Millä salilla treenaatte?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Paljastun varmasti, jos joku paikkakuntalainen erehtyy lukemaan..
Imatran urheilutalo. Satunnaisesti tornan (vai mikä lie Storan kuitenki) kuntohallilla.

Kesäsali hakusessa

Hyvää päivää itse kullekin säädylle, lähinnä teille tyttäret.

Olen uusi kirjoittelija täälä. Esittelen itseäni jossain muussa keskustelussa jonain parempana aikana.

Nyt kaipailisin salisuosituksia. Vakkari salini jää kesätauolle piakkoin. Itse en ajatellut nyt taukoa pitää, kun vasta olen päässyt alkuun. Mitä salia Helsingistä suosittelisitte n. 1 kuukauden treenipaikaks?? Sen täytyy siis olla sellainen, minne saa ostettua kerta lippuja/kuukauden kortin. Mitään erityishienoja laitteita en kaipaile, Mutta hyvä pyörä ja juoksumatto pitäisi salilta löytyä. Ja mielellään saisi asiakaskunnasta löytyä myös ihan tavallisia tallajia, etten tuntisi itseäni luuseriksi elikkä nollaksi:nolo:. Vaatimuksena myös, että ko salilla ei olisi ruuhkaa koko ajan.

Nettisurffailun perusteella olen harkinnut Uimastadionin salia. Halpa hinta ja uinti loppuverkkana on houkuttava yhdistelmä. Onko siitä kokemuksia?

Kiitos ja kesää.

Louhi

Pakko mainita sali missä ite alotin just, CityGym Kampissa...käy tsekkaan nettisivut ja tarjous sieltä ... www.citygym.fi koska siinä yks hyvä syy miks sinne menin..

Helsingin salit

Sattuipa sopivasti, kun mun just piti tulla kyselemään Helsingin salitarjonnasta.:) Eli kesällä tulee siellä päin oleskeltua kaverin luona ja tarkoitus on toki treenaamaankin päästä. Eli sellaisia sopivia kohtuuhintaisia kertamaksulla toimivia saleja mäkin etsiskelen ja koska kaveri asuu Oulunkylässä, niin tietysti aina parempi, mitä lähempänä se olis. Tuo Uimastadionin sali on kyllä hintansa puolesta aika hyvä ja tosiaan jos vielä samaan hintaan pulahtamaankin pääsis, niin aina parempi!:) Onkohan tuo CityGym Kampin 10-kortti henk.koht. vai voiskohan sillä maksaa myös kaverin sisälle?
Useilla saleilla on myös niitä tutustumistarjouksia tyyliin "kokeile viikko ilmaiseksi", niin onkohan sellaista millään salilla siellä päin? Entäs ekat kokeilukerrat, pääseekö jonnekin halvemmalla?
10e kertamaksuna on nimittäin jo aika hurja, jos aikoo muutamankin kerran siellä käydä!

Sattuipa sopivasti, kun mun just piti tulla kyselemään Helsingin salitarjonnasta.:) Eli kesällä tulee siellä päin oleskeltua kaverin luona ja tarkoitus on toki treenaamaankin päästä. Eli sellaisia sopivia kohtuuhintaisia kertamaksulla toimivia saleja mäkin etsiskelen ja koska kaveri asuu Oulunkylässä, niin tietysti aina parempi, mitä lähempänä se olis.

Oulunkylässä on ainakin se urheilupuiston sali, mikä lienee nimeltään. Eli siis oulunkylän tenniskenttien/tekojääradan yläkerrassa. Se on liikuntaviraston sali, joten hinnat lienevät samat kuin liikuntamyllyssä ja kisiksessa: 2eur/kerta, opiskelijoilta (ennen klo 16.00) 1eur. En ole käynyt tuolla kuntosalilla koskaan, mutta vastapäisessä tanssisalissa kyllä, ja vaikuttaa kuntosalikin pikatiirailujeni perusteella ihan hyvältä paikalta, ei ole yhtä vanha kuin nuo kaksi muuta mainittua.

Oulunkylässä on ainakin se urheilupuiston sali, mikä lienee nimeltään. Eli siis oulunkylän tenniskenttien/tekojääradan yläkerrassa. Se on liikuntaviraston sali, joten hinnat lienevät samat kuin liikuntamyllyssä ja kisiksessa: 2eur/kerta, opiskelijoilta (ennen klo 16.00) 1eur. En ole käynyt tuolla kuntosalilla koskaan, mutta vastapäisessä tanssisalissa kyllä, ja vaikuttaa kuntosalikin pikatiirailujeni perusteella ihan hyvältä paikalta, ei ole yhtä vanha kuin nuo kaksi muuta mainittua.

Se on ihan ok sali, kaikkea löytyy. Täynnähän se on ollut kun on ite tullut käytyä katselemassa, mutta eikös ne kaupungin salit aina ole.

Kiitos Tähtityttö ja haukki vinkistä!:) Kuulostaa aika passelilta vaihtoehdolta. En löytänyt netistä mitään linkkiä siihen itse kuntosaliin, vaikka urheilupuiston, tenniskentän ja tekojääradan löysin. Onko se siis tuolla Käskynhaltijantiellä?

Hakusessa sali itähelsingin suunnalta, "vaatimuksina":

- Riittävästi vapaita painoja, taljoja ja laitteita, penkkejä ja telineitä.
- MUkava ja kovaa treenava käyttäjäkunta, tai edes jokunen :)
- Ei KALLIS, ja ei mieluusti mitään vuoden jäsenyyksiä...

Löytyyköhän tuommoista? :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kiitos Tähtityttö ja haukki vinkistä!:) Kuulostaa aika passelilta vaihtoehdolta. En löytänyt netistä mitään linkkiä siihen itse kuntosaliin, vaikka urheilupuiston, tenniskentän ja tekojääradan löysin. Onko se siis tuolla Käskynhaltijantiellä?

SOrry, en huomannut aiemmin tätä. Eli kyllä, käskynhaltijantiellä, sisään mennään siitä samasta ovesta kuin tekojäälle/tenniskentälle. Siitä sitten vasemmalle rappuset ylös, ja rappusista oikealla "takana" kuntosali. Osaavat varmasti neuvoa paikan päällä, ei ole vaikea löytää. Maksu suoritetaan käsittääkseni alhaalle.

Kajaanin uimahalli.

SOrry, en huomannut aiemmin tätä. Eli kyllä, käskynhaltijantiellä, sisään mennään siitä samasta ovesta kuin tekojäälle/tenniskentälle. Siitä sitten vasemmalle rappuset ylös, ja rappusista oikealla "takana" kuntosali. Osaavat varmasti neuvoa paikan päällä, ei ole vaikea löytää. Maksu suoritetaan käsittääkseni alhaalle.

Kiitti!:) Enköhän mä perille löydä, ennemmin tai myöhemmin. Tosi hieno juttu, että löytyi treenipaikka noinkin läheltä kaverin kotia.

Treenailen ite Kampin Motivuksen naisten salissa kun se on aivan kodin vieressä. Käyttekö muut siellä?

Suurimmaks osaks siellä tuntuu olevan näitä lähentäjä-loitontaja tyttöjä "enhaluakasvattaalihastavaankiinteytyä", mut hyvää on se, ettei tartte venailla jos ite täytyy tehdä kyykkyä tai penkkipunnerrusta :)

Ihanaa on kyllä uusitut laitteet vaikka jotkut niistä onkin vähän outoja (Kävin ennen Töölögymillä ja totuin niihin)
Käsipainoja siellä tuntuu ainakin toistaiseksi olevan riittävästi mikä myös plussaa :)

Albatrossilla tampereella reenailen.. :)

Treenaakos kukaan Helsingin yliopiston saleilla? Millaisia ne on?

Oon yhen kerran käynyt Kumpulassa kuntosalilla. Aika pieni tuntui olevan ja aivan täynnä jengiä :) , mut halpa se oli vaikka en ite opiskele yliopistossa. Opiskelijoille vuosimaksu ei juuri mitään. Kaverini on kehunut jumppia, mitä siellä on, ite en jumpissa pahemmin käy.

Aikaisemmin tässä threadissa tais olla puhetta yliopiston saleista enemmänkin :)

Treenaakos kukaan Helsingin yliopiston saleilla? Millaisia ne on?

Hallintorakennus on suosikkini, tilaa on, jos ei mene ruuhka-aikaan eli syksyisin ja keväisin 14-19. Ennen sitä ja sen jälkeen mahtuu hyvin, kyllä tuohonkin aikaan, riippuen mitä tekee, kyykkypaikalle ja penkkin saattaa joutua jonottamaan hetken. Pidän paikasta todella!

Kumpula on muuten ok, mutta hieman pienempi (siis vain hieman). Tangot ovat omituisia: En pysty tekemään esim. mavea tai SJMVtä 50 kiloa isommilla painoilla, koska tanko on niin paksu ettei pysy näpeissä! Pyrin siis välttämään tätä paikkaa, vain pakon edessä..

Viikki on pieni, mutta silloin tällöin tulee sielläkin käytyä. Kaikki tarvittavat laitteet on, ja usein saa treenata ihan yksin, mutta jos on enemmän jengiä (harvinaista, mutta välillä) on joka paikkaan jono.

Kuusankosken Kunto-Mekka. Pieni, huokea ja tarpeisiini erittäin riittävä. Kuka kaipaa aerobiccia tai spinningiä, riittää kun on peruslaitteet, riittävästi painoja, pukkari, toimiva suihku, pomo joka osaa mitata rasva% ja hieroja samoissa tiloissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom