- joo kyllä mä tiedän että sarja on ollu valmis jo pitkään. Tarkotus oli vaan demota että ote on vähän tempoileva sen suhteen millaisena Loponen halutaan sarjassa presentoida.
Btw - kun tää sarja selvästi sallii rankankin realityteeveen niin olisi nastaa jos Loponen, tuo todellinen
:ien
ottaisi ns. "ilon irti" roolistaan ja rasvailisi oikein kunnolla. Mulla on jo valmis idea - muijat juotetaan jurriin ja sit se vois aina vetää yhen vähän syrjemmälle ja supattaa korvaan "mä oon huomaannu et sä heität mulle öögää, sopiix et mä niingu vetäsin sua perssiisiin ja lupaan että voitat tän skaban! Mut jos et anna antaa kakkoseen niin mä feidaan sut ens tiputukses niingu ihan oikeesti".
Ja sitten nähtäisiin kuinka moni näistä "meijän porukoissa ei anneta kakkoseen" tytsyistä kieltäytyisi edelleen anaalista. Sit vikassa osassa se vois hymyillä kun hangon keksi ja julistaa että "Mä oon vetäny teitä kaikkia ilmaiseksi perssiisiin ja mulla ei oo tiedättekste oikeesti yhtään rahaa!!" Ja sit karauttaa mersulla auringonlaskuun huutaen "ja tääkin on vittu lainamersu, nyt mä feidaan teidät ja meen hakee uutta settiii"
Mut tää on siis vaan ehdotus.