Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perus opiskelijaelämää: käyn hkin keskustassa yo:n salilla ihan sen edullisuuden vuoksi, ja on siellä kaikki tarvittavat pelit ja vehkeetkin:D löytyykö täältä muita tuolla käyviä?
onks jollain kokemusta töölö gymillä järkätyistä yo-spinningeistä (joita ei voi varata...)?
Kiva tietää, ehkä vois joku päivä sinne töölön spinningiin sit suunnata. Mut mikä on käsitys ajoissa olemisesta, ite kun jos oon 10minsaa ennen tunnin alkua oon mielestäni ajoissa :D mut tuonne jos menis vaiks puol tuntia ennen niin pitäs olla varma..? varmasti kyl vaikee arvioida..
Kerro ihmeessä, saitko rahalle vastinettaYksilöpalveluista (ohjelmat, pt, ym.) ei ole v i e l ä kokemusta. Huomenaamulla mulla on kuntotesti, josta raportti myöhemmin. Hinta liikuntamaksulla 17 €, joten odotan todellakin, että siitä saa jotakin konkreettista irti!
Juu, tuli käytyä Yliopistoliikunnan kuntotestissä, jossa suoritustapa on polkupyöräergometritesti. Siis poljetaan pyörällä ylläpitäen tietyt kierrokset ja vastus kasvaa 2 min välein 25 W. Sykettä seuraamalla saadaan peruskestävyyden, aeobisen ja anaerobisen sykerajat ja laskennallinen maksimi- ja leposyke. Lisäksi saadaan maksimaalinen hapenkulutus.
Samalla mitataan verenpaine ja halutessa rasva-%.
Ja öö, mitä mä sieltä opin?
- Että kestävyyskuntoni oli noilla mittareilla "erinomainen", mikä toki piristi päivää ...
- Sain henk. koht. sykerajat, joita soveltaa lenkillä..
- Tiedän tämän hetken oman kropan rasvat, joten osaan mm. syödä riittävän määrän protskua?
Trainerin vinkki oli et "pidä toi", niin oliko tämä sitten 17 €:n väärtiä, emmä tiedä, kertokaa te?