Miljonääri Jussi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en oo ihan kympillä seurannu tätä juttua mutta tuli mieleeni: Siis onko tiedossa, että millä verukkeella ne tytöt vietiin sinne hmm Ranskan Rivierako se nyt oli? Ilmeisesti ne luuli osallistuvansa johonkin deitti-juttuun. Mutta tiesivätkö he, että joutuvat kilpailemaan YHDESTÄ miehestä?

Mä en ymmärrä, miks ihmeessä joku sellaiseen lähtee, niin kuin nyt nämä unelmien poikamies-sarjatkin (mitä en ole katsonut kylläkään). Siis ajatus siitä, että mun pitäis tehdä itseeni tykö, "kaupata" hyviä puoliani jollekin jannulle (josta kaiken lisäksi itse tiedän hädin tuskin mitään) jottei se karsisi minua jatkosta: HUH HUH. Mä en TODELLAKAAN ala juosta kenenkään miehen perässä, vaikka sillä olis rahaa kuin arabisheikillä, ulkonäkö suoraan päiväunistani ja vaikutusvaltaa kuin Bushilla. Miehet juoskoot minun perääni jos kiinnostaa.

Mä olisin lähteny kotiin sieltä justiinsa :david:

Mariko sanoi:
Miehet juoskoot minun perääni jos kiinnostaa.

Voi olla että muistan väärinkin, mutta etkös sinä ollut feminististen aatteiden, siis naisten ja miesten välisen tasa-arvon kannattaja? Onko tuo nyt sitä tasa-arvoa että miesten täytyy juosta naisten perässä mutta toisin päin homma ei ikinä voi mennä vaikka mies olisikin kaikin puolin erinomainen?

Rin Tin Tin sanoi:
Voi olla että muistan väärinkin, mutta etkös sinä ollut feminististen aatteiden, siis naisten ja miesten välisen tasa-arvon kannattaja? Onko tuo nyt sitä tasa-arvoa että miesten täytyy juosta naisten perässä mutta toisin päin homma ei ikinä voi mennä vaikka mies olisikin kaikin puolin erinomainen?

Feministi olen edelleen :)

Jokainen juoskoon missä haluaa ja kenen perässä lystää, itse en juokse kenenkään perässä :)

Eli omalla kohdallani odotan, että prinssi uljas tulee jonain päivänä hakemaan minut valkealla ratsulla ja :love: .... they lived happily ever after... :haart:

Emmie tiiä, mutta Elddillä on tämän threadin pointti hallussa. Rahaa 23m€, ja se meikän näköinen "hovimestarikin" alkais näyttää hyvältä...Vaikka se karulta kuulostaa, se on jumalan tosi.

Tänään tulee taas uutta "laatuviihdettä"! Kaikki teoreetikot valmiina ;)

Mariko sanoi:
Mä en TODELLAKAAN ala juosta kenenkään miehen perässä, vaikka sillä olis rahaa kuin arabisheikillä, ulkonäkö suoraan päiväunistani ja vaikutusvaltaa kuin Bushilla.

Sä et usko tätä itsekään. :D

No tottakai suomalaisten on ihan pakko väkisin vääntämällä koittaa tehdä jenkkiläisistä "hitti" sarjoista suomalainen versio ....klassinen VIRHE :D

Wildemar sanoi:

Ai no mutta en sitten, jos niin sanot. Olet epäilemättä oikeassa jos uskomme vanhaa viisautta: "Lasten suusta se totuus kuuluu". Kiitos vaan, että paljastit minulle todellisen luonteeni :)

Mariko sanoi:
Feministi olen edelleen :)

Jokainen juoskoon missä haluaa ja kenen perässä lystää, itse en juokse kenenkään perässä :)

Eli omalla kohdallani odotan, että prinssi uljas tulee jonain päivänä hakemaan minut valkealla ratsulla ja :love: .... they lived happily ever after... :haart:

Varo vaan, ettet huomaa vielä joskus olevasi vanha ja yksinäinen...

Kanavasurffailin sit keskelle miljonääri jussia ja keskelle jotain bikini kuvauksia, valitettavasti :urjo: Eipä ollut kuin muutamalla tytöllä kroppa kunnossa :(

Miksi, oi miksi töllöstä ulostautuu näin kakka ohjelma? Jätkä pätee kultturitietämyksellä, jonka tuo hirviporukka-butler lappu kädessä edellis yönä opetti. :david:
Ja se lentopallo-episodi... :(

korkeapalkkainen, sivistynyt herrasmies butler: "kaikki on sit kymmenen minsan päästä käynyt röökillä ja valmiina" :lol2: Mutta silti katson nyt Miljönääri-Jussi extran :nolo:

Wildemar sanoi:
Ei sun kannate yrittää sille selittää, kun se on jo niin katkeroitunut feministi, että yrittää saada kommentisi painoarvoa pois vetoamalla täysi-ikäistä lapseksi, koska tuntuu että "eräs" haluaisi olla vielä se young n' tight eighteen... :evil: :D
:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom