GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Millä salilla treenaatte?

Nääshallissa ja kaukajärven vapaa-aikatalolla. Nääshalliin aina kun jaksaa lähtee sinne saakka.

Treenasin ennen Tampereella Steelbodyn naisten puolella. Nyt rohkaisin mieleni ja aloitan Wolfilla. S-body ei jotenkin motivoinut enää (aina iskelmäradio päällä). Varasin sellaisen saliohjauksen ens viikolla. Se ehkä helpottaa uuteen paikkaan siirtymistä. Kävin tosiaan Wolfilla tutustumassa viime viikolla ja pakko myöntää että hieman jännitti, kun paikka oli isoja miehiä täynnä... Nyt mietin, kannattaako ostaa 10 eurolla salille ohjelmaa. Periaatteessa tiedän mielestäni aika hyvin, minkälainen ohjelma on ok. Tietääkö kukaan paikasta ohjelmaa hankkinutta, minkälaista sieltä tarjotaan? Olisihan se kiva välillä saada jonkun muunkin tekemä ohjelma. Omiin tapoihinsa tuppaa fakkiutumaan...

Mutta, pointtina tässä oli, että toivon saavani Wolfilta rutkasti motivaatiota. Siellä varmasti törmää kaikenlaisiin punttimimmeihin ja näin ollen saa lisää sitä motivaatiota. :rolleyes: Kaveripiiristä eikä perheestä tämän lajin harrastajia löydy.

Oulun SATSilla treenailen. Vähän kirpasee opiskelijana maksaa tuota hintaa, mutta liityin tuonne kun olen ihan noviisi näissä punttihommissa ja halusin kunnon opastuksen. Ja sitten tietty jumpat on +.

Olen kyllä tykännyt käydä, aika vähän on ollut porukkaa samaan aikaan. Tosin yritänkin valikoida treeniajat niin ettei olisi ruuhkaisin aika, jotenkin ahdistaa jos on paljon ihmisiä. Kunhan sais vähän varmuutta tähän treenaamiseen, niin ei tarviis aatella muiden miettivän että mitähän toiki täällä kuvittelee tekevänsä..? :D

Treenasin ennen Tampereella Steelbodyn naisten puolella. Nyt rohkaisin mieleni ja aloitan Wolfilla. S-body ei jotenkin motivoinut enää (aina iskelmäradio päällä). Varasin sellaisen saliohjauksen ens viikolla. Se ehkä helpottaa uuteen paikkaan siirtymistä. Kävin tosiaan Wolfilla tutustumassa viime viikolla ja pakko myöntää että hieman jännitti, kun paikka oli isoja miehiä täynnä... Nyt mietin, kannattaako ostaa 10 eurolla salille ohjelmaa. Periaatteessa tiedän mielestäni aika hyvin, minkälainen ohjelma on ok. Tietääkö kukaan paikasta ohjelmaa hankkinutta, minkälaista sieltä tarjotaan? Olisihan se kiva välillä saada jonkun muunkin tekemä ohjelma. Omiin tapoihinsa tuppaa fakkiutumaan...

Mutta, pointtina tässä oli, että toivon saavani Wolfilta rutkasti motivaatiota. Siellä varmasti törmää kaikenlaisiin punttimimmeihin ja näin ollen saa lisää sitä motivaatiota. :rolleyes: Kaveripiiristä eikä perheestä tämän lajin harrastajia löydy.

Tervetuloa vaan Wolfille treenaamaan! :) Itse oon nyt kuukauden verran siellä treenannu ja olen kyllä tykännyt tosi paljon. Saa hurjasti motivaatiota omiinkin treeneihin kun siellä katselee hyvässä kunnossa olevia miehiä ja naisia. Laitteita on tosi hyvin ja vapaita painoja tosi mukavasti. Itse käyn enimmäkseen aamupäivisin, ei ole niin ruuhkaista kuin iltapäivällä. Saliohjelmasta en tiedä mutta kyllä täältä punttimimmien palstaltakin löytyy hyviä ohjelmia. :thumbs:

Tervetuloa vaan Wolfille treenaamaan! :) Itse oon nyt kuukauden verran siellä treenannu ja olen kyllä tykännyt tosi paljon. Saa hurjasti motivaatiota omiinkin treeneihin kun siellä katselee hyvässä kunnossa olevia miehiä ja naisia. Laitteita on tosi hyvin ja vapaita painoja tosi mukavasti. Itse käyn enimmäkseen aamupäivisin, ei ole niin ruuhkaista kuin iltapäivällä. Saliohjelmasta en tiedä mutta kyllä täältä punttimimmien palstaltakin löytyy hyviä ohjelmia. :thumbs:

Minäminäminä myös olen tulollaan Wolfille.. eli kävin siellä jo ohjauksessa, joka oli tavallaan turhaa koska ohjelma mulla jo on.. mut käytiin liikkeet yhdessä läpi, koska on ollut niin pitkää taukoa treenaamisen kanssa! Haluisin, että joku katsoo tekniikat, etten sitten telo itseäni täysin.. Nyt odotellaan vaan palkkapäivää jotta pääsee ostaan kortin sinne :dance: ja mut varmasti tunnistaa lihasten puuttumisesta ja pienistä treenipainoista :jahas:

Muoks: Onko mimmit käyneet wolfin jumpissa?? Lähinnä maanantain hiphoptunti kiehtoo, vaikka omistankin kaksi vasenta jalkaa :)

Viimeksi muokattu:

Kiitosta. Olin juuri sillä ohjatulla kierroksella. Ja oli kyllä kiva, että joku katsoi liikkeitäni. Tekniikka on nyt toivottavasti hieman paremmalla pohjalla... Ostin sitten ohjelmankin. Halusin välillä kokeilla jonkun muunkin räätälöimiä juttuja. Itsehän sitten päätän, mitä kelpuutan. Uutta motivaatiota kyllä löytyy!! Eikä siellä kukaan edes tuijottanut. Oli vaan kivaa treenailla miesten keskuudessa :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olen treenaillut Savion Activella jonkin aikaa ja kyllä olen tykännyt.Erittäin hyvä sali voimapainoitteeseen treenailuun!

Pakko kysästä, että treenaako kukaan Turun yliopiston salilla, kun välillä näkee sellaisia, jotka mahd. voisivat olla punttimimmejä, mutta jotenkin kysymys "ootko punttimimmi?" tuntuu typerälle, jos henkilö ei sitten tiedäkään mtn. pakkiksesta ja punttimimmeistä... :D

Dängkety däng :) nyt on sitten tehty vaihto toiselle salille. Stockan Motivuksella (Helsinki) oltu jo vuoden päivät, mut tilanne vaati muutosta. Nyt kaks päivää treenattu Kampin CityGymissä, jaiks! Pakko myöntää, että menee hetki että tottuu sekasaliin (naiset ja miehet treenamassa), kun toi Sotckan Motivus oli melkein ainoastaan naisille.
Ku ei oo tota pukeutumista tarvinnu kauheesti miettii naisten kesken, niin eilen hiffasin venyttelyn aikana, et hiivatti, mun tissit ja tissiliivit pilkottaa edestäpäin ilosesti kaikelle kansalle. Oli ehkä vähän liian löysä (ja iso) toi mun paidan kaula-aukko...:eek:
Mut on sekasalista kans ihan kivaa sanomista...näiden kahen päivän aikana on kyllä tullu muutama silmänilo siellä vastaan. Meinas mennä matolla askeleet ristiin...:D

Onko tääl muita CityGymissä kävijöitä?

Hei ootkos vielä viihtynyt siellä CityGymillä? Mulla on salinvaihto edessä (nykyinen on liian kaukana ja julkisilla hankalasti tavoitettavissa mun kotoa) ja mietin tota CityGymiä.. eli kerro vähän että minkälaista siellä on ollut?? Ootko testinyt niitä jumppia ollenkaan? Entä minkälaiset aerobiset laitteet salilta löytyy?

Kiitti tosi paljon jos jaksat vastailla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom