Millä massaa

Olen nyt hetken aikaan päivitellyt itelleni tuota ruoka päiväkirjaa. Ja kauhukseni huomaan että kalorilaskurin mukaan meikäläinen salipäivänä kuluttaa tuommosen 2930kcal mutta saan syötyä vaan tuommosen 1700kcal. Ja sekin on työn ja tuskan takana ei vaan yksinkertasesti pysty syömään enempää ruokaa. En ole nyt mitenkään kauhean tarkka sen suhteen että mitä pistän suuhun mutta kaikki pullat vaaleat leivät karkit jne jne niitä ei tule syötyä ollenkaan.

Oliskos jotain hyvää vinkkiä millä saan nuo kalorit oikeille raiteille kun olis kuitenkin tavote lisätä tota lihasmassaa.

Aivan varmasti jaksat syödä enemmän kiinteää ruokaa kuin 1700 kcal. Profiilin mukaan olet 188 cm pitkä ja painat 91 kiloa, joten vaikea kuvitella, ettet jaksaisi enempää syödä. Syöminen on maailman iisein homma. Jos asian laita tosiaan on kuten väität, ala käyttämään rypsäriä. Eikö 1700 kalorilla ole nälkä koko ajan ja ei muutenkaan noin isolle hemmolle kovin optimaalinen määrä - aineenvaihdunta mahdollisesti jo säästöliekillä?

Pitää paikkansa nuo profiilin tiedot ainut että painoa on nyt 93-94kg. Ja mä syön jo nyt sen 5kertaa päivässä kaks lämmintä ateriaa ja tuntuu et pakki halkee.
Ja mitä tuohon tuli niin ei mulla kyl ole nälkä kokoajan vaik niin vois luulla. Nytkin vedin duuni ruokana spagettia ja jauhelliha kastiketta sekä kasallisen salaattia ja leivät päälle. Ja tuntuu että halkeen ja pitäis viel koittaa vetää joku välipala ennen salille menoa.

Ei vissiin niin kauheesti pitänis varoa rasvoja vaan antaa mennä vaan.

(niin ja mitä aineenvaihduntaan tulee niin se kyllä toimii 3-4kertaa päivässä saa emboa kuluttaa)

Laskeppa kalorit uudestaan. Viisi ateriaa päivässä, joista kaksi on lämmintä ruokaa, niin johan pitäisi tulla enemmän kuin 1700 kaloria tuon kokoisella miehellä. Vai ovatko kolme välipalaa jotain kurkkua ja tomaattia? Ei nyt varmaa tietoa ole, mutta paskalla käyminen ei korreloi aineenvaihduntaa hirveän pitkälti. Jos olet päivässä reilusti yli 1000 kcal miinuksella, ei aineenvaihdunta tuollaista menoa kovin pitkälle katsele ja alkaa säästelemään.

Tuohon ei voi oikeen uskoa että noin vähän kaloreita saat ruuasta. Aika helposti tulee jo mulla aamiaisesta ja yhdestä ruuasta ton verran kaloreita. o.O Ehkä kantsis vetää reenit entistä kovemmin niin varmasti rupeaa ruoka maistumaan. :D

Jos syöt tuon verran päivässä, niin en ymmärrä miten oot ensinnäki saavuttanu tuon reilut 90 kiloa.. 1+1 ei olekaa enää 2 tuossa vaiheessa..

Laskisin kalorit kyllä uusiks... Jos syöt viidesti päivään, niin siinä tapaukses uskon tuon kalorimäärän, jos lämmitelet niitä em. tomaatteja lämpöseks ruoaks.. Ehdotan, että se kannattaa lopettaa, koska hivenaineet ja vitamiinit katoaa liikaa lämmittäessä ;)

Just laskin tuolla laskurilla tän päivän kalorit mitä tähän mennessä olen syönnyt niin huima tulos 898kcal. Ja kuitenkin on nyt syöty jo kolmekertaa tälle päivälle joko toi laskuri näyttää ihan hevon persettä tai sitten jotain muuta.

Mä en ton laskurin mukaan saanu aamupalalle kuin 340kcal syön puuroa ja neljä leipää ohuella kinkku viipaleella.

Eikä lounaallakaan palannut kuin 535kcal

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Just laskin tuolla laskurilla tän päivän kalorit mitä tähän mennessä olen syönnyt niin huima tulos 898kcal. Ja kuitenkin on nyt syöty jo kolmekertaa tälle päivälle joko toi laskuri näyttää ihan hevon persettä tai sitten jotain muuta.

Mä en ton laskurin mukaan saanu aamupalalle kuin 340kcal syön puuroa ja neljä leipää ohuella kinkku viipaleella.

Eikä lounaallakaan palannut kuin 535kcal

Mistä lounaasta saa vaan 535kcal, johan ruokaisassa salaatissa on enemmän...

Ettei vaan ruoka-aineiden grammamäärät olis hakusessa?

Tää laskuri antaa

Tämmöset arvot

Kun

Spagetti 100g
Jauheliha 80g
Raejuusto 15g
Kurkku/Paprika/Salaatti 50g
Ruisleipä 20g

Niin 567kcal sori aikasempi oli 535 kun olin unohtanu ton salaatin

Tää laskuri antaa

Tämmöset arvot

Kun

Spagetti 100g
Jauheliha 80g
Raejuusto 15g
Ruisleipä 20g

Neljä palaa ruisleipää taitaa painaa himpan enemmän, kuin 20g...

Onko toi spagetti kuivana vai märkänä, jne...

80g lihaa...

e: Leivänpäällisissäkin on energiaa ;)

e2: näyttää mun silmään aivan pirun pieneltä aterialta...

Kyl toi näyttäs pitävän paikkansa..Ihmettelen miten ton kokonen kaveri pärjää noin pienellä ruualla, ite painan 10 kiloo vähemmi mut syön varmaan 2 kertaa enemmän.

Neljä palaa ruisleipää taitaa painaa himpan enemmän, kuin 20g...

Se neljäpälaa on aamupalalla lounaalla vaan yks

Onko toi spagetti kuivana vai märkänä, jne...

Märkänä

80g lihaa...

Nää duunin jauhellihan ei ole mitään herkkuja

e: Leivänpäällisissäkin on energiaa ;)

En käytä muuta kuin aamu ja iltapalalla leivän päällä mitään

e2: näyttää mun silmään aivan pirun pieneltä aterialta...

Enempää ei pakki vedä

Aikasemmin punninnu mut nykyään arvio kun ei töissä vaakaa viitti mukanaan kannella.

Tää laskuri antaa

Tämmöset arvot

Kun

Spagetti 100g
Jauheliha 80g
Raejuusto 15g
Ruisleipä 20g

Jos tuo spagetti on 100 g kypsää, niin siinä ei ole kun n.60g kuivana.. se tekee 200kcal ja rapiat.. Tuossa ei millään ole silloin tuota vajaata 600 kcal..

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom