Millä salilla treenaatte?

Stash, joo niin mä vähän kahtelinkin.. Joo en mäkää oo päällepäin punttimimmi vielä piitkään aikaan,ehkä joku päivä:P

Nautiluksessa treenaan, käyn yleensä sellaisina aikoina että vapareillekin mahtuu treenaamaan ihan ok. Tosin mulla vielä käynnissä "varovainen aloitus" pitkähkön tauon jälkeen joten niillä vaan muutama liike nyt. Olen tykänny.

Mulla ei ole suuria lihaksia, kutsun niitä "nahaksiksi".

Helsingissä yliopiston saleilla, viikissä ja kumpulassa (tosin jälkimmäisessä en pitkään aikaan ole käynyt) ja suunnitelmissa ostaa kymppikortti tapanilan erän salille. Toisi ehkä erilaista motivaatiota treenaamiseen käydä siellä välillä :)

Nämäkin tiedot ovat hieman muuttuneet... Treenaan Yrittäjäkadun salilla Nokialla ja Nääshallilla Tampereella. Silloin tällöin poikkean myös Atalpassa.

Perus opiskelijaelämää: käyn hkin keskustassa yo:n salilla ihan sen edullisuuden vuoksi, ja on siellä kaikki tarvittavat pelit ja vehkeetkin:D löytyykö täältä muita tuolla käyviä?

Hei, oon jostain joskus lukenut, että toi yliopiston sali olisi ainakin ruuhka-aikoina tosi täynnä, pitääkö paikkaansa? Eli jos aikoisi käydä tuolla klo 16-19 välillä niin onko huono ajatus?

Entä käytkö noissa yliopiston jumpissa/tansseissa/venyttelyissä? Onko ne laadukkaita?

Kiitti :)

Mun kotisali on Olarium Espoossa. Siellä ei pahemmin muita naisia näy, silloin tällöin jokunen :) Todella laadukas ja monipuolinen sali, löytyy sekä laitteita että reilusti vapaita painoja. Ja ihan hyvännäköisiä miehiä (sen omanikin lisäksi) ;)

Tällä hetkellä treenailen Positivella Jyväskylässä. Mukava paikka ja vapariakin pystyy siellä hyvin treenailemaan. :)

Mä nyt vastailen tohon andoran kysymykseen, eli kyllä tuo taitaa just se suosituin aika olla. En keskustan salilla käy, mutta se käsittääkseni saleista suosituin. Viikki ja kumpula ainakin tuona aikana usein tosi täynnä, joten varmasti keskustankin.

Jumpissa oon käyny muutamia kertoja, ja ne kerrat olivat ainakin ihan asiansa ajavia :) ei mitään valittamista! vitsi ku olis yo-liikunnalla kunnon spinning-tarjonta!!!! onks jollain kokemusta töölö gymillä järkätyistä yo-spinningeistä (joita ei voi varata...)?

Mä käyn myös Helsingin Yliopistoliikunnassa, puntilla lähinnä keskustassa, tai Viikissä. Kyllä, tuo on ainakin keskustan salilla ruuhkaisin aika, mutta hyvin olen sinne sopinut iltapäivälläkin. Ainakin, jos vähän voi joustaa missä järjestyksessä haluaa mitäkin tehdä... Viikissä on mukavan rauhallista, varsinkin aikaisin aamulla saa olla ihan omissa oloissaan.

Mulla kuuluu viikko-ohjelmaan venyttelytunti. Käyn milloin milläkin tunnilla, joka vaan omaan aikatauluun sopii. Venyttelyt on ainakin kivasti vedettyjä +++ (Oma-aloitteisesti ei tulis varmaan venyteltyä niin huolella koko kroppaa läpi...)

Jumpissa oon käyny ihan satunnaisesti. Suosituimmat tunnit on varattuja jo paria päivää ennen. Joskus oon käyny body-tunneilla. Ihan perushyvää jumpan ohjausta, mut tosi väsyneet musiikit - no, makuasia. Viikissä ei oo liikuntasalissa peiliä, mikä tuntuu jostain syystä hassulta siihen tottuneelle. Spinningistä ei ole kokemusta. Jaa ei voi varata, no mistä sen sit tietää et onks tilaa vai tuliko hukkareissu???

Yksilöpalveluista (ohjelmat, pt, ym.) ei ole v i e l ä kokemusta. Huomenaamulla mulla on kuntotesti, josta raportti myöhemmin. Hinta liikuntamaksulla 17 €, joten odotan todellakin, että siitä saa jotakin konkreettista irti!

Tampereella GoGolla olen käynyt nyt tammikuun (sain kaverilta kuukauden jäsenyyden). Helmikuusta lähtien olisi tarkoitus käydä yliopistolla Atalpassa sekä sitten mulla on Wolfille 20 kerran kortti.

onks jollain kokemusta töölö gymillä järkätyistä yo-spinningeistä (joita ei voi varata...)?

YO-spinningit Töölö gymillä on ihan ok. Ei mitenkään älyttömän vaikeatasoisia, tokihan spinningissä voi itse vaikuttaa tasoon tosi paljon. Niinä kertoina, mitä oon ite käynyt ei mitään hirveetä ryysistä oo ollut, kannattaa vaan mennä tarpeeksi ajoissa.

Töölö gymille saa yliopistoliikuntamaksun maksaneet alennusta salillekin eli jos haluaa vaihtelua, niin sinne vaan! Hyvä sali!

Kiva tietää, ehkä vois joku päivä sinne töölön spinningiin sit suunnata. Mut mikä on käsitys ajoissa olemisesta, ite kun jos oon 10minsaa ennen tunnin alkua oon mielestäni ajoissa :D mut tuonne jos menis vaiks puol tuntia ennen niin pitäs olla varma..? varmasti kyl vaikee arvioida..

Kiva tietää, ehkä vois joku päivä sinne töölön spinningiin sit suunnata. Mut mikä on käsitys ajoissa olemisesta, ite kun jos oon 10minsaa ennen tunnin alkua oon mielestäni ajoissa :D mut tuonne jos menis vaiks puol tuntia ennen niin pitäs olla varma..? varmasti kyl vaikee arvioida..

Uskoisin, et kun 15 minuuttia ennen alkua on paikalla, ni mahtuu hyvin joukkoon. Spinningsali on aika ahdas, mutta pyöriä on paljon. Käy ihmeessä kokeilemassa!:)

Oon jo toisessa ketjus kertonut, mutta laitetaan tännekkin :) Elikkä joo ... käyn tuolla Jyväskylän Satsilla ...

plussaa
+ hyvät laitteet
+ hyvät jumpat ... jos "tarttis" käyä :whip: ... sit ku laihari alkaa heh
miinusta
- huonot parkkipaikat
- yksi penkki, yksi kyykkypaikka ... ku on enemmän ihmisiä jne.
- aukioloajat pe ja viikonloppuisin

Mulla on soppari voimassa heinäkuuhun asti ja sen jälkeen oon aatellu toiselle salille mennä, missä paremmat parkkipaikat ja aukioloajat ... ku on tuo kolmivuorotyö niin mielestäni tärkeää ja matkaa kotiin salilta on täl hetkel 17 kilsaa niin parkkiskin saisi olla kunnos.

Yksilöpalveluista (ohjelmat, pt, ym.) ei ole v i e l ä kokemusta. Huomenaamulla mulla on kuntotesti, josta raportti myöhemmin. Hinta liikuntamaksulla 17 €, joten odotan todellakin, että siitä saa jotakin konkreettista irti!
Kerro ihmeessä, saitko rahalle vastinetta :)

Itse käyn (edelleen) yo liikunnan Kumpulan salilla. Tammikuussa käytännön pakosta kävin päivisin 16-18 välillä ja ruuhka oli kammottava, ainakin verrattuna siihen, mihin olen tottunut, kun käyn salilla useimmiten 20:30-sulkemisaika.

Ohjatut tunnit, etenkin venyttelyt, ovat olleet useimmiten ihan hyvää perustasoa. Tanssitunneilla oon myös käynyt paljon - Harmi, ettei Jenni Nikolajeff enää opeta jazzia, balettia ja nykytanssia tuolla. Mun suosikki tanssiope yo-liikunnassa. Muutkin olleet kyllä ihan ok.

Juu, tuli käytyä Yliopistoliikunnan kuntotestissä, jossa suoritustapa on polkupyöräergometritesti. Siis poljetaan pyörällä ylläpitäen tietyt kierrokset ja vastus kasvaa 2 min välein 25 W. Sykettä seuraamalla saadaan peruskestävyyden, aeobisen ja anaerobisen sykerajat ja laskennallinen maksimi- ja leposyke. Lisäksi saadaan maksimaalinen hapenkulutus.

Samalla mitataan verenpaine ja halutessa rasva-%.

Ja öö, mitä mä sieltä opin?
- Että kestävyyskuntoni oli noilla mittareilla "erinomainen", mikä toki piristi päivää ...
- Sain henk. koht. sykerajat, joita soveltaa lenkillä..
- Tiedän tämän hetken oman kropan rasvat, joten osaan mm. syödä riittävän määrän protskua?

Trainerin vinkki oli et "pidä toi", niin oliko tämä sitten 17 €:n väärtiä, emmä tiedä, kertokaa te?

Juu, tuli käytyä Yliopistoliikunnan kuntotestissä, jossa suoritustapa on polkupyöräergometritesti. Siis poljetaan pyörällä ylläpitäen tietyt kierrokset ja vastus kasvaa 2 min välein 25 W. Sykettä seuraamalla saadaan peruskestävyyden, aeobisen ja anaerobisen sykerajat ja laskennallinen maksimi- ja leposyke. Lisäksi saadaan maksimaalinen hapenkulutus.

Samalla mitataan verenpaine ja halutessa rasva-%.

Ja öö, mitä mä sieltä opin?
- Että kestävyyskuntoni oli noilla mittareilla "erinomainen", mikä toki piristi päivää ...
- Sain henk. koht. sykerajat, joita soveltaa lenkillä..
- Tiedän tämän hetken oman kropan rasvat, joten osaan mm. syödä riittävän määrän protskua?

Trainerin vinkki oli et "pidä toi", niin oliko tämä sitten 17 €:n väärtiä, emmä tiedä, kertokaa te?

Ihan mielenkiinnosta, mitä sä olisit sitetn HALUNNUT kuntotestistä jos tuo ylläoleva ei kelvannut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom