Millä massaa

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hiukka "huvittaa" lukea joidenkin safkoja. 400g jauhelihaa, 150g raejuustoa, 5dl maitoa ja pastat päälle. Jumalauta noista tulee jo yli 120g proteiinia ja sen käsityksen sain, että noi huidottais yhdellä aterialla, HALOO? Ei siinä, etteikö noita pystyisi syömään, mutta ei tossa ole mitään järkeä.
Mä painan nyt noin 10% rasvoissa yli 120kg enkä ikinä vedä tollaisia settejä.
Kalorit on 4800kcal, proteiinia 320g TASAISESTI jaettuna päivän ateroille.

Sanoit sen jo itse... Tää jengi, joka hypettelee karkkeja, limsoja, heseä ja yleensäki isoja kalorimääriä kerralla toteaa yleensä itse sen tuloksen itse...

(No kyllä se mun mahasta näkyykin )
jne... Tavoitteita on monia..

Tuollasii Gembin tapasia poikkeuksia löytyy.. Mähryää järkyttävän määrän safkaa ja missään ei näy. Löytyy tuttava piiristä samanlaisia. Tietysti jos liikkuu ja on vielä kasvavassa iässä, niin en edes ihmettele..

Joo'o, kyllähän sokeriherkuilla painoa saa. Lihasta täällä viisiin kuitenkin haetaan. Sillon kannattaa ilman muuta kattoa millä sapuskalla sitä massaa kerää. Itte en oo kohta vuoteen syöny ollenkaan karkkia tai muita sokeriherkkuja. Silti tässä kevään ja kesän aikana oon onnistunu keräämään ihraa 82->97kg. Syöminen on siis karannu vähän käsistä. toivottavasti 1-jakonen ohjelma on ees pari prossaa painon noususta tuonu muskelia.

Suositut

Back
Ylös Bottom