Millä salilla treenaatte?

S-T sanoi:
Nyt kun olen pari kertaa SATSilla ehtinyt pyöriä niin täytyy sanoa, että mua se ei vakuuta :] Jumpat on hyviä ja niissä käymiseen ajattelin jatkossa panostaa - salijutut sitten tutussa ja turvallisessa Kumpulan liikuntakeskuksessa. Eniten tökkii satsin ilmapiiri. Tunnen itseni siellä rumaksi ja nuhjuiseksi. Pitäisi kai olla merkkiurheiluvaatteet viimeisintä huutoa ja hyvin laitetut hiukset ja meikit salillakin, että istuisin porukkaan :jahas: Puhumattakaan siitä kun lampsin sisään ei-niin-viimeisen-päälle olevana rankan koulupäivän jälkeen ja kaikki muut hehkuu hienoissa vaatteissaan... Tällainen mielikuva mulle on jäänyt, tiedän kyllä, että aika kärjistetty sellainen.

No joo.. Mun mielipide (Sats Triviumista lähinnä) kyllä on, että ihan tavallista porukkaa siellä käy. Laidasta laitaan, ja se musta on sen paikan rikkaus :) Kaikilla omat tavoitteet yms.

Itse taidan kuulua näihin tekstiiliurheilijoihin :nolo: Mutta mulle on ihan yks lysti mitä muilla on päällään. Treenaamaan salille on tultu eikä muita pällistelemään. Itselle hienot (?, ainakin omasta mielestä :D)) ja mukavat treenivaatteet päällä on kiva treenata, toisin kuin jossain verkkareissa. Ehkä kompensoin vaatteilla mun muuten räjähtänyttä olemusta, kun yleensä salille tulee raahauduttua suoraan koulusta. Mutta jokainen tyylillään.

EDIT: Mainittakoon vielä, että tuolla Satsissa käy pari ehtaa hieltä haisevaa voimamiestäkin, jotka kyykätessä voivat jopa karjahdella :eek: Uskokaa pois!

Päivitystä. Vaihtuipa tässä nyt sali monen tekijän yhteisvaikutuksesta Tapanilan Erästä Malmin Liikuntapisteeseen.

Zannaz, mitäs tykkäät Malmin liikuntapisteestä verrattuna Erään? Oks se piste siinä eläinlääkärin yhteydessä vai sen jonkun pizzapaikan yläkerrassa?

Gym2000 Turussa on toimiva sali ja sinne on jotenkin helppo mennä treenailee. Nyt vielä elämä helpottui kummasti kun sai avainkortin hommattua. Saa treenatakin hyvin rauhassa. ;)

sandwoman sanoi:
Gym2000 on mukava... naisten puolella joku meikki-ihme käy aina kääntämässä radion NRJ-kanavalle, kun miesten/yleisellä puolella soi useammin treenin kannalta tekokas raskaampi musa..

Tuota samaa olen ihmetellyt jo alusta saakka (parin vuoden takaa). Mistä sen musiikin sinne voi säätää? Ei todellakaan ole omana aikanani tullut siitä ministereosetistä joka nököttää siinä hyllyn päällä. On tosi rasittavaa kun ajankohdasta riippumatta tuntuu aina kovaäänisistä tulevan joko Kiss FM:n listoja tai vaihtoehtoisesti NRJ:n listoja (=järkyttävää sheissea). Toisaalta, en mä sinne musiikkia ole tullut kuuntelemaan... :rolleyes:

Muutin kesäksi fitnesille. Siellä on vähän enemmän porukkaa kun entisellä salillani ja onpahan tuolla muutama kovassa kunnossa oleva muijakin... Tunnen itseni pieneksi ja säälittäväksi... Mutta en pitkään :evil:
Ärsyttävää runkkuteknoa (vai mitä se on...) kuuluu ja tietty radiosta, mutta ei auta ku kestää.

Kertokaas joku sellainen paikka jonne aloittelija voi mennä hämmästelemään meininkiä. Arkailen vähän "ihmisten ilmoille" menemistä :)

Asuinpaikkana Helsinki, Maltsu.

Linnanmaan liikuntahallilla ja sillontällön oulun urheilutalolla.
Ja aloittelijoiden kenkissä ollaan niin toivottavasti kukaan ei tunnistais, L.maan sali kun ny on vain niin pieni:>

Raahen Kuntoklubillahan minä. Siellä on hyvä tunnelma ja hienoa porukkaa. :D

Turussa sali on m-clubi :) (vaihtunut joskus yli vuosi sitten,jos se on ollut tällä sivulla joskus joku muut)

Joskus on varmaan melkein kaikilla ollut edessä se että on ns. treenipäivänä aivan toisessa (vieraassa) kaupungissa,ei lähelläkään omaa salia.
Jätättekö silloin treenin väliin vai lähdettekö ennakkoluulottomasti katsastamaan toisen kaupungin sali-tarjonnan????

Itse lähdin katsomaan että minkälainen sali on juuri auennut Kinnari Gym Järvenpäässä. (aina on pieni pelko takapuolessa että onnistuuko treeni oudolla salilla,mutta meninpä silti) Positiivinen yllätys....
Haluan antaa tässä kehut kivasta salista jonka tiskin takaa löytyy
Pia-Maria Honkanen :D
Pia oli ihan tosi kiva ja tuli juteltua kaikkea hänen omasta urastaan ja muutenkin kaikkea treeniin sekä dieettiin liittyvää asiaa! Toivon Pialle paljon tsemppiä omiin treeneihin!!

Sali oli valoisa ja SIISTI!!!! Kaikki tarvittavat systeemit sekä härvelit löytyi sekä treeni kulki :)
Että käykääpä katsomassa jos siellä päin liikutte!

Maaru sanoi:
Turussa sali on m-clubi :) (vaihtunut joskus yli vuosi sitten,jos se on ollut tällä sivulla joskus joku muut)

Joskus on varmaan melkein kaikilla ollut edessä se että on ns. treenipäivänä aivan toisessa (vieraassa) kaupungissa,ei lähelläkään omaa salia.
Jätättekö silloin treenin väliin vai lähdettekö ennakkoluulottomasti katsastamaan toisen kaupungin sali-tarjonnan????

Itse lähdin katsomaan että minkälainen sali on juuri auennut Kinnari Gym Järvenpäässä. (aina on pieni pelko takapuolessa että onnistuuko treeni oudolla salilla,mutta meninpä silti) Positiivinen yllätys....
Haluan antaa tässä kehut kivasta salista jonka tiskin takaa löytyy
Pia-Maria Honkanen :D
Pia oli ihan tosi kiva ja tuli juteltua kaikkea hänen omasta urastaan ja muutenkin kaikkea treeniin sekä dieettiin liittyvää asiaa! Toivon Pialle paljon tsemppiä omiin treeneihin!!

Sali oli valoisa ja SIISTI!!!! Kaikki tarvittavat systeemit sekä härvelit löytyi sekä treeni kulki :)
Että käykääpä katsomassa jos siellä päin liikutte!

Ompa mulla turkulaisena aukko sivistyksessä kun en ole moisesta kuullutkaan?Missä tuo sali on, ihan mielenkiinnon vuoksi siis kyselen... :)

Vaihdoin salini Turun motivukseen.Siellä on kaikki mitä treenaaja tarvitsee ja kaikenlisäksi hyvä musa,palvelu ja hieno sisustus..(toi viiminen siis tosi tärkee treenauksen kannalta) :) Onko täällä muita motivuksen käyttäjiä?

emiliana sanoi:
Vaihdoin salini Turun motivukseen.Siellä on kaikki mitä treenaaja tarvitsee ja kaikenlisäksi hyvä musa,palvelu ja hieno sisustus..(toi viiminen siis tosi tärkee treenauksen kannalta) :) Onko täällä muita motivuksen käyttäjiä?

Joo, Turun Motivus Centrumissa kävin noin vuosi sitten ja tykkäsin todella paikasta! Tilaa löytyy vaikka muille jaksaa, penkkipaikkojakin taitaa olla peräti 3? Ja spinningit aivan loistavia :)

Nyt muuton myötä on oma salinikin vaihtunut. Paikka nykyään Elixia. Viihtyisä, hyvin ilmastoitu sali. Kaikki tarpeellinen löytyy. Todella ystävällinen henkilökunta ja xyclingit aivan omaa luokkaansa. Lisäksi hyvä (treeni)kaveri ja muitakin tuttuja käy samalla salilla, juuri muuttaneena helppo tapa luoda sosiaalisia kontakteja! Ja kavereita saa viedä tutustumaan aika vapaasti. Ainut miinus on ohjattujen tuntien ruuhkaisuus, tosin en niillä paljoa käy xyclingiä lukuun ottamatta, coressa (eli pilateksessa) ja venyttelyssä pyrin kerran viikossa käymään :)

Huomasin että en ole tähän ketjuun vastannutkaan, taitaa näitä olla useampia. Pääasiassa treenaan Helsingissä Kannelmäen Crossissa. Katelle tiedoksi että siellä on mielestäni mukava ilmapiiri, eikä tarvi "ujostella" muita treenaajia. Ainakin se on lähellä. Tutustumaan varmaankin pääsee ilmaiseksi mutta muuten sali toimii jäsenyysperiaatteella, ja kertalippu taitaa maksaa 10€.

Norjassa ketju vaihtui Satsista Elixiaksi. Jos jäsenet satutte liikkumaan Oslossa niin suosittelen Elixia Sjølystiä. Siellä on erillinen Aqua Relax -osasto, jossa on mm. kylmävesiallas, erilaisia suihkuja, turkkilainen sauna ja Finsk Bastu. Mukava paikka rentoutua treenin jälkeen!

Wendy sanoi:
Norjassa ketju vaihtui Satsista Elixiaksi. Jos jäsenet satutte liikkumaan Oslossa niin suosittelen Elixia Sjølystiä. Siellä on erillinen Aqua Relax -osasto, jossa on mm. kylmävesiallas, erilaisia suihkuja, turkkilainen sauna ja Finsk Bastu. Mukava paikka rentoutua treenin jälkeen!

Joo, myös Turun Elixia Jokivarressa on tuollainen osasto, aivan ehana! Valitettavasti täällä Keski-Suomessa ei moista luxusta tarjota :(

Wendy sanoi:

Joo, myös Turun Elixia Jokivarressa on tuollainen osasto, aivan ehana! Valitettavasti täällä Keski-Suomessa ei moista luxusta tarjota :(

Mä en taida ollakaan vastannut tähän; käyn Esport Centerillä yleensä tai sitten Esport Fitnessissä joka on lähempänä työpaikkaa. Kallista mutta mä tykkään enkä ole koskaan edes Suomenmaalla käynyt missään muualla puntilla, oon ikiuskollinen tolle paikalle :P

M-club sijaitsee vähäheikkiläntiellä,aivan puukeskuksen vieressä...samassa talossa missä on Boleron tilat.
Siellä se on ollut yli 30 vuotta pystyssä.
:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom