GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Millä salilla treenaatte?

Positivessa täällä JKL:ssä. Kiva uusi sali, ei liian tefloninen- tyyliin SATS/ Elixia. Mutta siisti, ei hikiluola :D Paljon jumppatyttöjä, salilla saa olla aika rauhassa, miesten keskellä. Ennen aina kävin naistensaleilla, nyt saanut vähän suvaitsevaisuuskasvatusta :lol2: Ei ainakaan häiritseviä tuijotuksia, ja laitteisiinkaan en ole joutunut jonottelemaan, joskus vähän järjestystä vaihtanuut. Kesä varmaan kyllä vaikuttaa salin "hiljaisuuteen".

Joane,suosittelisitko mulle myös Positivea? Pidän kovasti step- ja pumppitunneista,niitäkin näkyy kyseisellä keskuksella olevan muttei tosin Less Mill's:n. Muutan siis syksyllä Jkl:ään opiskelemaan ja uutta kuntosalia ja -keskusta etsin. Jos viitsit,voisit kertoa jotakin tulevasta kotikaupungistani, tällä hetkellä asun täällä reilun 300km:n päässä.:):D

Talla hetkella treenailen Irlannin puolella Dublin City Universityn salilla. Taalla ei kylla kummoista treenikulttuuria ole havaittavissa, y_h_d_e_n_k_a_a_n naisen (enka monen miehenkaan) en ole viela nahnyt tekevan mitaan kunnon treeniin viittaavaa - polkevat lahinna stepperia. Jos joku eksyy vahingossa vapaapainojen puolelle niin se on sitten epamaaraisia hauiskaantoja 2 kg painoilla (ei yhtaan enempaa).
Sali ei tosin ole tarkoitettukaan treenaamiseen (vaikka kuinka mainostavat itseaan). Taalta puuttuu mm. selalle ala-/ylatalja, jalkaprassi, kyykkypaikka... Ensimmaisen viikon aikana nain oikeasti unta jalkaprassista kaikessa muodossa:D
Kayn taalla vain koska olen naapurissa toissa ja halvempihan tama on kuin muut salit (ja tiedan paasevani taas Suomeen treenaaman joku kaunis paiva, eli hetken kestan tata).

Alun kauhistelun jalkeen olen saanut kehitettya treenit kokoon hienoilla virityksilla niilla valineilla mita loytyy. Taytyy antaa itselleni kylla taydet pisteet mielikuvituksesta. Viela kun saisivat hommattua suoran tangon jolla saisi tehtya perus yla-/alataljassa ojentajat/hauikset etc. (kylla, taalta puuttuu sekin:)).

Eli alkaa tulkoo tanne jos Dublinissa pain joudutte pidempaan treenailemaan...

Kuntokeskus Ykkönen, Kouvola

Olen käynyt muutaman kuukauden Kouvolassa Kuntokeskus Ykkösellä ja en voi muuta kuin suositella paikkaa! Kokemusta lähinnä salin puolelta, jumpissa en ole juurikaan käynyt. Ykkösellä on hyvät tilat ja kiva henkilökunta. Olen käynyt myös jonkun verran Fun Fitissa, jossa erityisesti jumpat on kivoja. Syksyllä täytyy kyllä taas jonkun verran hyödyntää työpaikan salia. Siellä kun pääsee treenaamaan ilmaiseksi :D

Joane,suosittelisitko mulle myös Positivea? Pidän kovasti step- ja pumppitunneista,niitäkin näkyy kyseisellä keskuksella olevan muttei tosin Less Mill's:n. Muutan siis syksyllä Jkl:ään opiskelemaan ja uutta kuntosalia ja -keskusta etsin. Jos viitsit,voisit kertoa jotakin tulevasta kotikaupungistani, tällä hetkellä asun täällä reilun 300km:n päässä.:):D

Tervetuloa vaan jyväskylään, Hebe! Ehdottomasti voin suositella, tosin juuri pumppi ja steppi-tunneilla en ole käynyt, mutta muilla olen, ja ohjaajat ovat ihan ammattitaitoisia. Näin kesällä salissa on myös ollut runsaasti tilaa jumppailla, olenpa yhden combat-tunnin saanut yksityisopetuksenakin. Itse treenaan enemmän salilla, missä monipuoliset laitteet, jos niistä tykkää. Ja hyvä vapaapainovalikoima.

Mitäs mä meidän kylästä kertosin? Mä ainakin viihdyn, olen ikäni asunut tällä seudulla. Ainahan sitä toivois että esim. kauppoja ja ravintoloita ois enemmän, mutta kyllä niitä aika hyvin on ( ellet tule Helsingistä :) ) Täällä on helppo sulautua porukkaan, iso osa asukkaista on opiskelijoita, jotka vaihtuu koko ajan ja tulee eri puolilta. Se tuo myös vilkkautta katukuvaan, ilman opiskelijoita tää mesta ois aika kuollut :D Ja yöelämä on ok, kivoja yökerhoja sais olla enemmänkin. Enpä mä oikein muuta osaa nyt kertoa..Toivon, että viihdyt :)

Albatrossilla tampereella reenailen.. :)

Olen utelias idiootti, mutta heti alkoi mietityttää, olemmeko nähneet (ja luultavasti olemme)..:)

Jyväskylä ja Sportlight.

Tämä tyttö kun ei paljon jumpissa ym. viihdy niin lighti on aivan sopiva paikka, myös hinnaltaan. (:

Tosin nyt kesän ko olin kotopuolessa töiden takia niin reenailin sitte kunnan salilla..

ollaan varmaan nähty mutta enpä nyt kyllä tosta sun kuvasta sua tunnista.. täytyypä kattella tarkemmin :) mulla on tummat hiukset ja yleensä mintunvihree toppi :rolleyes:

Porihallilla treenailen. Käväisin välillä tsekkaamassa Kuntotornin tarjonnan, mut totesin et vanhassa vara parempi...

Onkohan kellään tietoa uudesta porilaisesta paikasta Puls?

Treenipaikaksi mulle on toistaseks riittänyt Porin Ladyline, mutta samalla jäsenyydellähän pääsee Porihallille kun alan tarvita vähän jämerämpää treeniä:rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Koulu aikoina treenasin Myllypuron liikuntamyllyssä, joka oli kiva talvella siinä mielessä että siellä oli kiva vedellä intervalleja ja pidempiä lämmittely settejä radalla! Nyt treenaan tämän kesän työpaikan (Veikkaus) omalla salilla, joka on pieni mutta näpsäkkä! :)

muutin tässä just valkeakoskelta vantaalle ja oma sali löytyi 900m päästä kämpästä :D viime viikolla tuli hakittua siis jäsenyys Hiekkaharjun Crossille ^^ kiva paikka.

Muutin hiljattain Tampereen keskustaan asustelemaan ja kokeilin sit Wolfia. Tosi hyvä sali joten ehdottomasti jatkan käymistä. :)

^Missäs tuollainen palloiluhalli on? Onko mistään kotoisin? Muutin lepuskin lähettyville ja sieltä on ollut vaikeuksia löytää salia satunnaiseen treeniin, kun kaikki on jäsenyyssaleja. Muuten treenaan työpaikkani viereisellä salilla, mutta lomalla ja viikonloppuna olis kivampi kun olis lähempänä..

Löytyy leppävaaran lukio vierestä..liikuntahalli jonka kellarissa kunnan sali. samalla kortilla pääsee leppävaaran urheilukentän salille. Kummatkin suht pieniä mutta kyllä siellä perus jutut pystyy tekemään

Suositut

Back
Ylös Bottom