Millä salilla treenaatte?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mie tuun nykimään. Vääntöä täytyy vielä harkita, ettei vaan käy niin, että tulen ja nolaan koko teidän porukan kertaheitolla :evil: :lol2: No jopas, jopas..

Olin lähtöä tekemässä pois salilta ja istuksin niillä sohvilla hetken, kävit sinäkin siinä hyörimässä..

No niin! Muistanhan mä et siinä joku (vaalea?) nainen istuskeli.. Ite taisin kirjottaa tekstaria, ja sit se yks kaveri jo saapukin paikalle. Eli koska en nähny sua kun vilaukselta niin mun muistilla en välttämättä tunnista sua edes ens kerralla. :nolo: Eli tuut sit moikkaa!;)

Salini

Käyn Sali82:lla Turkkusessa, kovasti oon tykännyt, ilmapiiri ja porukka on mukavaa. Voi mennä milloin itselle sopii ym. ym.

Mä käyn herttoniemen SATSissa, oon tykänny kyllä tosi paljon, hyvä jengi, hyvät vehkeet. ;)

Jyväskylän yliopiston opiskelijoille ilmaisella salilla. Mielestäni ihan hyvät vermeet siellä, porukkaa välillä ihan ahtaudeksi asti, mutta eipä ole tarvinnu vielä röyhkeäksi ryhtyä :D

No niin, nyt siis käyn Finnbodyn uudella salilla Ylöjärvellä. Ihan kallis, mutta laitteet on kyllä parhaita, mitä ikinä oon käyttänyt missään. :hyper: Motivoi kummasti. Joskin nyt ei pitäisi kasvattaa lihasmassaa vaan tehdä pitkiä sarjoja ja vielä pitempiä sarjoja, jos aion sen maratontulokseni saavuttaa, jota suunnittelen... tekis vaan mieli bodata ;).

Niin, jos ehtisit vähän useemmin tänne korpeen mun kanssa, ni ois se tanko;) Lisäksi täältä löytyy penkki ja takuulla tarpeeksi levypainoja. Ja käsipainot ja gripperit ja 8kg girya. Mutta siis enempi tosiaan noilla Saimisen vehkeillä treenataan.. Mäkin siis harrastan kotitreeniä, ja lähinnä vapailla painoilla.. Pitää äkkiä keksiä paikka sille dippitelineelle! Tarviin!

En sitten ole naistenpuolen ainoa kotona pääasiassa treenaava, häkki, penkki, taljat, tanko, soutulaite ja säädettävät käsipainot. Sitä säätämistä inhoan. Naapurin giryaakin kokeilin mutta 22 kg ei oikeen alistunut minun komentoon - miksiköhän :eek: .

Treenaisin kuntoporkkanassa, jos voisin. Sali toimii länsi-vantaalla Martinlaakson uimahallin yhteydessä ja mielestäni sinne kannattaa täältä Helsingistä matkustaa.

Tosin nyt on niinkin vittumainen tilanne, että vesivahingosta johtuen sali on suljettu. Toivottavasti omistaja hyvittää kiinnioloajan korteissa, itse kerkesin nimittäin 2kk kortilla treenata 4kertaa ennen vahinkoa. Olisi tyhmää lopettaa usean vuoden asiakassuhde tuollaiseen, mutta ihan periaatteesta sen kyllä tekisin.

Kuullemma helmikuun alussa avaavat, mikäli Vantaan kaupungin stressittömät duunarit saavat homman valmiiksi.

No niin, nyt siis käyn Finnbodyn uudella salilla Ylöjärvellä. Ihan kallis, mutta laitteet on kyllä parhaita, mitä ikinä oon käyttänyt missään. :hyper: Motivoi kummasti. Joskin nyt ei pitäisi kasvattaa lihasmassaa vaan tehdä pitkiä sarjoja ja vielä pitempiä sarjoja, jos aion sen maratontulokseni saavuttaa, jota suunnittelen... tekis vaan mieli bodata ;).

Käytiin miehen kanssa tutustumiskäynnillä ko. salilla liikuntakeskuksen avoimien päivien aikana ja petyttiin todella. Ei ollut meidän makuun. Kuntosalilaitteet tungettu pieneen ja pimeään tilaan, pukukaapit täysin älyttömät (ahtaat ja päällekkäin?), ja että aerobista tehdessä katselis parkkipaikkaa - no thanks. Niin ja solariumia ei vielä silloin siellä ollut, mutta ihmeteltiin, että 20 min solarium.....
Toimiiko sali käytännössä? Ei siellä kovin paljon tunnu ruuhkaa olevan ainakaan aerobisissa laitteissa, kun ohi on ajettu. Mikä on sitten tilanne ns. salin puolella. Asiakasneuvoja kyllä puhui 300 neliön optiosta - ovatko ottaneet sen käyttöön?

Porin saleista...

Porihallilla tällä hetkellä ja tyytyväinen olen ollut eli todennäkösesti jatkossakin.

On tullut käytyä myös Lady Line:ssa - ei kiitos sinne enää koskaan! Henkilökunta oli kyllä mukavaa, mutta paljoo muuta positiivista en löydä. Todellinen naistensali :jahas:
Muutama vuosi sitten tuli toisinaan vierailtua Piukoissa Paikoissa, johon en kyllä puntin takia menisi, jumpista en tiedä. Ja Bobby myös tuttu...jos pitäisi valita yksi sana, mikä kuvaa sen salin toimintaperiaatteita, niin se olisi joustamattomuus. Tai ainakin tällainen kuva itselle on jäänyt.

Käytiin miehen kanssa tutustumiskäynnillä ko. salilla liikuntakeskuksen avoimien päivien aikana ja petyttiin todella. Ei ollut meidän makuun. Kuntosalilaitteet tungettu pieneen ja pimeään tilaan, pukukaapit täysin älyttömät (ahtaat ja päällekkäin?), ja että aerobista tehdessä katselis parkkipaikkaa - no thanks. Niin ja solariumia ei vielä silloin siellä ollut, mutta ihmeteltiin, että 20 min solarium.....
Toimiiko sali käytännössä? Ei siellä kovin paljon tunnu ruuhkaa olevan ainakaan aerobisissa laitteissa, kun ohi on ajettu. Mikä on sitten tilanne ns. salin puolella. Asiakasneuvoja kyllä puhui 300 neliön optiosta - ovatko ottaneet sen käyttöön?

:D se siinä varmaan onkin hyvää, että ei ole tunkua. Mutta esim. eilen, kun lähdin sieltä kuuden maissa, niissä aerobisissa laitteissa taisi olla melkein kaikissa joku äheltämässä. Salin kaikki vatsa ja selkälaitteet on siirretty yläkertaan, mikä on mielestäni parannus aiempaan. Mutta en tiedä, onko se se 300 neliön optio ;). Tutustumisviikonloppuna olin kyllä melkein varma, että puran sopimukseni, koska siellä tuntui ilmakin loppuvan ja jumppia ei ollut todellakaan "monipuolista valikoimaa". Kun valitin asiasta salia meille esitelleelle nuorelle vaaleaverikölle, hän kehtasi sanoa, että "kaikkia ei voi miellyttää" :lol2:

Mutta siis salin laitteet ovat mielestäni parhaat, mitä ikinä olen kokeillut. Ja nyt tulee jumppavalikoimakin paremmaksi. Siis olen tyytyväinen, vaikkakin alun kahnaus hiertää. Tekee tavallista helpommaksi valittaa, jos jotain on vialla :D

Eikä sali myöskään ole sen pimeämpi kuin mikään muukaan tähän aikaan vuodesta. Toinen juttu sitten on, jos suosio kasvaa, ja siellä alkaa olla jonoa laitteisiin. Sellaista en siedä yhtään ;). Mutta nythän on pakkokin olla tyytyväinen, kun sopimus on sen vuoden - eli marraskuun alkuun asti - voimassa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
:D se siinä varmaan onkin hyvää, että ei ole tunkua. Mutta esim. eilen, kun lähdin sieltä kuuden maissa, niissä aerobisissa laitteissa taisi olla melkein kaikissa joku äheltämässä. Salin kaikki vatsa ja selkälaitteet on siirretty yläkertaan, mikä on mielestäni parannus aiempaan. Mutta en tiedä, onko se se 300 neliön optio ;). Tutustumisviikonloppuna olin kyllä melkein varma, että puran sopimukseni, koska siellä tuntui ilmakin loppuvan ja jumppia ei ollut todellakaan "monipuolista valikoimaa". Kun valitin asiasta salia meille esitelleelle nuorelle vaaleaverikölle, hän kehtasi sanoa, että "kaikkia ei voi miellyttää" :lol2:

Mutta siis salin laitteet ovat mielestäni parhaat, mitä ikinä olen kokeillut. Ja nyt tulee jumppavalikoimakin paremmaksi. Siis olen tyytyväinen, vaikkakin alun kahnaus hiertää. Tekee tavallista helpommaksi valittaa, jos jotain on vialla :D

Eikä sali myöskään ole sen pimeämpi kuin mikään muukaan tähän aikaan vuodesta. Toinen juttu sitten on, jos suosio kasvaa, ja siellä alkaa olla jonoa laitteisiin. Sellaista en siedä yhtään ;). Mutta nythän on pakkokin olla tyytyväinen, kun sopimus on sen vuoden - eli marraskuun alkuun asti - voimassa.

He olivat saaneet palautetta alakerran ahtaudesta silloin avoimien ovien päivinä ja suunnittelivat sitten siirtävänsä vatsapenkit ylös - niin on sentään tapahtunut. :) Heillä olisi kyllä vielä mahdollisuus 300 neliön lisätilaan, mutta eivätpä ole sitä sitten ottaneet käyttöönsä. Meitä lähinnä kauhistutti ajatus treenata selkä kiinni toisessa ja ainakin silloin käsipainotila oli olematon eikä tangon kanssa paljon oltaisi treenattu. Ilmeisesti kuitenkin tilanne on hieman parantunut siitä.

Meille tämä asiakasneuvojaneitonen sanoi, että kyseessä on aloittelevien sali, Ylöjärvellä asuu vain aloittelijoita :hyper: ja tämänmukaisesti myös kuntosalin suunnittelu ja palvelut. Spinning-sali oli kyllä hieno :worship: , en vaan koskaan ole spinningissä käynyt. Mietin tossa sitäkin vaihtoehtoa, että jos alkaa pääasiassa sitten spinnaamaan, mutta eihän se käy päinsä - mä vaan rakastan painojen kanssa heilumista.
n075.gif

Anyways, jos ko. sali ottaa jonain päivänä lisätilat käyttöön, niin ehkä, siihen asti kestetään 17 km/suunta matkat salille, jossa tilaa riittää, aerobisia laitteitakin on nyt kahdessa eri kerroksessa.

Hyviä treenejä ja ehkäpä joskus törmäillään. ;)

... ja ainakin silloin käsipainotila oli olematon eikä tangon kanssa paljon oltaisi treenattu. Ilmeisesti kuitenkin tilanne on hieman parantunut siitä.

Meille tämä asiakasneuvojaneitonen sanoi, että kyseessä on aloittelevien sali, Ylöjärvellä asuu vain aloittelijoita :hyper: ja tämänmukaisesti myös kuntosalin suunnittelu ja palvelut. Spinning-sali oli kyllä hieno :worship: , en vaan koskaan ole spinningissä käynyt. Mietin tossa sitäkin vaihtoehtoa, että jos alkaa pääasiassa sitten spinnaamaan, mutta eihän se käy päinsä - mä vaan rakastan painojen kanssa heilumista.
n075.gif

Anyways, jos ko. sali ottaa jonain päivänä lisätilat käyttöön, niin ehkä, siihen asti kestetään 17 km/suunta matkat salille, jossa tilaa riittää, aerobisia laitteitakin on nyt kahdessa eri kerroksessa.

Hyviä treenejä ja ehkäpä joskus törmäillään. ;)

Kuulostaa Atleticolta tuo salisi? Joo, vapaille painoille ei ole Finnbodyn salilla turhaa tilaa laitettu ;) edelleenkään. Jos siellä olisi enemmän porukkaa, ei sekään kyllä pelittäisi yhtään. Mutta näin ollen sujuu, kun ei ole väkeä tungokseen asti ollut, silloin kun siellä olen käynyt.

Spinningistä en perusta yhtään... eli pääasia on se kuntosali ja se, että se on alle 10 minuutin automatkan päässä meiltä. Asun kyllä Tampereella, mutta Ylöjärven rajalla.

Hyviä treenejä sullekin!

Herttoniemen SATS vaihtui tuossa jokunen aika sitten sporttikujaan. Se on kiva paikka ja ihan edukaskin. Mukava kotoisa meininki ja kivoja ihmisiä :)

Kiitz Halo suosittelusta ;)

Lähinnä Oulussa Linnanmaan liikuntahallilla tulee treenailtua tällä hetkellä, ku se on käytännöllisestikatsoen ilmainen sali yo-opiskelijalle. Taitaa kesäksi tulla taas muutto urheilutalolle, sielläkin olen ennen treenaillut..

Hesassa Myllypuron Blue Fitnessissä on tullut käytyä jo useamman vuoden ajan. Toisinaan olen poikennut myös hallintorakennuksen yo-salilla ja motivuksen saleilla. Tuo Blue Fitness päihittää kyllä kirkkaasti kaikki muut testaamani salit. Tilaa on ihan pirusti ja laitteita joka lähtöön. Suuri plussa myös suuresta huonekorkeudesta, kyllä se katto siellä jossain kymmenien metrien korkeudessa häämöttää. :D Käyn treenaamassa lähinnä vain aamuisin seitsemän pintaan ja silloin en ainakaan ole törmännyt pahemmin muihin rautaa pumppaaviin mimmeihin, mutta kiireaikoina salilla varmasti pyörii runsaasti porukkaa -ehkä myös täältä.

Hesassa Myllypuron Blue Fitnessissä on tullut käytyä jo useamman vuoden ajan. Toisinaan olen poikennut myös hallintorakennuksen yo-salilla ja motivuksen saleilla. Tuo Blue Fitness päihittää kyllä kirkkaasti kaikki muut testaamani salit. Tilaa on ihan pirusti ja laitteita joka lähtöön. Suuri plussa myös suuresta huonekorkeudesta, kyllä se katto siellä jossain kymmenien metrien korkeudessa häämöttää. :D Käyn treenaamassa lähinnä vain aamuisin seitsemän pintaan ja silloin en ainakaan ole törmännyt pahemmin muihin rautaa pumppaaviin mimmeihin, mutta kiireaikoina salilla varmasti pyörii runsaasti porukkaa -ehkä myös täältä.

Oon loppukuusta muuttamassa itäiseen Helsinkiin ja olen nyt alustavasti pienen nettisurffailun perusteella harkinnut uudeksi saliksi tuota Blue Fitnessiä. Kiva kuulla, että sali on hyvä ja että tilaa on. Lisäkommenttejakin olisi mukava kuulla!

Nyt olen noin kuukauden päivät käynyt Helsingissä Arabium -kuntoklubin salilla. Hyvin mahtuu treenaamaan ja ilmanvaihto pelaa. Ennen kävin yliopistoliikunnan salilla Kumpulassa.

stadin satseissa, hertsikassa useimiten. muuten tosi kiva sali mut jalkoja täytyy käydä treenamassa ruoholahdessa ku siel on prässi ja hackki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom