Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Wilu
Shamrock. tosi mielenkiintonen juttu. Tulen varmasti kokeilemaan viimeistään keväällä.
Kuinka kauan lämmittelit ennen tota sessioo?
Meinaan vaan, että jos ite alotan niin, että hölkkään 20sekuntia ja sitten spurttasen, niin mulla ei ainoostaan revähdä reidet vaan ne repee irti :D
Kyllä toi kauemmin väkisinkin vie, ainakin ite tarvin ainakin viiden minuutin lämmittelyn puolikevyellä juoksulla ennenkun uskallan spurtata (tai siis oletan, minähän en yleensä juokse).
Originally posted by reiz
Millä salilla on kukka-amppelleita?
Originally posted by astro
Niin noissa ohjeissa sanottiin että pelkkä HIITtaaminen ei riitä vaan pitää myös olla miinuskaloridieetillä.
Originally posted by Tonza
Mulla kun itsepintaisesti on takaraivossa joku vanha uskomus, että saa polkea puolisen tuntia kuntopyörää, ennen kuin alkaa rasva palaa
niin olen ottanut kokeiluun tuon HIITin seuraavalla systeemillä: Ensin olen polkenut 30min rauhallisesti, pulssi siellä 110-120 paikkeilla ja sen puolen tunnin jälkeen alkanut vetämään noita HIIT-kiertoja. Vasta muutamana päivänä tosin olen kokeillut, eli tuloksia en vielä osaa kertoa...
Joo-o, saapa nähdä.
Tyttöystävä muuten rupes kans tekeen tota HIITtiä, mut se tekee sen ohjeen mukaan. Ehkä mä voin sen kanssa muutaman viikon päästä vertailla tuntemuksia ja sitten jo muodostaa käsitystä tästä touhusta...
Originally posted by Kilppa
Kroppa pysyy tasapainossa...usko tai älä, jos et treenaa alakroppaa, ei sun yläkroppakaan loputtomiin kasva, ei sun kehos salli sitä. Ja tämä on vain yksi niistä syistä.
Edit: joku voi pistää tähän tieteellisemmän selitelmän, mutta näin se käsittääkseni käytännössä menee.
Edit2: Sitäpaitsi, jos et treenaa jalkoja, Hulkki tulee hakkaamaan sun rintakehän kasaan. :D
Originally posted by astro
keho voi paremmin keskittyä yläkropan palauttamiseen kun ei koko kroppa ole paskana?
Originally posted by mammoth
Mulla on hämärä muistikuva(olisikohan täältä lähtöisin?) siitä että jalkatreenillä olisi jonkun näköinen yhteys kropan hormoni tuotantoon?
Mulla on hämärä muistikuva(olisikohan täältä lähtöisin?) siitä että jalkatreenillä olisi jonkun näköinen yhteys kropan hormoni tuotantoon?
vannon rivakan sauvakävelyn nimeen! sopii erittäin hyvin reenin ohella(palauttaa erittäin hyvin myös yläkroppaa). sauvat kätee ja pururaral perkele.Originally posted by Peetu
Elikkäs mikä olis hyvä keino saada mahaa pois, mutta silti pystyä treenaamaan koko ajan täysillä. Tota vararavintoo on vähän ylimäärästä ja se olis kiva saada pois, mutta dietti ei tule kysymykseen kun sillon ei jaksa treenata täysillä:evil:
Vinkkejä