mukava henkilökunta. Ei voi kun kehua :rock:

Käyn itse vielä tuolla Naisten omassa Motivuksessa eli Brahessa. Alussa tilat oli todella nihkeät kun aloitin noin puolisen vuotta sitten mutta ovat mukavasti laajentaneet kuntosalitilat alakertaan ja pukukoppeja lisätty... Ja nytkin tuli juoksumattoja lisää. itse myös tykkäisin tuosta Sali82:sta mutta ostin juuri Motivukseen vuosikortin niin ei oikein voi vaihtaakkaan enää...

Itse treenaan Turussa M&M:ssä. Tykkään kovasti, ei mitään valittamista :) Ukkeli treenaa siellä myös ja eipä hälläkään ole mitään negatiivista sanottavaa.

Jaahas, päivitystä. Tuossa ekassa postissa jonka tähän threadiin laitoin treenasin siis Tampereen kuntokeskus Wolfilla. Nyt sitten kun tuli eteen muutto Helsinkiin, niin sali on vaihtunut Tapanilan Erään. Hyvä perus sali, väitän viihtyväni. Tänään oli eka kerta :rock:. Välillä tosin varmaan tulee ikävä aivan mahtavaa treenipaikkaa rakasta Wolfia. Plussaa saa Erä sijainnista, 15-20min kävelymatkan päästä kämpästä ja halvoista hinnoista (etenkin opiskelijahinnat). Sali on pääasiassa "voimailusali", joten siä tuskin katotaan kieroon "kovaa" ja "tosissaan" treenaavaa... tai mistä mä tiän...

P.S. Terveisiä kaikille tutuille Wolfilaisille ... miss you :haart:

Päivitystä :)

Päivitänpä minäkin tilanteeni, kun ZannaZin tavoin muutin uuteen kaupunkiin =) Eli Oulussa tosiaan asun siis nykyään. Kaupungin saleilla (Urh. talo, Ouluhalli, Värttö) tulee lähinnä treenailtua, ja välillä toki teen ekskursioita myös PT:lle ja Kunnon Paikkaan. Nämä kaikki sijaitsevat nääs ~about saman matkan päässä kotoa :)

Taidanki olla ainoa Rovaniemeläinen punttimimmi, vai oonko ihan väärässä?
Elikkäs Rovaniemen Reippaan salilla oon alkanu reenaileen, ihan kiva paikka ja varmaan kivemmaksi muuttuu, mitä usiammin käyn sielä rautaa nosteleen :whip: :D

Suositut

Back
Ylös Bottom