Millä salilla treenaatte?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
^ kuullostaa oikein hyvältä :) . MUTTA ajoin siitä eilen ohi, eikä siellä näkynyt yhtään parkkipaikkoja :eek: ! Se voi olla ongelma... Mulla on sen verran matkaa että on pakko tulla autolla. Höh. Mutta tulen silti varmaan joku kerta katsastamaan paikan! Jos on muuten oikein hyvä, niin eiköhän jotain keksi...

Vähän :offtopic: , mutta oiskos jollain kokemuksia salijäsenyyden irtisanomisesta ennenkuin on ollut sen pakollisen vuoden jäsenenä? Käytännöt varmaan vaihtelee eri kuntokeskusketjujen välillä, mutta olis kiva kuulla muiden kokemuksia... Itse joudun irtisanomaan jäsenyyden (n. 5kk oon ollut jäsenenä) muuton takia. Voisin ehkä pysyä jäsenenä, jos omistaisin auton jolla voisin käydä ko. salilla, koska olen muuttamassa viereiselle paikkakunnalle... Mutta julkisilla siellä on lähes mahdotonta käydä, kun ei lähelle edes mee busseja... Eli miten on, onko muutto yleensä sellainen syy jolla voi sopparin irtisanoa ilman että joutuu maksamaan jotain "jäsenyysetuja", tms. takaisin? Eipä tullut selvitettyä asiaa silloin kun liityin, koska ei käynyt mielessä, että muutan täältä niin pian pois....

Vähän :offtopic: , mutta oiskos jollain kokemuksia salijäsenyyden irtisanomisesta ennenkuin on ollut sen pakollisen vuoden jäsenenä? Käytännöt varmaan vaihtelee eri kuntokeskusketjujen välillä, mutta olis kiva kuulla muiden kokemuksia... Itse joudun irtisanomaan jäsenyyden (n. 5kk oon ollut jäsenenä) muuton takia. Voisin ehkä pysyä jäsenenä, jos omistaisin auton jolla voisin käydä ko. salilla, koska olen muuttamassa viereiselle paikkakunnalle... Mutta julkisilla siellä on lähes mahdotonta käydä, kun ei lähelle edes mee busseja... Eli miten on, onko muutto yleensä sellainen syy jolla voi sopparin irtisanoa ilman että joutuu maksamaan jotain "jäsenyysetuja", tms. takaisin? Eipä tullut selvitettyä asiaa silloin kun liityin, koska ei käynyt mielessä, että muutan täältä niin pian pois....

Ainakin meidän salilla muutto toiselle paikkakunnalle ja sairastuminen ovat sellaisia syitä, jolloin jäsenyyden voi katkaista ilman mitään maksuja.

Aktiv Fitness Rüti (Sveitsi), on nykyisin treenipaikka. Isoja miehiä siellä ei näy (eikä käy painoista päätellen...), muutama innokkaammin treenaava nainen käy.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jänskättää!

Pää on ihan sekasin Tampere-cityn saleista, sinne olisi siis muutto edessä ens kuussa, aivan yksin, uuteen kaupunkiin, apuva! :hyper:

"Oma sali" pitäis löytää ja vaihtoehtoja tuntus olevan useita. Pitänee aloittaa armoton tutkimustyö ja viettää vielä vähän enemmän aikaa tietokoneen ääressä.

Jänskättää!

Pää on ihan sekasin Tampere-cityn saleista, sinne olisi siis muutto edessä ens kuussa, aivan yksin, uuteen kaupunkiin, apuva! :hyper:

"Oma sali" pitäis löytää ja vaihtoehtoja tuntus olevan useita. Pitänee aloittaa armoton tutkimustyö ja viettää vielä vähän enemmän aikaa tietokoneen ääressä.

Joo, kyllä täällä noita salivaihtoehtoja on :) Itse muutin puoli vuotta sitten tänne, kaupungista oon tykännyt todella paljon!

Finnbodylla Helsingissä. Lady’s club on ihan ok, vaikka onkin melkoisen pikkuruinen ja ei-niin-hyvässä kunnossa.. Sijainti ratkaisi ja kohtuullinen hinta. Ja olen ollut ihan tyytyväinen :)

Malmilla activeclubilla. Silloin harvoin kun Joensuussa käyn, reenailen fitness&aerobicclubilla, joka on mun mielestä tähän mennessä paras sali ikinä :haart:

Dängkety däng :) nyt on sitten tehty vaihto toiselle salille. Stockan Motivuksella (Helsinki) oltu jo vuoden päivät, mut tilanne vaati muutosta. Nyt kaks päivää treenattu Kampin CityGymissä, jaiks! Pakko myöntää, että menee hetki että tottuu sekasaliin (naiset ja miehet treenamassa), kun toi Sotckan Motivus oli melkein ainoastaan naisille.
Ku ei oo tota pukeutumista tarvinnu kauheesti miettii naisten kesken, niin eilen hiffasin venyttelyn aikana, et hiivatti, mun tissit ja tissiliivit pilkottaa edestäpäin ilosesti kaikelle kansalle. Oli ehkä vähän liian löysä (ja iso) toi mun paidan kaula-aukko...:eek:
Mut on sekasalista kans ihan kivaa sanomista...näiden kahen päivän aikana on kyllä tullu muutama silmänilo siellä vastaan. Meinas mennä matolla askeleet ristiin...:D

Onko tääl muita CityGymissä kävijöitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom