emiliana sanoi:
Mä kans turkulainen..Minkälainen sali tuo sats on?Mitä maksaa vuosikortti?Ite treenaan sali82:lla.
Tuonne tuli just uudet hinnat, muistaakseni silver-kortti (käy vain yhdessä SATS-keskuksessa) maksaa 50e/kk opiskelijoilta ja gold-kortti (käy kaikissa SATS-keskuksissa eli Helsingissä, Oulussa, Jyväskylässä ja Turussa) 60 e/kk. Eli ei mitään halpaa lystiä, ja pakko tehdä aina vuosisopimus. Itse olen tämän kiertänyt vuokraamalla kortin ihmiseltä, jolla on sopimus, mutta ei itse pääse käymään ja suosittelen muillekin kiinnostuneille: ei tarvitse sitoutua vuodeksi ja hintakin on yleensä edullisempi.
Täällä ihmiset vuokraavat korttejaan.
Salilla on TechnoGymin uudet laitteet, eikä noita yllä mainittuja puutteita lukuun ottamatta mitään valittamista. Ja tilaa tosiaan salilla lähes aina on, suurin osa kävijöistä kun käy vain ohjatuilla tunneilla.
Tässä lisää tietoa.
Tuolla Sali82:lla joskus kävin kun se oli tuossa Lonttisissa. Nyt se muutti minun näkökulmasta ikävän kauas, vaikka tilat varmasti ovat paremmat. Syksyllä kävin siellä itse asiassa kertaalleen ihmettelemässä. Ehdottomasti, jos paikka olisi lähempänä, kävisin siellä jo ihan sen ilmapiirin vuoksi
Toisaalta sitten joutuisi ostamaan jumppakortin erikseen. Nyt kaikki löytyy solkkua myöten saman katon alta yhteen könttähintaan ja vielä kodin & koulun läheltä. Etua vielä sekin, että vuosien saatossa olen sahannut kahden SATS-kaupungin väliä, ei ole ollut ongelmaa, mihin milloinkin pääsee treenaamaan
On muuten tullut lähes kaikki Turun salit kierrettyä ainakin tutustumismielessä tässä vuosien saatossa. M&M:ää ja P&P:tä lukuunottamatta. Onko joku käynyt tutustumassa P&P Fitness Factoryyn? Siellä Janne Käyhty
ainakin treenaa...
EDIT: Typoja ja vähän muutakin...