Millä salilla treenaatte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähinnä Oulussa Linnanmaan liikuntahallilla tulee treenailtua tällä hetkellä, ku se on käytännöllisestikatsoen ilmainen sali yo-opiskelijalle. Taitaa kesäksi tulla taas muutto urheilutalolle, sielläkin olen ennen treenaillut..

Omg joku käy samalla salilla kuin minä :hyper:. Minä käyn tosin iltaisin normaalivuorolla kun en jouda lipaston vuorolla käymään eli ei ehkä olla törmätty koskaan. Vielä ainakaan :D

edit: Niin joo, jos haluat törmäillä joskus niin pistä privaa!

Tää tyttö treenailee Mayorsilla vaikka mikä Activio siitä nyt sitten on tullut...noh, mulle se on aina Mayors :) joskus tulee myös treenattua omalla duunisalilla, mutta harvemmin.

:whip: Treenaan gym 2000:sella Turussa.

Mitä pidät siitä??? Olen vähän harkinnut sinne siirtymistä, tai joka tapauksessa johonkin pitäisi nyt vaihtaa. Onko kiva ilmapiiri? Millaista porukkaa siellä käy? Voiko siellä "miesten puolella" treenata - siellä taitaa olla ne "oikeat" laitteet???

Omg joku käy samalla salilla kuin minä :hyper:. Minä käyn tosin iltaisin normaalivuorolla kun en jouda lipaston vuorolla käymään eli ei ehkä olla törmätty koskaan. Vielä ainakaan :D

edit: Niin joo, jos haluat törmäillä joskus niin pistä privaa!

Ois kyllä kiva törmäillä punttimimmeihin, kun kerta samalla salillakin käydään!! Kerään vielä vähän uskallusta ja pistän privaa vaikka kun tiedän, että olen itse aika illalla menossa salille.. tosiaan käyn yleensä päivällä, kun en asu lähelläkään Linnanmaata. Hih! Alko jännittämään. :hyper:

Kävin muuten kattoon sun kuvia, eikä ainakaan näin ilman kasvoja ole kyseinen neiti tutun näköinen...

Naisten kuntokoululla Joensuussa oon nyt pari kk käyny... Enkä oo tyytyväinen! Tarkotus ois vaihtaa salia, kun vaan tietäs minne...

:
Mitä pidät siitä??? Olen vähän harkinnut sinne siirtymistä, tai joka tapauksessa johonkin pitäisi nyt vaihtaa. Onko kiva ilmapiiri? Millaista porukkaa siellä käy? Voiko siellä "miesten puolella" treenata - siellä taitaa olla ne "oikeat" laitteet???

:hyper: Kyllä kannattaa siirtyä, nyt kun on uudet tilat niin on todella mukava reenailla ja on oikiat laitteet ja enemmän. Olin itse ennen 82 ja en ole kyllä kertaakaan katunut vaihtoa. Jos ei tykkää äijien joukossa treenailla on naisil oma puoli, ja kamalasti kaiken maailman jumppia etc. Ilma piiri on mielestäni hyvä, en tosin kamalasti ole höpötellyt muiden kanssa et treeni kulkis, mut kyllä on mukava treenata, ja kun sali on niin iso osa elämää ja vie suurimman osa ajastani tällä Hetkellä elämässä, et pakko siellä on viihtyä. Eli TERVETULOA ROHKIASTI JOUKKOON MUKAAN :haart:

Yliopiston salilla Turussa, tosin kesäksi pitää vaihtaa Kupittaalle, jossa olen treenannut jo aikaisemminkin :jahas: . En tykkää ollenkaan mennä Kupittaalle, mutta kun on köyhä niin on köyhä eikä saa nauttia hyvin huolletuista laitteista tai monipuolisesta laitevalikoimasta. Mieluummin treenaisin kesätkin yo:n pikkusalilla jos vaan ois mahdollista. Siellä on paremmat laitteet :D ja tunnelma. Kupittaalla ärsyttää kaiken maailman koulu- ja eläkeläisryhmät.

:

:hyper: Kyllä kannattaa siirtyä, nyt kun on uudet tilat niin on todella mukava reenailla ja on oikiat laitteet ja enemmän. Olin itse ennen 82 ja en ole kyllä kertaakaan katunut vaihtoa. Jos ei tykkää äijien joukossa treenailla on naisil oma puoli, ja kamalasti kaiken maailman jumppia etc. Ilma piiri on mielestäni hyvä, en tosin kamalasti ole höpötellyt muiden kanssa et treeni kulkis, mut kyllä on mukava treenata, ja kun sali on niin iso osa elämää ja vie suurimman osa ajastani tällä Hetkellä elämässä, et pakko siellä on viihtyä. Eli TERVETULOA ROHKIASTI JOUKKOON MUKAAN :haart:

No mutta kiitos tiedosta!!! Pitänee tulla sit tutustumaan paikkaan! Ja ei mulla ole mitään niitä äijiä vastaan, niiden joukossa pääosin tulee nytkin treenattua, ajattelin vaan että katsovatko pahalla jos hyppää pois "naiskarsinasta" miesten puolelle... :rolleyes: Mut kiitti tosiaan, tulen varmasti tutustumaan sinne!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Naisten kuntokoululla Joensuussa oon nyt pari kk käyny... Enkä oo tyytyväinen! Tarkotus ois vaihtaa salia, kun vaan tietäs minne...

Noljakkaan, jos et tarvitse ylimääräisiä vemputtimia treeniisi, edullinen hinta houkuttaa, etkä pelkää voimailijoita. Muita varteen otettavia vaihtoehtoja on Fittari ja BBGym, tosin ovat huomattavasti tyyriimpiä. Tuo on ihan oikeesti tosi kökkö sali tuo naisten kuntokoulu. LadyLinesta en tiedä millainen on, mutta veikkaisin että samanlaista huttua sekin...

Myyrmäen kuntokeskus mun paikka, vaikka onkin matkaa turhan paljon. Erittäin hyvää musiikkia, oikea asenne ja hyvät tilat ja laitteet. Kävin pari kuukautta Malmin fix-mummohelvetissä, mutta nyt pitää ostaa Tapanilan erälle jonkilainen kortti, et sinne voi mennä kiireessä. :)

Fittaria oon vähän mietiskely... Ja kuntokeskus kaislaan ois tarkotus mennä tutustumaan tässä lähiviikkoina..

Oon muuttanut Helsinkiin reilu kuukausi sitten ja tarkoitus olisi mennä kesäksi treenaamaan Ruoholahden palloiluhallin kuntosalille ja syksyllä siirtyä Ruoholahden kuntotalon kuntosalille (se on kiinni kesän). Onkohan kukaan täällä mahtanut treenailla näillä saleilla koskaan?? Valitsin ko. salit, koska ne on kohtuu lähellä kotia ja ne on edullisia :) ..niin enkä halunnut mennä Ruoholahden satsiin tai jrfitnessiin (tai mikä lie se nykyään on??), koska jäsenyys-/ketjusalit ei niin kauheesti kiinnosta :)

Tampereen Albatrossilla.

Onko Turun Gym2000:lle mahdollista päästä kerran ilmaseksi kokeilemaan? Nettisivuilla moista ei ainakaan mainittu, mutta tuntuu typerältä, että ostopäätös pitäisi tehdä ilman, että salia pääsee kokeilemaan.

Onko Turun Gym2000:lle mahdollista päästä kerran ilmaseksi kokeilemaan? Nettisivuilla moista ei ainakaan mainittu, mutta tuntuu typerältä, että ostopäätös pitäisi tehdä ilman, että salia pääsee kokeilemaan.

Kyllä meidän lössi ainakin pääsi ekan kerran katselee ja treenaa:rock:

:
No mutta kiitos tiedosta!!! Pitänee tulla sit tutustumaan paikkaan! Ja ei mulla ole mitään niitä äijiä vastaan, niiden joukossa pääosin tulee nytkin treenattua, ajattelin vaan että katsovatko pahalla jos hyppää pois "naiskarsinasta" miesten puolelle... :rolleyes: Mut kiitti tosiaan, tulen varmasti tutustumaan sinne!!!

:haart: :haart: :haart: :haart: :haart:
Luulempa et "pojat" vaan tykkää kun naisia pyörii ns "heidän" kerroksessa, ja moni nainen kyllä onkin löytänyt alakerran. Et rohkiasti vaan :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom