Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mariko sanoi:Miehet juoskoot minun perääni jos kiinnostaa.
Rin Tin Tin sanoi:Voi olla että muistan väärinkin, mutta etkös sinä ollut feminististen aatteiden, siis naisten ja miesten välisen tasa-arvon kannattaja? Onko tuo nyt sitä tasa-arvoa että miesten täytyy juosta naisten perässä mutta toisin päin homma ei ikinä voi mennä vaikka mies olisikin kaikin puolin erinomainen?
Mariko sanoi:Mä en TODELLAKAAN ala juosta kenenkään miehen perässä, vaikka sillä olis rahaa kuin arabisheikillä, ulkonäkö suoraan päiväunistani ja vaikutusvaltaa kuin Bushilla.
Wildemar sanoi:Sä et usko tätä itsekään. :D
Mariko sanoi:Feministi olen edelleen
Jokainen juoskoon missä haluaa ja kenen perässä lystää, itse en juokse kenenkään perässä
Eli omalla kohdallani odotan, että prinssi uljas tulee jonain päivänä hakemaan minut valkealla ratsulla ja .... they lived happily ever after... :haart:
Calle sanoi:Varo vaan, ettet huomaa vielä joskus olevasi vanha ja yksinäinen...
Ei sun kannate yrittää sille selittää, kun se on jo niin katkeroitunut feministi, että yrittää saada kommentisi painoarvoa pois vetoamalla täysi-ikäistä lapseksi, koska tuntuu että "eräs" haluaisi olla vielä se young n' tight eighteen... :evil: :DWildemar sanoi:Sä et usko tätä itsekään. :D