Millä löysä nahka pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tämä ei nyt ole täysin uusi aihe, mutta vähän voisi taas vatvoa.
Eli ongelmana on se että kiristelyn edistyessä pidemmälle jää vatsanahkaa melkoisesti ylimäärääräistä. Millä tuota nahkaa kiristäisi? Toki se itsestäänkin hieman sopeutuu uusiin mittoihinsa ainakin nuorilla mutta onko tässä mitään hyväksi havaittuja kepulikonsteja?
Eräässä dokkarissa rasvaimun jälkeen potilas joutui pitämään kuukauden eräänlaista kiristyssidettä vyötäröllä jolloin vatsanahka sopeutui paremmin. Ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
:)

Ehkäpä voit kysäistä lääkäriltäsi kirurgisen toimenpiteen mahdollisuutta. Olen kuullut, että nahkan voi halutessaan leikkauksen jälkeen saada omaksi. Siitä voi sitten valmistaa mm.

- vetoremmit
- nahkabaskereita
- nahkatakin/-housut, jos dietti on ollut rajukin

Oon kuullu joskus että kuumat / kylmät suihkut auttaa? Saattaa olla örbanlegendiä.

Vähän siinä menee aikaa. Jos se todellakin on löysää nahkaa eikä läskiä..

Originally posted by Ämmbee
Vähän siinä menee aikaa. Jos se todellakin on löysää nahkaa eikä läskiä..
Onhan siinä fläsääkin hieman jäljellä, mutta 12 kilon painonpudotus viittaa myös jonkinasteiseen kiristymiseen. No oon sitten pieni JA löysä, pakko kestää. :)

Mä laihdutin noin 1½ vuotta sitten 35kg 3kk-4kk.. Kyllähän sitä löysää nahkaa sillon oli ja paljon... Mutta nyt sitä ei enää oo ku oon saanu lihaa läskin paikalle. Ja kyl se aika äkkii ainaki mulla katos... Siis se roikkonahka.

^Fury^ sanoi:
Mä laihdutin noin 1½ vuotta sitten 35kg 3kk-4kk.. Kyllähän sitä löysää nahkaa sillon oli ja paljon... Mutta nyt sitä ei enää oo ku oon saanu lihaa läskin paikalle. Ja kyl se aika äkkii ainaki mulla katos... Siis se roikkonahka.

Täh eikai nyt sentään lihaksien saanti ole ainoa tapa tuota nahkaa täyttää?
Joku puhu että jumpalla ois saanu ainakin saanu jotenkin ne nahat kiremmäks.

En osaa tarkemmin sanoa, mutta mulla itelläni lähti löysät nahat vatsasta venyttelyllä. Siis venyttelin kylkiä ja etuvatsaa silleen seisoviltaan ja taivutin selkää taakseppäin kädet suorina ja molemmille sivuille, silleen et kiristi.
Se sai vatsan nahat kireeks, mut sitten onkin nää ojentajt,perse,reidet,rinta ymsymsyms :wall:

Kiristä se löysä vatsanahka selästä pyykkipojilla :jahas:

No ei vaan eiköhän se siitä ajan myötä katoa ja kiristy itsekseen.

Itsekin aikoinaan olin hieman tuhdimpi poika ja niiltä ajoilta jäänyt tohon keskivartaloon jäänteitä. Tällä hetkellä mennään hieman miinuskaloreilla ja mietin että lähteekö ne "nahat" ajan kanssa vai auttaisikohan tuossa nahkojen lähtemisessä jos vetäis ittesä hirveesee kireeseen kuntoon?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom