Miljonääri Jussi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Randy Couture sanoi:
.Uskoisin, ilman parempaa tietoa, että ohjelmaan haettiin just niitä tavallisia tytöntylleröitä, jotka saa koko tilanteesta niin sekaisin etteivät osaa kyseenalaistaa koko ideaa...

Voi olla että olet oikeassa,, mutta todistaako tämä nyt se että rumuus/ei minkään näköisyys ja tyhmyys kulkee käsikädessä.

Ilmeisesti samalla tavalla kuin lihakset ja aivotoiminta tai sen puutos.

nimimerkillä:tyhmä fitnesskana

Luultavammin kyseessä on kuitenkin ikä tai oikeammin sen puute, sillä senhän me tiedämme että jenkkilässä yliopisto koulutus vastaa suomen lukion tasoa, joten täällä ei voitu ottaa vanhempia neitejä ja herroja mukaan kisaan, sillä olisivat tajunneet asian oikean laidan, ja marssineet kaikki peräkanaa ulos !

Olihan se vaan niin hyvä!! "Analyyttisesti" ajatelleen niin kaikki se kökkökauheushan nimenomaan on todella koukuttavaa!! Kuinka moni teistä sarjan haukkujista ei katso ensi jaksoa?? Ainakin mä aion katsoa sen pitkälti sen takia että sain jotku pervot kiksitä tästä kökköyden määrästä mitä sarja viljeli. Sitten ne pakolliset kommentit (makuasioista pitää kiistellä koska tosiasioista ei voi):

1. Ville vaikutti ikäisekseen kovin teiniltä, lapselliselta ja limaiselta. Ensimmäisissä kahden minuutin sessioissa jo lääppi täysin tuntemattomia naisia joka oli vastenmielistä katsottavaa. Joku Loposen tunteva tuolla yllä väitti kaveri poskettoman ylimieliseksi joka ekan jakson mututuntumalla voi hyvinkin pitää paikkansa.

2. Mikkelin poika puhu parempaa helsinkiä kuin helsinkiläiset..syntyperäisenä helsinkiläisenä en ole kuullut kenenkään puhuvan noin, en ainakaan kenenkään yli 18 vuotiaan. "Se heitti mulle öögaa"??? Mitä vittua??. Harmittaa kun tämä stadilaistakin stadilaisemmaksi heittäytynyt mikkeliläinen nyt sitten taas osaltaan vahvistaa sitä mielikuvaa hesalaisista lesoina ja ylimielisinä itsetarkoituksellisen oudosti puhuvina ihmisinä. Ei me olla sellasia! Mä ainakin oon ihana!

3. Se aasialainen kimma oli ainoa välittömän, hauskan ja aidon olonen tyyppi ja miellytti myös silmääni erittäin paljon. Oli hauskaa kun se rupesi antamaan "miljonäärille" bonuspisteitä lapsirakkaudesta kun nää muut lähinnä yritti perustella miks niitä ei sais pudottaa.

4. Mun mielestä nää loppukimmat ei edustanut edes sitä keskivertoa suomalaista naista. Keskiverto tavis-suomalainen nainen on kaunis, nämä tytöt oli jos ei nyt rumia niin rumahkoja.

5. Hovimestari oli ehkä koko suomi-formaatin kököin osa mikä oli ehkä kaikista hauskinta kun hovimestarin pitäisi olla tietty sulavakäytöksinen.

6. Tytöt oli kyllä ikäisekseen hämmentävän nuoren oloisia ja näköisiä.

7. Olen samaa mieltä että oishan sinne voitu stylisti ja kampaaja hankkia kun kerran 1,2 miljoonaa suomalaista seuraa sarjaa

8. Loposen "fantastisen kökköydestä" varmaan aika iso osa meni alkujännityksen piikkiin. Ens jaksossa nähdään onko näin. Uskon että jokainen meistä olisi alkurepliikeissä kökkö jos tietäisi että sarjaa tulee kattomaan yli miljoona suomalaista.

9. "Poistutte välittömästi" särähti myös korvaan, lähinnä siten että ei ollut uskottava formaatin ideaan toisin kuin, niinkuin joku sano Robinsonissa

10. Mun mielestä siinä että ei katso kökkösarjoja ei ole mitään elvisteltävää. Ei kökkösarjojen seuraaminen kenestäkään huonompaa/tyhmempää ihmistä tee. Sitä paitsi täytyyhän mun pystyä osallistumaan duunissa keskusteluun kahvitauolla ;)

Viivi sanoi:
Voi olla että olet oikeassa,, mutta todistaako tämä nyt se että rumuus/ei minkään näköisyys ja tyhmyys kulkee käsikädessä.

Ei, vaan tämä todistaa sen, että kaikenlaisiin deittiohjelmiin hakeutuu 99 prosenttisesti ihmisiä, jotka eivät muuten löydä seuraa. Syy siihen, miksi eivät löydä seuraa, on omien ominaisuuksien ja odotusten välinen epäsuhta, joka korostuu erityisesti naisilla.

Esimerkiksi tavallisen näköinen nainen, joka yökkäilee Jussin näköiselle miljonäärille ja vetää tupakkaa on selkeä deittipelihahmo. Ennuste lupaa, että kymmenen vuotta menee vielä sen tajuamiseen, ettei oma arvo oikeasti riitäkään poimimaan huippumiestä ja tässä vaiheessa neidon oma arvo on jo kääntynyt laskuun. Tämän jälkeen valitaan paniikissa joku tavis tai jäädään vanhaksi piiaksi.

eldd sanoi:
Ei, vaan tämä todistaa sen, että kaikenlaisiin deittiohjelmiin hakeutuu 99 prosenttisesti ihmisiä, jotka eivät muuten löydä seuraa. Syy siihen, miksi eivät löydä seuraa, on omien ominaisuuksien ja odotusten välinen epäsuhta, joka korostuu erityisesti naisilla.

Esimerkiksi tavallisen näköinen nainen, joka yökkäilee Jussin näköiselle miljonäärille ja vetää tupakkaa on selkeä deittipelihahmo. Ennuste lupaa, että kymmenen vuotta menee vielä sen tajuamiseen, ettei oma arvo oikeasti riitäkään poimimaan huippumiestä ja tässä vaiheessa neidon oma arvo on jo kääntynyt laskuun. Tämän jälkeen valitaan paniikissa joku tavis tai jäädään vanhaksi piiaksi.

Taidat luulla että me naistet ei voida elää ilman miehiä, ja että kuka tahansa kelpaa ettei vaan jää vanhaksipiiaksi (mikä sekin muka sitten on??)... :D

Tottahan se on että esim mun elämä ilman miestä olisi kurjaa ja vaillinaista, mutta tarkoitan tällä mun omaa miestä, ei ketä tahansa pekka persläpeä. Parempi kelpo tyhjä kuin pehkuiset eväät ;)

Ja sit ne miehent jotka ei löydä itselleen naista on vaan miehekkäästi valinneet itsenäisen elämän, eivätkä suinkaan jääneet vanhoiksipojiksi... Tai itseasiassa ne on säästyneet näiden ala-arvoisten naisten tavoitteluyrityksiltä, eivätkä ole säälittäviä peräkammarinpoikia jotka ei edes kelpaa kellekään :D

tiinuli sanoi:
Taidat luulla että me naistet ei voida elää ilman miehiä, ja että kuka tahansa kelpaa ettei vaan jää vanhaksipiiaksi

En sentään, tuohan on niin naisilla kuin miehilläkin oma valinta ja hyvä niin.

Piikittelin tässä lähinnä näitä deittailijoita, joilla nimenomaan on tavoitteena löytää joku...mutta sitten se ei kelpaakaan, kun sillä on hiukset kiharalla tai jotain muuta yhtä älytöntä.

Sille parturikampaajalle (?)
- joka on vapaaehtoisesti osallistunut deittiohjelmaan (jossa määritelmän mukaisesti on tarkoitus löytää joku toinen)
- jolle paljastuu paikan päällä tämän toisen omaisuuden olevan n. 140 milj. mummon markkaa
- jonka omaan ulkonäköön verrattuna ko. mies on vähintäänkin kohtuullista tasoa
- jonka ensimmäinen reaktio on "yäk, tuolla on hiukset väärällä tavalla laitettu"

sanon: herätys, naispuolinen :david: , katso peiliin ja tee äkkiä reality
check! :)

Lyhyesti: kypsyttää ihmiset, jotka luulevat liikoja itsestään.

eldd sanoi:
En sentään, tuohan on niin naisilla kuin miehilläkin oma valinta ja hyvä niin.

Piikittelin tässä lähinnä näitä deittailijoita, joilla nimenomaan on tavoitteena löytää joku...mutta sitten se ei kelpaakaan, kun sillä on hiukset kiharalla tai jotain muuta yhtä älytöntä.

- joka on vapaaehtoisesti osallistunut deittiohjelmaan (jossa määritelmän mukaisesti on tarkoitus löytää joku toinen)
- jolle paljastuu paikan päällä tämän toisen omaisuuden olevan n. 140 milj. mummon markkaa
- jonka ensimmäinen reaktio on "yäk, tuolla on hiukset väärällä tavalla laitettu"

Lyhyesti: kypsyttää ihmiset, jotka luulevat liikoja itsestään.

Niinpä. Jos kriteerit on ns liian korkealla, pitää hyväksyä se tosiseikka että voi joutua elämään elämänsä yksin, ja nauttia siitä :) Siitä voi olla seurauksena ettei koskaan pääse/joudu parisuhteeseen, mutta ei kai kaikkien tarvitsekaan...

eldd sanoi:

Heh, ehkä et vaan nyt ymmärrä naisia, tai parturikampaajia. Ehkä joillekin tukka on "se juttu", ja se on tärkeämpi kuin kroppa tai naamanplanttu ;)

Ens jaksossa niillä on bikinit. :hyper:

Mikä tossa muuten on se idea? Kun sitten vikaksi jääneelle muijalle se Jussi paljastaa et on köyhä tarjoilija ja akka lähtee menee? Siis mitä vittua?

JJJ sanoi:
Mikä tossa muuten on se idea? Kun sitten vikaksi jääneelle muijalle se Jussi paljastaa et on köyhä tarjoilija ja akka lähtee menee? Siis mitä vittua?

Amerikkalaisessa versiossa nainen vastasi tuohon "tiesin!", josta tuottaja ei
hirveästi innostunut ja homma otettiin uusiksi. Tämän tiesin etukäteen, enkä siksi ohjelmaa katsonut. Toivottavasti Jussi-versiossa voittaja ei arvaa tai hänelle ei kerrota etukäteen. Naisen ilme on siinä tapauksessa varmasti näkemisen arvoinen...yksi skenaario:

N: "Rakastan sinua ihmisenä, rahalla ei ole minulle mitään merkitystä, se on yleensä jopa turn-off minulle. Olet elämäni mies! "
J: "Ihanko tosi, kiva kuulla...oikeasti minulla ei kuule ole yhtään rahaa, linnakin on vain näitä kuvauksia varten. Työskentelen tarjoilijana. Ihanaa, että olen löytänyt kuitenkin sinut."
N: (tyrmistyneenä) "tuota..ainoa juttu on se, että en ole oikein valmis sitoutumaan vielä...haluan vähän miettimisaikaa. Oikeastaan minun pitäisi päästä huomiseksi töihin, mitenkähän täältä lähtee lentoja? Saako tän avaimenperäkameran pitää?"

JJJ sanoi:
Ens jaksossa niillä on bikinit. :hyper:

Jenkkisarjassa osoitettiin, että tosi rakkaus ratkaisee ja nainen halusi Joen ilman rahojakin. Lopuksi pariskunta sain yhdessä miljoona dollaria puoliksi. Ei taida Suomen sarjassa olla ihan noin isoa palkintoa…

eldd sanoi:
Amerikkalaisessa versiossa nainen vastasi tuohon "tiesin!", josta tuottaja ei
hirveästi innostunut ja homma otettiin uusiksi. Tämän tiesin etukäteen, enkä siksi ohjelmaa katsonut. Toivottavasti Jussi-versiossa voittaja ei arvaa tai hänelle ei kerrota etukäteen. Naisen ilme on siinä tapauksessa varmasti näkemisen arvoinen...yksi skenaario:

N: "Rakastan sinua ihmisenä, rahalla ei ole minulle mitään merkitystä, se on yleensä jopa turn-off minulle. Olet elämäni mies! "
J: "Ihanko tosi, kiva kuulla...oikeasti minulla ei kuule ole yhtään rahaa, linnakin on vain näitä kuvauksia varten. Työskentelen tarjoilijana. Ihanaa, että olen löytänyt kuitenkin sinut."
N: (tyrmistyneenä) "tuota..ainoa juttu on se, että en ole oikein valmis sitoutumaan vielä...haluan vähän miettimisaikaa. Oikeastaan minun pitäisi päästä huomiseksi töihin, mitenkähän täältä lähtee lentoja? Saako tän avaimenperäkameran pitää?"

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: Nyt siis löytyi syy siihen, etten ole vielä viiden vuoden suhteen ja neljän vuoden yhdessäasumisen jälkeenkään halunnut naimisiin avokkini kanssa. Hänellä pitäisi sittenkin olla ne miljoonat. No niin, äijä vaihtoon ja heti :hyper:

:rolleyes:

en tiiä et onko joku jo sanonnu tästä kun en oo viel lukenu koko viestiketjuu läpi.. mut todella naurettavaa on ollu se että miljonääri jussia on kehuttu kaikkissa lehdissä salskeaksi ja komeaksi mieheksi :hyper: sen äijän kehuja ei oo varmaan komeeta ja salskeeta miestä nähnykään.. miljonääri jussille paremmin sopiva kuvaus olis kukkatikku ja makkaroni-pää :piis:

Joopa joo

Kaikista huvittavinta oli se Villen kähisevä ääni niille neidoille kun se puhui niiden kanssa....Naurettavaa, olis nyt edes puhunut normaalilla äänellä :david:

:lol2: ihan hauskaa luettavaa noi kilpailijattarien esittelyt... eräälläkin neidolla oli "muuta"-kohdassa aivan äärettömän tärkeää ja oleellista tietoa.. "hän on kahden lapsen yksinhuoltaja ja hänen ex-miehensä on tuomittu doping-rikoksesta"... Ja miten ihmeessä se exä ja hänen tekemisensä tähän ohjelmaan liittyvät? :lol2:

edit: Ja selityskin löytyi jo, kyseessähän olikin Seiskan sivut, mistä nuo tiedot löytyivät. ..."ja seuraavassa numerossa tyttösen ex tilittää avoimesti koko tarinan"... :lol2:

Eipä ollu hääppösen näkösiä nuo tytöt. Olisivat nyt hommanneet sinne oikeasti hyvännäköisiä muijia, että olisi katsojille kunnolla silmäniloa. :kuola: Ei varmaan katsojaluvuillekaan olisi tehnyt hallaa.

"mut hei sisäinen kauneushan se on niinq tiätsä se kaikkein fantastisin juttu"

Jos siihen formaattiin kuuluu, että sen nimen pitää alkaa J:llä niin olisivat pistäneet ohjelman nimeksi Miljonääri-Jorma. :kakka:

Hirveän pitkä threadi jostain yybersurkeanhuonosta saippuasarjasta, jota katsoo ainoastaan teinitytöt ja teiniksi jääneet ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita rikkaaksi maskeeratuista noobbeista ja heidän persoonastaan tässä tod. surkeassa suomalais versiossa,säälittävää. Tämä kuuluu jo mainosten perusteilla siihen kastiin kuten idols, joita en seuraa tv:stä nyt enkä jatkossa. TV-sarjat pitäis kieltää lailla paitsi sopranos,simpsonit ja southpark. Jos tästäkin sarjasta aletaan jauhaan kuten idolssin ja seikkailusarjojen tapaan lehdessä niin takuulla sekoaa pää, koska oon pitänyt ihmiskuntaa sen verran viisaana ettei he jaksais kiinnostua jostain viddun miljonääri Jussista...

Odu sanoi:
Mun mielestä suurin kyseenalaistettava juttu on se, että miks noi ei tehny tosta suomalaisille suomalaisen näköstä ohjelmaa.

ps. vaikka mä oon kaunis ku maksalaatikko, niin olisin varmasti ollu parempi "Jussi"

Joo, toi me halutaan!

MTV3 Presents: Miljonääri Odu ja 15 teinipoikaa

Joka päivä putoajat kieritellään sinapissa ja "sinne" työnnetään kylmä grillimakkara ennen kotiinlähetystä. Paikalle jäävät saavat päivästä riippuen hernekeittoa, olutta tai taskulämmintä kossua, finaalissa jopa kaikkia näitä. SubTV näyttää aina ohjelman jälkeen extroja joissa pojat pieksävät humalaspäissään toisiaan. Ohjelman päätyttyä voittajalle paljastetaan katkera totuus.. Odulla ei ole sukukalleuksia!... vai oliko se vain niin että se onkin pesunkestävä hetero.. who knows..

Joo, tästä miljoonääri-jussista olisi kyllä pitänyt muokata seuraavanlainen ohjelmaformaatti:
"Jussi" olisi:
a) keski-ikäinen,
b) lihava
c) kalju
d) ja muuten olemukseltaan vastenmielinen
e) Täysin tyylitajuton
f) Kunnon "Sika", eli ei omaisi minkäänlaisia käytöstapoja: piereskelee äänekkäästi, röyhtäilee ruokapöydässä ja puhuu rivoja

ja sitten laitettais mallitytöt jahtaamaan Jussia ja miljoonaomaisuutta. Siinä vasta katsomista olisi :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom