Millä salilla treenaatte?

adora sanoi:
Sali82 on varmasti kiva sali - itse oon käynyt siellä VUOSIA sitten (ennen ko. salin muuttoa) ja silloin ainakin ilmapiiri oli tosi ystävällinen ja rento :) Itse käyn kuitenkin Kupittaan salilla.. syyt: asun ihan vieressä ja se on tosi halpa (ja kuitenkin ihan hyvä!). Eli jos rahat on vähissä tms. niin voin kyllä suositella lämpimästi tota Kupittaan salia. Siellä on muuten erikseen kuntosali ja voimailu, eli rautaakin löytyy ;)

Oho, täältähän löytyy toinenkin Kupittaalla treenaileva punttimimmi:) !Minäkin annan ääneni juuri kupittaalle, jolla on erittäin hyvä hinta-laatusuhde (Arvokortilla, joka maksaa 5e, esim. opiskelijoille 1€/kerta).

lillu sanoi:
Myös minä käyn YO-liikunnan salilla, pääosin hallintorakennuksessa.
- -
Ehdottomana miinuksena ruuhka, jonka toki voi välttää treenaamalla klo 16-19 ulkopuolella. Esim. pe-ilta klo 21 on aika hiljasta :hyper:

NIINPÄ!

Ruuhka alkaa ysiltä aamulla, kiihtyy 11-12, kun tytöt käy lounasaikaan lätkyttelemässä ja sitten tuleekin työvuorolaiset 16-19. Tästä syystä minäkin nykyisin lähden treenaamaan yleensä seiskan jälkeen. Tosin silloin saa julleja potkia pois kyykkyhäkeiltä. Ne hamstraa aina puoleksi tunniksi häkin, jos ei osaa mennä väliin. ;)

En muista, olenko vastannut kyselyyn aiemmin, mutta nykyisin treenaan pelkästään YO-Kumpulassa. Siellä on tilaa hengittää ja enemmän tosissaan treenaavia, jotka tuntevat punttisetiketin. Mulla paloi pinna niihin keskustan pulinatyttöihin, jotka törmäili päin kesken sarjan... :curs: Nykyisin saan harjoittaa meditaatiotani rauhassa.

Itse asiassa niin rauhassa, etten kuulema ole pariinkaan kertaan huomannut yhtä kaveria, joka on minua salilla moikannut. :nolo:

Jos joku muu tosissaan treenaava käy Kumpulassa, voisi treenata joskus yhdessä. Mun penkki ei etene, kun ei ole kukaan piiskaamassa eteenpäin - eikä myöskään varmistamassa...

esni sanoi:
NIINPÄ!

Ruuhka alkaa ysiltä aamulla, kiihtyy 11-12, kun tytöt käy lounasaikaan lätkyttelemässä ja sitten tuleekin työvuorolaiset 16-19. Tästä syystä minäkin nykyisin lähden treenaamaan yleensä seiskan jälkeen. Tosin silloin saa julleja potkia pois kyykkyhäkeiltä. Ne hamstraa aina puoleksi tunniksi häkin, jos ei osaa mennä väliin. ;)

En muista, olenko vastannut kyselyyn aiemmin, mutta nykyisin treenaan pelkästään YO-Kumpulassa. Siellä on tilaa hengittää ja enemmän tosissaan treenaavia, jotka tuntevat punttisetiketin. Mulla paloi pinna niihin keskustan pulinatyttöihin, jotka törmäili päin kesken sarjan... :curs: Nykyisin saan harjoittaa meditaatiotani rauhassa.

Itse asiassa niin rauhassa, etten kuulema ole pariinkaan kertaan huomannut yhtä kaveria, joka on minua salilla moikannut. :nolo:

Jos joku muu tosissaan treenaava käy Kumpulassa, voisi treenata joskus yhdessä. Mun penkki ei etene, kun ei ole kukaan piiskaamassa eteenpäin - eikä myöskään varmistamassa...

Mä käyn. Enemmän hallinnossa, mutta Kumpula on kyllä rauhallisempi, ja kesäisin tykkään siitä enemmän.

Viljonkka sanoi:
Mä treenailen Jyväskylän yliopiston salilla :) Se on täysin ilmainen yo-opiskelijoille, ja on ainakin toistaiseksi riittänyt minulle ;) Aika pienihän se on, mutta näin persaukisella ihmisellä raha painaa aika paljon mittarissa ;) Ja kun osaa ajoittaa menemisensä niin että ei osu pahimpiin ruuhkahuippuihin, ei laitteiden vähyyskään haittaa :)

No näin mäkin voin tunnustaa käyväni siellä eli yo-salilla jkl:ssä. Ei pahemmin näy kovaa treenaavia tyttöjä, mut ei se niin häiritse. Käyn siellä yleensä silloin, kun ei ole kovaa ruuhkaa. Siinä mielessä ok sali, että laitteet on kyllä hyvässä kunnossa, pieni salihan se on, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Paitsi kunnollinen jalkaprässi.

esni sanoi:

Käyn hallinnon salilla yleensä aamupäivällä klo 9-12 välillä, eikä siellä silloin ole minusta mitenkään erityisen ruuhkaista (paitsi ehkä lauantaisin). Pahin ruuhka on ehdottomasti 16-19 välillä. Yritän välttää niihin aikoihin treenaamista, koska siitä ei yksinkertaisesti tule mitään.

adora ja Ex-Tavis, millaset laitteet tuolla kupittaalla on noin suurin piirtein? Oon jo vuosia ja vuosia käyny Motivuksella, molemmissa niissä ja välillä tuntuu että uus paikka ja uudet naamat tekis terää, vaikka tyytyväinen oonkin ollu Motivukseen. Entäpä se P&P Fitness center? Laitteisto? Ja siis pääseekö sinne salille joka päivä 6-23? Nettisivut anto kahta eri tietoa. Tänks.

Paukku79 sanoi:
adora ja Ex-Tavis, millaset laitteet tuolla kupittaalla on noin suurin piirtein?
Vaikka en adora tai Ex-Tavis olekaan, niin voin kertoa, että Kupittaalla on viime syksynä uusitut laitteet, ja niitä on ainakin minun mielestäni kaikki tarvittava. Siellä on myös oma "äijäpuoli", jossa sitten on vapaat painot ja rautaa riittää.

Itse siis käyn Kupittaalla. :)

ok, ehkäpä tuun kokeileen joku kerta. :)

Olisin sanonut aivan samaa mitä Aurelle jo sanoikin; laitteita löytyy kyllä todella laajasta skaalasta( lähinnä avustettu dippi/leukalaite ja takaolkapäälaite ovat niitä joita sinne kaipaisin..). Vapaat painotkin riittää kyllä sanoisin naiselle kuin naiselle, joten ei muuta kuin käy ihmeessä kokeilemassa :)!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
vilma-liina sanoi:
Samalla salilla treenaillaan sitten :)

No perskule! :hyper:

Todennäköisesti treenaat naistenpuolella, tai sitten totaalisen eri aikaan kuin mä, koska ei olla koskaan törmätty (luulisin siis tunnistavan sut sun profiilista löytyvän kuvan perusteella). Itse riehun kellariosastolla..:D

Soppaluu sanoi:
No näin mäkin voin tunnustaa käyväni siellä eli yo-salilla jkl:ssä. Ei pahemmin näy kovaa treenaavia tyttöjä, mut ei se niin häiritse. Käyn siellä yleensä silloin, kun ei ole kovaa ruuhkaa. Siinä mielessä ok sali, että laitteet on kyllä hyvässä kunnossa, pieni salihan se on, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Paitsi kunnollinen jalkaprässi.

Kokeilepas samaan hintaan joskus monnarin (monitoimitalo/ Hippos) salia, prasseja on ihan tuplana plus yksi vaakaprassi. :)

Nipsi sanoi:
No perskule! :hyper:

Todennäköisesti treenaat naistenpuolella, tai sitten totaalisen eri aikaan kuin mä, koska ei olla koskaan törmätty
Jälkimmäinen vaihtoehto lienee se oikea, koska en edes muista milloin olisin viimeksi yläkerran naistensalissa käynyt. Ja siitä profiilikuvasta ei nyt tunnista oma äitikään, mutta ton tän hetkisen avatarin perusteella vois ehkä jo tunnistaakin. :)

Pitääpä tässä korkata keskustelu omalta osaltakin ja tunnustautua CMS-salien käyttäjäksi. :rolleyes: Olen käynyt Hakaniemen IdealFitissa vuoden verran ja tyytyväinen olen ollut. En niinkään perusta ryhmäliikunnasta tai salin tarjoamista tunneista, punttiksella aikaani kulutan niidenkin edestä. Hyvät Davidin laitteet, kässäreissä löytyy kiloja ihan kivasti ja melkein aina pääsee jonottamatta tekemään treeniään (jos ei satu olemaan jonkun sählyporukan salitreenipäivä).

Ja mikä parasta, ainakin tänä kesänä osannut arvostaa... TEHOKAS ILMASTOINTI :worship:

Monesti puhutaan CMS-salien huonona puolena tuota jäsenyyttä ja siihen liittyviä kiemuroita... itseäni se ei ainakaan haittaa, koska en ole suunnitellut lähiaikoina salia vaihtavani. Enkä tiedä ihan tarkkaan miten noi ohjaajan palvelut kuuluu jäsenyyteen, mutta aina olen ilman lisäveloitusta saanut apua ohjelman muokkaukseen / päivitykseen :)

kupittaan urkkahalli

kupittaan urkkahalli mimmejä täälläkin;)

ex-tavis: näytitkin niin tutulta ja just ajattelin missä oon sua tavannu- nyt se selvis:D

Saatan paljastaa itseni mutta menkööt. Salinani toimii Kuusamon Liikuntahallin sali.
.

Ei vitsi. Mä olen Kuusamosta kotoisin, nyt tosin opiskelen muualla. Vieläkö Kuusamossa asustelet?

Tuolla salillahan se minäkin olen alitellut ja jatkanut. Välillä muuttuu vaan salit asuinpaikan muuttuessa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom