GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Millä salilla treenaatte?

Turun M&M on mun juttu. Loistava tuntitarjonta, eikä salilaitteisiin tarvii pahemmin jonotella. Henkilökunta on tosi palvelualtista, eikä uusienkaan tulijoiden tarvitse jännittää!

^Missäs tuollainen palloiluhalli on? Onko mistään kotoisin? Muutin lepuskin lähettyville ja sieltä on ollut vaikeuksia löytää salia satunnaiseen treeniin, kun kaikki on jäsenyyssaleja. Muuten treenaan työpaikkani viereisellä salilla, mutta lomalla ja viikonloppuna olis kivampi kun olis lähempänä..

Syyskuussa avataan Leppävaarassa uusi Finnbodyn sali. Täällä ainakin odotukset korkealla, että tulisi hyvä sali lähelle kotia :thumbs:.

Bluefitness sörnäinen... oon pari vuotta treenannu siellä ja ollu oikein tyytyväinen
Treenasin tuolla syksyn 2005 ja viihdyin paremmin kuin hyvin, vaikka tuikitavallinen perussali onkin. Oikein kotoisa miellyttävä "luola" hyvien yhteyksien päässä, ystävällinen henkilökunta ja raskaamman raudan osastolla oli vähän tekemisen makuakin ilmassa. :haart: Pitäisi kai käydä verestelemässä vähän ensimmäisen kotisalin muistoja nostalgiajumpalla!

Nykyään pumppailen Töölö Gymillä, TG:n ja Mayor's/Active Kuntoclubin välillä arpoen.

Siel on nyt hinnat muuttunu vähän tyyriimmäks ku aiemmin....
ja se tarkoittaa sitä et pääset magneettikortilla Sörnäisten,myllypuron sekä Otaniemen saleille...hinta sisältää sen et voi osallistuu jumppiin....
Oisko ollu joku n.60e kk en oo ihan sata varma....kun toi muisti välillä pätkii

Paljon maksaa vuosikortti tonne Bluefitnessiin? Yritin ettiä nettisivuilta ja laitoin meiliä, mutta kukaan ei vastannu :david:

Ainakin mulla on myllypuron kanta-asiakkaana vähän vajaa 50 e/kk, lyhyempiaikaiset jäsenyydet saattaa olla vähän kalliimpia.

Osaiskohan joku suositella Länsi-Vantaalta (tai sieltä päin) jotain salia? Jumpista ym. en niin välitä.. Opiskelijana hinnan pitäisi olla siedettävä, mielellään en yli 40e/kk rupea maksamaan..
Oon yrittänyt vähän netistä etsiä, mutta pitäjänmäen finnbody taitaa olla ainoa "kunnon" sali, jonka oon löytänyt ja sekin hieman turhan kaukana..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Vaihdan itekki todennäköisesti tonne Sörkän Bluefitnessille, mutta onko se hinta tosiaan noin korkea? Jos vuosijäseneksi liittyy? Miun veli käy myös siellä ja sanoi että olis vaan jotain 36 euroa/kk...

taitaa olla opiskelija alennuksen kanssa....jos ostaa kuukauden kerralla niin on tietty korkeampi, mut hinnat siis nousi just vähän aikaa sitten.Mä en tosissaan ollu ihan sata varma mikä siel on toi hinta politiikka...kantsii varmistaa vielä!!!

Liikuntakeskukseni punttisalilla jolla ei edes ole nimeä :rock:
Mutta tärkeintä on hyvä yhteishenki, motivoivia tyyppejä ja tarpeeksi _kunnollisia_ laitteita.

Viikon olen käynyt nyt Helsingissä Kumpulassa treenailemassa. Täytyy sanoa että tuntuu tosi luksuspaikalta Hyvinkään punttisten jälkeen :)
Vaikka porukkaa tuolla tuntuu riittävän tuli paikalle sitten mihin aikaan tahansa! :rolleyes: Mutta eipä se minua liiemmin haittaa, ihan hyvin on onnistunut treenit silti ainakin tähän asti :)
Jee, on se niin mukavaa päästä vaihtamaan maisemia välillä, motivaatiota ainakin tuo kummasti lisää!

Täällä yksi Jyväskyläläinen ilmoittautuu ;), Elixiassa käyn ja olen tyytyväinen. On valinnan varaa ryhmätunneissa ja salikin ok minun tarpeisiin, kun noviisi olen salilla käymisessä...

Jyväskylän SATS:illa heilun. Valitsin salin ihan sen hyvän sijainnin vuoksi, viidessä minuutissa pääsee pyörällä ja talvisin kävellenkin käy matka nopeasti.
Muuten pidän mutta siellä on aina ihan hemmetisti porukkaa, en tykkää yhtään jos joudun jonottelee laitteisiin. *murisee*
Tosin aamuisinhan siellä on hiljaista, olisipa kiva kun aikataulu venyisi niin että voisi aamuisin treenata. :rolleyes:

Rovaniemellä JiiPeellä treenailen. Ehottomasti paras sali, missä oon koskaan treenannu.:rock: Oulussa kun käyn, niin joko Limngan liikuntahallin salilla tai Pyrkällä tulee treenattua. Myös Kuntoklubi Oz Zeppeliinissä on mukava paikka.:)

Päivitystä tähän tietoon: Jyväskylän yo:n Liikunnan salilla ja Monnarilla vaihtelevasti ajankohdasta riippuen. Halpaa huvia opiskelupaikan ansiosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom