Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenasin ennen Tampereella Steelbodyn naisten puolella. Nyt rohkaisin mieleni ja aloitan Wolfilla. S-body ei jotenkin motivoinut enää (aina iskelmäradio päällä). Varasin sellaisen saliohjauksen ens viikolla. Se ehkä helpottaa uuteen paikkaan siirtymistä. Kävin tosiaan Wolfilla tutustumassa viime viikolla ja pakko myöntää että hieman jännitti, kun paikka oli isoja miehiä täynnä... Nyt mietin, kannattaako ostaa 10 eurolla salille ohjelmaa. Periaatteessa tiedän mielestäni aika hyvin, minkälainen ohjelma on ok. Tietääkö kukaan paikasta ohjelmaa hankkinutta, minkälaista sieltä tarjotaan? Olisihan se kiva välillä saada jonkun muunkin tekemä ohjelma. Omiin tapoihinsa tuppaa fakkiutumaan...
Mutta, pointtina tässä oli, että toivon saavani Wolfilta rutkasti motivaatiota. Siellä varmasti törmää kaikenlaisiin punttimimmeihin ja näin ollen saa lisää sitä motivaatiota. Kaveripiiristä eikä perheestä tämän lajin harrastajia löydy.
Tervetuloa vaan Wolfille treenaamaan! Itse oon nyt kuukauden verran siellä treenannu ja olen kyllä tykännyt tosi paljon. Saa hurjasti motivaatiota omiinkin treeneihin kun siellä katselee hyvässä kunnossa olevia miehiä ja naisia. Laitteita on tosi hyvin ja vapaita painoja tosi mukavasti. Itse käyn enimmäkseen aamupäivisin, ei ole niin ruuhkaista kuin iltapäivällä. Saliohjelmasta en tiedä mutta kyllä täältä punttimimmien palstaltakin löytyy hyviä ohjelmia. :thumbs:
Ja punttimimmien puolella taas eräs väärää sukupuolta;)Porin kuntokeskuksessa tulee käytyä.
Tervetuloa vaan Wolfille treenaamaan! Itse oon nyt kuukauden verran siellä treenannu ja olen kyllä tykännyt tosi paljon. Saa hurjasti motivaatiota omiinkin treeneihin kun siellä katselee hyvässä kunnossa olevia miehiä ja naisia. Laitteita on tosi hyvin ja vapaita painoja tosi mukavasti. Itse käyn enimmäkseen aamupäivisin, ei ole niin ruuhkaista kuin iltapäivällä. Saliohjelmasta en tiedä mutta kyllä täältä punttimimmien palstaltakin löytyy hyviä ohjelmia. :thumbs:
Dängkety däng nyt on sitten tehty vaihto toiselle salille. Stockan Motivuksella (Helsinki) oltu jo vuoden päivät, mut tilanne vaati muutosta. Nyt kaks päivää treenattu Kampin CityGymissä, jaiks! Pakko myöntää, että menee hetki että tottuu sekasaliin (naiset ja miehet treenamassa), kun toi Sotckan Motivus oli melkein ainoastaan naisille.
Ku ei oo tota pukeutumista tarvinnu kauheesti miettii naisten kesken, niin eilen hiffasin venyttelyn aikana, et hiivatti, mun tissit ja tissiliivit pilkottaa edestäpäin ilosesti kaikelle kansalle. Oli ehkä vähän liian löysä (ja iso) toi mun paidan kaula-aukko...
Mut on sekasalista kans ihan kivaa sanomista...näiden kahen päivän aikana on kyllä tullu muutama silmänilo siellä vastaan. Meinas mennä matolla askeleet ristiin...:D
Onko tääl muita CityGymissä kävijöitä?