Millä salilla treenaatte?

Porissa, Bobbylla käyn. Siisti, tilava, tykkään. Kyllähän siellä käy kaikenlaista vipeltäjää, mutta väliäkö tuolla kun on omat musiikit ja painaa meneen vaan :)

Myös Bobbyssa, tilava ja hyvä sali! Kiss FM:ltä tuleva musa ei tosin hirveesti nappaa -pitäis varmaan ruveta kuunteleen omaa musaa...

Mayorsille vaihdoin muutamia kuukausia sitten (tosin edelleen maksan Vuosaaren Barakseen, jos aikaa ei ole lähteä kauemmas) ja huomaan treenimotivaation nousseen entisestä aivan toiseen atmosfääriin :D

Mäkelänrinteen kuntosali on varsin kiva, koska on mulle ainakin todella edullinen (duuni maksaa suurimman osan), lisäksi niillä on Les Millsin bodypump, jossa voi käydä ku sali alkaa turruttaan. Siellä käyvät liikuntasetelit ja kuuluu Fix-liikuntakeskuksiin eli ei kai muutenkaan mitenkään hintava. Suurin osa treenaajista ihan peruspulliaisia (joten voi joskus jopa tuntea itsensä ihan voimakkaaksikin), mutta myös ns. ammattiurheilijoitakin näkyy. Musa siellä soi tosin vähän liian hiljaisella ja yleensä joko Kiss tai City radiokanavina. Ei pahempaa tekstiiliurheilua havaittavissa, mitä nyt itse joskus innostun=). Ja erityisen hyvät liikenneyhteydet.

tämä mimmi treenailee Tampereella Wolfilla ja tykkään paikasta ihan mielettömän paljon

:4:

Mä käyn Lahden Gym1 salilla ... sieltä ainaki löytyy asiantuntevaa porukkaa :D olis vaan kiva saada treeniseuraa ku en oikein tunne sieltä ketään ...

Fättis sanoi:
tämä mimmi treenailee Tampereella Wolfilla ja tykkään paikasta ihan mielettömän paljon

:4:

Sama täällä :) Vaihdoin Wolffille tammikuussa, kun alkoi tuo TTY:n sali hiukan ahdistamaan. Wolffilla on loistava ilmapiiri, monipuolisesti laitteita ja hyvä painovalikoima. Tykkään erityisesti siitä, kun esim. ylätaljaa pääsee tekemään joka kerta erilaisella kahvalla, ennen piti veivata aina samalla.

Tunnin päästä käsitreeni, pääsis jo!

Mayorsilla nyt muutaman kuukauden jumppaillut. Mainiosti siellä viihdyn, tästä kertonee jotain sekin, että jos kotoa lähden salille, saan varata matkaan n. tunnin suuntaansa, mutta en ole kertaakaan vielä valittanut :D

Linnanmaan Liikuntahalli, Oulussa siis hikoillaan.
Aika pieni ja pahimpina ruuhka- aikoina hieman ahdas mutta sopu sijaa antaa, ja kiva täällä on reenata. Kaikki tarpeellinen löytyy. Aika kirjavaa porukkaa kieltämättä mahtuu tälle salille, siis verrattuna noihin kaupallisiin saleihin... Muutamia isompia poikia tosin löytyy ja heitä seurailen mielenkiinnolla :evil:

Kävin aikoinani tuolla Lahden Gym1-salilla. Ihan jees paikka. Tulen taas lauantaina lahteen, pitäisiköhän käydä puntilla verestämässä muistoja... Ei vaan, taitaa olla aika kiire aikataulu.

Porissa asustelen ja Bobbylla treenaan. Porihallissa olen myös vieraillut. Tässäpä mietteitäni:

Bobby: Mukava ja valoisa sali ja hyvät laitteet. Oon kuitenkin huomannut, että salilla käy aika paljon porukkaa, jotka treenaa aivan eritavalla kuin allekirjoittanut. Mun treenit on nykyään kovia ja tuloshakuisia, en mee sinne turhaan pölisemään ja kuluttamaan aikaa, kuten osa porukasta. Tietenkin kaikki treenaa omalla tavalla, ei oo kyse siitä. Mutta en itse täysin hyväksy sitä, että mennään kaverin kanssa salille ja "treenataan" aina vierekkäisissä laitteissa, jotta saadaan kertoa viimeisimmät kuulumiset jne. Kyllä itsekin menen kavereiden kanssa välillä salille, mutta ei me paljon siellä kommunikoida toistemme kanssa -oma treeni on se tärkein juttu siellä. Ei niihin laitteisiin tartte jäädä asumaan :rolleyes: Mutta kokonaisuudessaan pidän salista ja täytyypä yrittää hymyillä tästä eespäin enemmän, jos vaikka pakkislaisia on lähistöllä :D

Oho, tulipa avautumista :eek:

Porihalli: Ok sali, mutta laitteet olis voinut olla paremmassa kunnossa.

Mää käyn Tampereella Albatrossilla, mukavan rento paikka saa rauhassa reenailla. Painoja löytyy riittävästi, niinkuin muutenkin tilaa. Sekaan mahtuu aina.

Mie olen tosi köyhä tyttö. Hyvä, että ruokaan ja normaaliin eloon riittää rahat. Siis on valintani Kaukajärven vapaa-aikatalon kuntosali. Se on nimittäin ilmainen ja nykyään jo joka päivä auki.

Joitain laitteita sieltä puuttuu (kuten reidenkoukistaja), mutta itsekin olen niin urani alussa, että luulen pärjääväni vielä hieman vaatimattomammallakin salilla.

Salilla on yksi ainoa pukkari, joten käyn suihkussa kotona. Kotiin kun on matkaa vain 300m salilta :) Minusta tuntuu, että olen ainoa nainen, joka käy siellä... Positiivista on kuitenkin, että minut on silti otettu auttaen ja hieman ujosti hymyillen vastaan. On siellä kyllä ollut joitain alaikäisiä pikkupoikia, jotka hieman ihmetellen ovat käsivarsiani tuijotelleet.

Mutta yhteenvetona: ihan asiallinen sali ottaen huomioon, että se on ilmainen.

entte

Suositut

Back
Ylös Bottom