GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Millä salilla treenaatte?

Olen käynyt kohtapuolin kolme vuotta City Gymissä treenaamassa ja olen ollut tyytyväinen. Salin laitteet eivät ole aivan viimeistä huutoa, mutta ovat toimivat ja mielestäni monipuoliset. Aerobisia laitteita löytyy neljä stepperiä, kolme pyörää ja kaksi krossaria. Soutulaite puuttuu :(
Salilla kävijät ovat laidasta laitaan; nuorista vanhoihin, miehiä ja naisia (miesten osuus n. 75 %), voimailijoista lehtiä lukeviin lähentäjä-loitontaja kuluttajiin :rolleyes:
Sijaintihan on aivan mainio. Salilla on hyvä sauna (lämpiää 16.00-), jumpista olen käynyt lähinnä muutamalla venyttelytunnilla, mutta löytyy myös pumppia yms .
Ja salillehan ei tarvitse sitoutua pitkäksi aikaa, voi hankkia kortin niin pitkäks aikaa kun itselle sopii :)

Tervetuloa mukaan joukkon :hyvä:

Ai niin ja lötyy vielä kolme juoksumattoa!

Olen käynyt kohtapuolin kolme vuotta City Gymissä treenaamassa ja olen ollut tyytyväinen. Salin laitteet eivät ole aivan viimeistä huutoa, mutta ovat toimivat ja mielestäni monipuoliset. Aerobisia laitteita löytyy neljä stepperiä, kolme pyörää ja kaksi krossaria. Soutulaite puuttuu :(
Salilla kävijät ovat laidasta laitaan; nuorista vanhoihin, miehiä ja naisia (miesten osuus n. 75 %), voimailijoista lehtiä lukeviin lähentäjä-loitontaja kuluttajiin :rolleyes:
Sijaintihan on aivan mainio. Salilla on hyvä sauna (lämpiää 16.00-), jumpista olen käynyt lähinnä muutamalla venyttelytunnilla, mutta löytyy myös pumppia yms .
Ja salillehan ei tarvitse sitoutua pitkäksi aikaa, voi hankkia kortin niin pitkäks aikaa kun itselle sopii :)

Tervetuloa mukaan joukkon :hyvä:

Kiitti tosi paljon vastauksesta Massamimmi! :) Kunnon mainospuhe ;) Suuntaan CityGymille heti ensi viikolla, kun nykyisen salin kortti loppuu. Ei mua muuten oikeestaan noi jumpat niin kauheesti kiinnosta (paitsi ehkä just syvävenyttely..), kun käyn kuitenkin 2 kertaa viikossa tanssitunneilla. Kiva et tuolta salilta löytyy krossareitakin, kun nykyiseltä ei löydy ja on ollut sellaista kova ikävä (mulla on joku ihme fiksaatio krossareihin ;)).

Jeejee, kivakiva! :hyvä:

Kiitti tosi paljon vastauksesta Massamimmi! :) Kunnon mainospuhe ;) Suuntaan CityGymille heti ensi viikolla, kun nykyisen salin kortti loppuu. Ei mua muuten oikeestaan noi jumpat niin kauheesti kiinnosta (paitsi ehkä just syvävenyttely..), kun käyn kuitenkin 2 kertaa viikossa tanssitunneilla. Kiva et tuolta salilta löytyy krossareitakin, kun nykyiseltä ei löydy ja on ollut sellaista kova ikävä (mulla on joku ihme fiksaatio krossareihin ;)).

Jeejee, kivakiva! :hyvä:

Noh, oletko vielä käynyt ostamassa korttia? :) Itsekin CityGymillä treenaavana vaan uteliaana tiedustelen...:D

Tein sen mitä olen viimeset kaks vuotta sanonut etten tekis..(Olipas sekava lause)
Liityin nimittäin jäseneksi, eli nyt ollaan vuodeks sitouduttu Atleticolle Tampereelle. Olen ollut hyvin tyytyväinen valintaan. laitteet on hyvät ja aina on tilaa treenata.

Pakko kysästä, että treenaako kukaan Turun yliopiston salilla, kun välillä näkee sellaisia, jotka mahd. voisivat olla punttimimmejä, mutta jotenkin kysymys "ootko punttimimmi?" tuntuu typerälle, jos henkilö ei sitten tiedäkään mtn. pakkiksesta ja punttimimmeistä... :D

Kuukauden päivät olen nyt Educariumilla treenaillut, ja ihan hyvin olen siellä viihtynyt vaikka onkin varsin ahdasta. Halpa vaan on kuin mikä ja kivenheiton päässä kotoa, joten aika luonteva valinta kuitenkin. Vertailupohjaa ei tosin pahemmin ole kun aikaisemmin olen vain kotikotona levytankoa nostellut.

Noh, oletko vielä käynyt ostamassa korttia? :) Itsekin CityGymillä treenaavana vaan uteliaana tiedustelen...:D

Hei, en ole vielä ostanut korttia, mutta edelleen olen ostamassa (on vaan ollut kaikkia kiireitä, niin en ole ehtinyt).. eli aloitan City Gymillä joko nyt viikonloppuna tai sitten viimeistään ensi viikolla, jee! :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Perus opiskelijaelämää: käyn hkin keskustassa yo:n salilla ihan sen edullisuuden vuoksi, ja on siellä kaikki tarvittavat pelit ja vehkeetkin:D löytyykö täältä muita tuolla käyviä?

Kiva kun löytyy muitakin Kumpulassa treenaavia mimmejä. :) Liikuntakeskuksessa on kyllä tosiaan aina porukkaa, mutta tilat on loistavat ja salille pääsee puikahtamaan luentojen välillä. Ja hintahan on aivan naurettava, silleen hyvällä tavalla.

Ovatko ohjaajat miten ammattitaitoisia Kumpulassa? Laiskuuttani en viitsi itse ryhtyä pohtimaan uutta saliohjelmaa, joten mietin josko varaisin henk.koht. ohjausajan ja teetättäisin ohjelman. Onko 17 euron arvoista?

Syyskuussa avataan Leppävaarassa uusi Finnbodyn sali. Täällä ainakin odotukset korkealla, että tulisi hyvä sali lähelle kotia :thumbs:.

Onkos Helly tai joku muu mimmi jo testaillut tätä? Hintatasoa? Salin varustelua? Lähinnä kiinnostaa miten löytyy kyykkyhäkkiä/telinettä ja käsipainoja, vapaapainotreenipuitteita ylipäänsä.

Harkitsen pitäiskö antautua ketjusalin kurjuudelle kun määhän maksan jo melkein 50 e/kk pelkästä salista ja aerobista ei meinaa saada aikaseks sitten kirveelläkään. Jos pakko - tuo motivaattoreista parhain - vaikka auttais, ettei maksais tyhjästä.

Mayors! Muutin loppuvuodesta Ruoholahteen ja sattui näinkin loistava sali ihan viereen. :dance:

Minä myös!
En muista, olenko kirjoittanut jo, mutta menkööt :D

amliv, meistä pakkislaisista suurin osa taitaa käydä yliopiston tai Monnarin salilla. Tosin enpä itse ulkoisesti mikään Punttimimmi isolla p:llä taida olla..:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom