Millä salilla treenaatte?

Olen alkanut käydä oikealla salilla kotitreenin lisäksi!:rock: Taljoja.. aaaah..:kuola: (saamari, meinas käydä nolosti kun tuo kuolahymiö tulikin tuon viimeisen lauseen perään:lol2:)

Kyseessä työpaikan oma sali, eli Aker Yardsin Turun telakalla. Ei varmaan muita pakkislaisia käy, ainakaan naisia?

Onko mitään tietoa uudesta salista jonka olis pitäny avautua turkuun, nimeltään complete? Vissiin jotain rahoitusvaikeuksia paikalla?

Ah, eka viesti ja heti pakko tunnustaa että käyn ladylinellä :>.

Se tuntuu sellaiselta pehmeältä aloitukselta kaikkine neuvoineen ja rauhallisine sävyineen. Ja näillä rimpulakäsillä ei käsipainojen loppuminen siihen 10kg haittaa.
Salilla viihtymiseen kyllä vaikuttaa todella paljon se "oma" liikunnanohjaaja joka ymmärtää sen että vaikka ollaan siellä mammojen keskellä, joku (lue: minä) saattaa haluta puskea naama irvessä ja niin että alkaa itkettää.

Tulipa pitkä tunnustusviesti!

Mutta: Enköhän minäkin sitten aikanani siirry "oikealle salille".

Motivus center (lähinnä alakerrassa) Sanoisin et IMO aika tavis-sali, en kovi montaa pullistelijaa oo siel nähny... Päivällä usein on hiljasta ja saa kaikessa rauhassa nostella menemään.

kuopion gym99llä :rolleyes: enimmäkseen miehiä käy, mutta kyllä naisiakin enemmän ja enemmän :) ja erittäin hyvä kuntoisia semmoisia ;) toisin kuin minä. kiva tunnelma, ja pitäjät kivoja. ollu tuolla nyt kohta 2v.

Porvoon Bodytonic.
Eniten siellä näkyy nuoria karjuja vääntämässä loputonta hauiskääntöä ja penkkiä munat katossa, mutta eipä tuo minua haittaa.
Valitsin salin siksi, että siellä on aivan ihana tanssituntien vetäjä ja viidellä kympillä kuussa saa käydä salilla ja kaikilla tunneilla (myös spinning).

Millainen city gym on? (netti-sivujen mukaan nyt remontissa..) käykös kukaan siellä?
(Koko jutskaa en jaksanu kahlaa läpi...laiska kun on..)

Etin täl hetkel salia jossa olis tilaa kivasti ja joka olis suht (HKI) keskustassa.
En nii välitä uusista laitteista, oon mieltyny davidin peruslaitteisiin ja hyviin käsipainohin.

Motivuksen alakerta on tosi hyvä mutta kesäkuussa koko yläkerran toiminta siirtyy alakertaan ja ne varmaan tuo sinne mahd uusia laitteita ja sali pienenee - ei hyvä.
Käyn myös esportilla (lähinnä jumpissa) ja salista en tykkää sitten yhtään; tuntuu et kaikki laitteet on tehty isommille ihmisille ku munlaisille kääpiöille (153cm). :(

Millainen city gym on? (netti-sivujen mukaan nyt remontissa..) käykös kukaan siellä?
(Koko jutskaa en jaksanu kahlaa läpi...laiska kun on..)

Etin täl hetkel salia jossa olis tilaa kivasti ja joka olis suht (HKI) keskustassa.
En nii välitä uusista laitteista, oon mieltyny davidin peruslaitteisiin ja hyviin käsipainohin.

Motivuksen alakerta on tosi hyvä mutta kesäkuussa koko yläkerran toiminta siirtyy alakertaan ja ne varmaan tuo sinne mahd uusia laitteita ja sali pienenee - ei hyvä.
Käyn myös esportilla (lähinnä jumpissa) ja salista en tykkää sitten yhtään; tuntuu et kaikki laitteet on tehty isommille ihmisille ku munlaisille kääpiöille (153cm). :(

Hello PikkuPaholainen! Itse olen käynyt CityGymillä viime vuoden kesästä lähtien ja tykännyt paikasta. Aika perus-perusmesta se kyllä on, mutta suurin piirtein kaikki tarvittava on aina löytynyt. Laitteet ovat olleet, oisko ollut joitain Gym80 -mallia (eli tooosi vanhaa), mutta silti ihan toimivia.:D Kerro hieman lisää; mitä haluat tietää paikasta ja mitä etsit?

Nyt tosiaan on remontissa 4.4. asti, kun uusi omistaja haluaa hieman uudistaa paikkaa. Saunatilaa uudistetaan, maalaillaan seiniä ja luultavasti joitain uusia laitteita tuodaan paikalle. Näin mulle kerrottiin kun soittelin ja tiedustelin asiasta.

Ite käyn väliaikaisesti jälleen kerran Stockan Motivuksella, josta aikoinaan aloitin käymisen. Hieman outoo pitkästä aikaa, kun ei ole karjuja ympärillä äheltämässä, mutta ei se mitään....:rolleyes:

Vanhat laitteet ei häiritse ja tietty olisi hyvä jos salilla olis smithit, pari kyykky-paikkaa ja penkkejä "riittävästi"... Peilit on myös hyvä jeesi treenaillessa! Tykkään treenaa mielummin "seka-salilla", miehet ei siis haittaa ;) Tän hetkisel salil ei montaa typykkää alhaal nostele, joten oon tottunu.

Täl hetkel maksan salista 39€ kuussa (sv)! Ei mielestäni paha..
Pääseekös CG:lle kertamaksulla?

Ei tässä vielä kiire, kesäkuuhun saakka aikaa miettiä uutta mestaa..

Penapaikkoja yhteensä neljä; kaksi tavallista, yksi vinopena ja yksi smith-pena. Muita smithejä ei pahemmin kyl tainnut ollakaan siellä. Kyykkyä pääsee tekemään laitteessa tai sitten "lavalla", peilet eessä tietty :). Toiset peilit on sitten ollu kässäreiden luona, jossa on vieressä myös taljat.

Mut siis kaikin puolin suhteellisen monipuolisesti kaikkea kaikille tarjolla. Oon itekin aika utelias näkemään uudistetun version CG:stä.

Kom o titta ;) rempan jälkeen 4 vkon hinta on 48 € (ennen 46 €).

Mun kotisali on Olarium Espoossa. Siellä ei pahemmin muita naisia näy, silloin tällöin jokunen :) Todella laadukas ja monipuolinen sali, löytyy sekä laitteita että reilusti vapaita painoja. Ja ihan hyvännäköisiä miehiä (sen omanikin lisäksi) ;)

Saman katon alla puuhaillaan. Paikasta löytyy kaikki tarpeellinen ja treenissä on tekemisen meininki.

Workouts gym -Southport, England
Perkeleen hieno sali ja vanha, tehty vanhaan kirkkoon sisalla about plus 10 astet lammint eli henki hoyryaa treenatessa, siel on sellast vanhanajan meininkii!!
view.php

Tampereen classic gymillä reenailen.. Tosi mukava sali :rolleyes:

Entäs Hot gym, HKI -- anyone? ..kokemuksia..?

Hyvä mesta! Kaikki tarvittava ja mukavan avara tila. Pientä miinusta yhdestä kyykkypaikasta tosin. Ja jos aerobista tykkäät tehdä niin siihen on aika köyhät vermeet. CG:llä muistaakseni enemmän suorituspaikkoja mutta diggailen itse molempia.

Tampereen classic gymillä reenailen.. Tosi mukava sali :rolleyes:

Kävin siellä hierojalla. Sattu niin helvetisti. Välillä tuntu, että taju lähtee ja kyyneleet oli lähellä. Mutta kummasti ne lukot aukes ja illalla pysty jo hienosti kääntää päätä :D Ihan älyttömän hyvä hieroja!

Salin puolella en ole käynyt, mitä nyt siitä ohi kävelin sinne hierojan runnottavaksi. Olis kyllä hyvällä paikalla kun työpaikka sijaitsee niin lähellä.

Saakos udella, että mihin aikaan siellä käyt? Ajattelin vaan, että koska siellä mahtaa olla eniten porukkaa reenailemassa vai käykö siellä koko päivän tasasesti jengiä? käsittääkseni sinnekkin pääsee kulkukortilla aika lailla ihan milloin vaan, olikos nyt 06.00-23.00.. Voin olla väärässäkin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom