Olen käynyt kohtapuolin kolme vuotta City Gymissä treenaamassa ja olen ollut tyytyväinen. Salin laitteet eivät ole aivan viimeistä huutoa, mutta ovat toimivat ja mielestäni monipuoliset. Aerobisia laitteita löytyy neljä stepperiä, kolme pyörää ja kaksi krossaria. Soutulaite puuttuu :(
Salilla kävijät ovat laidasta laitaan; nuorista vanhoihin, miehiä ja naisia (miesten osuus n. 75 %), voimailijoista lehtiä lukeviin lähentäjä-loitontaja kuluttajiin
Sijaintihan on aivan mainio. Salilla on hyvä sauna (lämpiää 16.00-), jumpista olen käynyt lähinnä muutamalla venyttelytunnilla, mutta löytyy myös pumppia yms .
Ja salillehan ei tarvitse sitoutua pitkäksi aikaa, voi hankkia kortin niin pitkäks aikaa kun itselle sopii
Tervetuloa mukaan joukkon :hyvä:
Ai niin ja lötyy vielä kolme juoksumattoa!
Salilla kävijät ovat laidasta laitaan; nuorista vanhoihin, miehiä ja naisia (miesten osuus n. 75 %), voimailijoista lehtiä lukeviin lähentäjä-loitontaja kuluttajiin
Sijaintihan on aivan mainio. Salilla on hyvä sauna (lämpiää 16.00-), jumpista olen käynyt lähinnä muutamalla venyttelytunnilla, mutta löytyy myös pumppia yms .
Ja salillehan ei tarvitse sitoutua pitkäksi aikaa, voi hankkia kortin niin pitkäks aikaa kun itselle sopii
Tervetuloa mukaan joukkon :hyvä:
Ai niin ja lötyy vielä kolme juoksumattoa!