Millä massaa

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
On kyllä omituisen pienet eväät isolla miehellä. Itsellä meni pari tuntia sitten 250g jauhelihaa, 100g prodepastaa (kuivapaino), 200g kurkkua sekä 0.5l maitoa, ja nyt pitäisi taas tehä samnlainen setti kun on nälkä. Mitat on 187 ja 86 aamupaino. Suosittelen että pikkuhiljaa vedät enemmän ja enemmän ruokaa, kyllä se siitä alkaa uppoamaan kunhan tottuu. Kyllä mullekkin oli vaikeeta saada niin paljoo safkaa alas kerralla, mutta vetää alussa vaikka aterian puoliks ja syö 30min välillä kaikki pois, ja sit kokoajan koittaa vähentää sitä taukoo kunnes pystyy vetään kerralla.

Tosi vaikea kyllä uskoa, että oikeasti söisit noin vähän. Jollainhan sä olet itsesi ton kokoiseksi kasvattanut... Mä oon sua reilusti pienempi naisihminen ja nääntyisin nälkään noilla annoksilla. Jotain on siis pahasti pielessä joko sun ruokahalussa tai kyvyssä arvioida ruokamääriä. Jos et oikeasti muka jaksa syödä enempää, niin juominen on aina helpompaa, eli lisää ainakin nyt aluksi joka aterialle vaikka puoli litraa kevytmaitoa ja vaikka muutama ruokalusikallinen rypsi-/oliiviöljyä. Tolla saat jo aika mukavasti lisää kaloreita.

Jos tuo spagetti on 100 g kypsää, niin siinä ei ole kun n.60g kuivana.. se tekee 200kcal ja rapiat.. Tuossa ei millään ole silloin tuota vajaata 600 kcal..
??????????

Mitä mä syötän tota lukua tuohon laskuriin niin 60g spagettia laskee tuon aterian kalorit 438

Maitoa ei pysty juomaan kahvissa ja muroissa se menee mutta raakana yhtä pahaa kun lämmin kalja. Ja olen mä syönnytkin aikasemmin kun hevonen mutta nää annokset on pienentyny oikeestaan sen ansiosta kun tipautin 12kiloa painoa 3messa kuukaudessa.

Mut Maanantaista lähtien ruvetaan sitten syömään oikein urakalla kun alkaa kesälomakin niin on aikaa siihenkin hommaan perehtyä

Joo, mitat ovat kyllä pielessä, esim tuo 80g jauhelihaa on oikeasti kaksi lusikallista, ja 15g raejuustoa on pari nokaretta mitkä jää purkin pohjalle.

hesen mega-aterissa on 1500kcal ;) 80g jauhelihaa o aika vaikee syödä :D semmoses paketis on 400g yleensä ja jos ite teet ni eikai siit o paha arvioida. ite aterial menee helposti 300g tota ja pastat päälle. maitoo 4dl ja reajuustoa 150g. Koita vaikka tehdä jollain sauvasekottimella juotavaa siitä ruuasta. Aamulla vaikka ehrmanni, banaani, 0.75dl jotain kaurahiutaleita, tippa maitoa ja vaikka prodejauhoa. Helposti menee alas

Aamupuuroon voisit sekoittaa valmistumisvaiheessa reilun ruokalusikallisen oliivi tai rypsiöljyä (rypsi mauttomampi), reilun puoli desiä heraa ja ennen nauttimista tilkka mehukeittoa tai maitoa siihen päälle. Ei varmasti täytä vatsaa juuri entistä enempää, mutta kaloreita ja protskua reilusti entiseen verrattuna.

Siitä se lähtee. Samaan tyyliin muidenkin ruokailujen kanssa.

Sulla on varmaan mahalaukku kutistunut tossa dietin aikana paljon, ala pikkuhiljaa venyttämään sitä niin alkaa pöperöt uppoomaan paremmin ja paremmin.(emmää tiiä tää mahalaukun kutistuminen voi olla iha huuhaata)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ihan ihme sällejä täällä ! Ei millään pahalla tietenkään, jokainen on yksilö.
MUTTA - ruoka on hyvää ja syöminen kivaa - ja porukka kyselee vinkkejä että miten massaa?
(No kyllä se mun mahasta näkyykin :D)

Ihan ihme sällejä täällä ! Ei millään pahalla tietenkään, jokainen on yksilö.
MUTTA - ruoka on hyvää ja syöminen kivaa - ja porukka kyselee vinkkejä että miten massaa?
(No kyllä se mun mahasta näkyykin :D)

Voi kun olisikin noin. Itse vihaan syömistä. En tietenkään silloin, kun on nälkä, mutta painon nostamiseksi täytyy syödä muulloinkin, ja usein se ahdistaa ja jopa masentaa minua. Ei usein edes huvita nousta aamulla sängystä sen takia, että täytyy syödä aamupalaa, vaikkei tee edes mieli.

Jokainen on yksilö.

Ite muistan kanssa kun alotin salin ja piti alkaa kiskomaan 400g jauhelihaa ja 100g makaroonei nassuun, niin pakolla oli syötävä. Tällä hetkellä menee helposti paketti jauhelihaa ja makarooneja. Eilen vedin illalla vielä hesessä mega aterian ja heti syönnin jälkeen oli nälkä :D

Eilen vedin illalla vielä hesessä mega aterian ja heti syönnin jälkeen oli nälkä :D

Johtunee hesen kaloriohötöstä. Saman 1500 kaloria jos vetää kunnon kotiruuasta, niin ei tuu itellä yleensä kuuteen tuntiin nälkä. Syötävä on siitä huolimattaa aiemmin.

Tässäkö se ratkaisu sitten onkin aloittajan ongelmaan? Mäkki- & Hesebulkki; Kauheesti kaloreita, mut koko ajan uus nälkä -> voi syödä vaikka kuinka usein. WHOA! :D

Suosittelen myös keksejä, jäätelöä ja karkkia ongelman kanssa painijoille. Eihän se ole terveellistä ruokaa, mutta kaloreita tulee. Tästä on itsellä runsaasti kokemusta. Ei se paino muuten nouse. Lisää kaloreita koneeseen!

Totta kai mieluiten puhtaasta ruuasta!

Vedin eilen illalla salilla rinnalle kunnon pudotus sarjat ikään kuin pohjalle.

Ja nyt oon vetäny tähän mennessä tänään yhteensä 1300kcal ja olokin on sen mukainen vatsa on kuin vappu pallo eikä olokaan ole mikään voittaja. Ja kaiken tän oon yrittäny kuitenkin syödä ihan "järkevästä" ravinnosta mitä nyt yks suklaa patukka on menny.

Kyllä siihen 3500kcal pitää tehä ihan helvetisti töitä et semmosen määrän saa syötyä ja lähimpään heseen tai vastaavaankin on matkaa 150km et sekään ei helpota yhtään. Mut kaipa tuo pakki pikkuhiljaa sinkuaa kun sitä singuttaa :hyper:

mätöt

Muistetaan sitten vilkuilla sitä mittanauhaa (vyötärö) ja peiliä ennemmin kuin vaakaa.... näin vinkkinä. ;) Aivan turha "kehityksen" mittari nimittäin se vaaka (paitsi tietysti sen verran kattoo ettei paino lähde törkeästi nousemaan), ja kaduttaa sitten myöhemmin katella niitä makkaroita.

En kyllä ymmärrä miten ton kokonen kaveri ei jaksa syödä enempää. Itse painan vähän alle 70kg ja jos syön alle 3500 kcal on hirvee nälkä. Yli 4000kcal uppoo ihan kevyesti ja ruoka on kunnon ruoka eikä mitään roskaa. Kerralla menee kevyesti 200g makronia, 400g jauhelihaa ja salaatit päälle.
Lisäät vaan sitä ruokaa vähiellen niin kyllä se alkaa maistuu ja syö useammin.

kalorit

En kyllä ymmärrä miten ton kokonen kaveri ei jaksa syödä enempää. Itse painan vähän alle 70kg ja jos syön alle 3500 kcal on hirvee nälkä. Yli 4000kcal uppoo ihan kevyesti ja ruoka on kunnon ruoka eikä mitään roskaa. Kerralla menee kevyesti 200g makronia, 400g jauhelihaa ja salaatit päälle.
Lisäät vaan sitä ruokaa vähiellen niin kyllä se alkaa maistuu ja syö useammin.

Minkälainen sun kulutus on jos painat alle 70kg tuolla kalorimäärällä? Ja kuinka kauan olet tuota määrää vetänyt (4000kcal)?

Siihen syömiseen tottuu. Se vie vaan aikaa. Itse lähdin 53 kilosta, joten voit arvata että ruokahalu ei ole ollut kovin suuri.

Nykyään 30kg painevempana se n. 3500 kcal uppoaa kohtuu kevyesti, ilman öljyjä tai muuta helpottavia asioita. Eli siis vielläkin enemmän voisi mennä, mutta ei ole tarvis(läskiä ihan tarpeeksi).

Missään vaiheessa näin lomalla bulkilla ollessa ei ole nälkä ollut, mutta alotin tollasen viikon dieetin niin jumalaton nälkä oli koko ajan vaikka yritti syödä säännöllisesti, mutta jo pelkät proteiinit antaa niin paljon energiaa ettei paljoa syödä saa että jäisi enää miinuksille. Parissa päivässä tohon tottu, ja nyt voisi taas elää syömällä 3 tunnin välein yhden rahkan :)

Ja tajusin että ennen tosiaan söin jopa vähemmän ilman ongelmia, enkä edes syönyt juuri proteiinia (joka siis pitää nälkää aika hyvin poissa).

Suosittelen maitoa, se on kuin nestemäistä ruokaa, jos kiinteä ei enää mene.

Ja unohdat ne Heset sun muut. Sillä ON merkitystä mistä se enegia tulee. Karkitkin vähemmälle ja sokerilliset limpsat.

Todella nopeilla hiilihydraateilla tulee vaan laiha läskiksi.

Hiukka "huvittaa" lukea joidenkin safkoja. 400g jauhelihaa, 150g raejuustoa, 5dl maitoa ja pastat päälle. Jumalauta noista tulee jo yli 120g proteiinia ja sen käsityksen sain, että noi huidottais yhdellä aterialla, HALOO? Ei siinä, etteikö noita pystyisi syömään, mutta ei tossa ole mitään järkeä. Mä painan nyt noin 10% rasvoissa yli 120kg enkä ikinä vedä tollaisia settejä. Kalorit on 4800kcal, proteiinia 320g TASAISESTI jaettuna päivän ateroille.

Thredin aloittajalle:
Tee aamulla vaikka seuraavanlainen "juoma" blenderissä:
-100g kaurahiutaleita
-1 Ehrman rahka
-200g mehukeittoa, saa olla sokeroitua niin tulee hiukka kaloreitakin ja aamulla sokerit menee kyllä käyttöön
-1 banaani
-10g soijalesitiini rakeita tai 10g rypsiöljyä
-vettä niin, että tulee helposti juotava drinkki

Lisäksi vaikka 3dl appelsiini tai omenatuoremehua ihan sellaisenaan, ei tarvi sotkea tohon drinkkiin.

Noin tulee aamupalalla vähän banaanin koosta riippuen 800-900kcal :)

Todella nopeilla hiilihydraateilla tulee vaan laiha läskiksi.
Joo jos niitä ei ota oikeaan aikaan, nopeille hiilareillekkin on paikkansa missä niitä ehdottomasti tarvitaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom