Minerva sanoi:Mutta silti katson nyt Miljönääri-Jussi extran
Ei v*ttu, tää extra on kyllä ihan uskomaton :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minerva sanoi:Mutta silti katson nyt Miljönääri-Jussi extran
Calle sanoi:Ei v*ttu, tää extra on kyllä ihan uskomaton :lol2:
Calle sanoi:Varo vaan, ettet huomaa vielä joskus olevasi vanha ja yksinäinen...
tiinuli sanoi:
Outoa muuten että jotkut miehet valittaa kun ei tavallinen suomalainen mies kelpaa, mutta kun jotkut naiset sanoo että ne haluaa nimenomaan tavallisen suomalaisen miehen, sitä ei uskota. Missä vika???
Mariko sanoi:Mä en ymmärrä, miks ihmeessä joku sellaiseen lähtee, niin kuin nyt nämä unelmien poikamies-sarjatkin (mitä en ole katsonut kylläkään). Siis ajatus siitä, että mun pitäis tehdä itseeni tykö, "kaupata" hyviä puoliani jollekin jannulle (josta kaiken lisäksi itse tiedän hädin tuskin mitään) jottei se karsisi minua jatkosta: HUH HUH. Mä en TODELLAKAAN ala juosta kenenkään miehen perässä, vaikka sillä olis rahaa kuin arabisheikillä, ulkonäkö suoraan päiväunistani ja vaikutusvaltaa kuin Bushilla. Miehet juoskoot minun perääni jos kiinnostaa.
Mä olisin lähteny kotiin sieltä justiinsa
TheSami sanoi:Perskeles, meni extra ohi. Ketäs nyt olikaan pantu b-rappuun? Olisi hyvä tietää että pysyy juonen oleellisista osista selvillä.
tiinuli sanoi:Mä tunnustan kyllä olevani ihan samaa mieltä kuin Mariko. Eikö oikeesti kundit ole sitä mieltä että liian tyrkky ämmä on vastenmielinen?