Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Randy Couture sanoi:.Uskoisin, ilman parempaa tietoa, että ohjelmaan haettiin just niitä tavallisia tytöntylleröitä, jotka saa koko tilanteesta niin sekaisin etteivät osaa kyseenalaistaa koko ideaa...
Viivi sanoi:Voi olla että olet oikeassa,, mutta todistaako tämä nyt se että rumuus/ei minkään näköisyys ja tyhmyys kulkee käsikädessä.
eldd sanoi:Ei, vaan tämä todistaa sen, että kaikenlaisiin deittiohjelmiin hakeutuu 99 prosenttisesti ihmisiä, jotka eivät muuten löydä seuraa. Syy siihen, miksi eivät löydä seuraa, on omien ominaisuuksien ja odotusten välinen epäsuhta, joka korostuu erityisesti naisilla.
Esimerkiksi tavallisen näköinen nainen, joka yökkäilee Jussin näköiselle miljonäärille ja vetää tupakkaa on selkeä deittipelihahmo. Ennuste lupaa, että kymmenen vuotta menee vielä sen tajuamiseen, ettei oma arvo oikeasti riitäkään poimimaan huippumiestä ja tässä vaiheessa neidon oma arvo on jo kääntynyt laskuun. Tämän jälkeen valitaan paniikissa joku tavis tai jäädään vanhaksi piiaksi.
tiinuli sanoi:Taidat luulla että me naistet ei voida elää ilman miehiä, ja että kuka tahansa kelpaa ettei vaan jää vanhaksipiiaksi
eldd sanoi:En sentään, tuohan on niin naisilla kuin miehilläkin oma valinta ja hyvä niin.
Piikittelin tässä lähinnä näitä deittailijoita, joilla nimenomaan on tavoitteena löytää joku...mutta sitten se ei kelpaakaan, kun sillä on hiukset kiharalla tai jotain muuta yhtä älytöntä.
Sille parturikampaajalle (?)
- joka on vapaaehtoisesti osallistunut deittiohjelmaan (jossa määritelmän mukaisesti on tarkoitus löytää joku toinen)
- jolle paljastuu paikan päällä tämän toisen omaisuuden olevan n. 140 milj. mummon markkaa
- jonka omaan ulkonäköön verrattuna ko. mies on vähintäänkin kohtuullista tasoa
- jonka ensimmäinen reaktio on "yäk, tuolla on hiukset väärällä tavalla laitettu"
sanon: herätys, naispuolinen , katso peiliin ja tee äkkiä reality
check!
Lyhyesti: kypsyttää ihmiset, jotka luulevat liikoja itsestään.
eldd sanoi:Sille parturikampaajalle (?)
- joka on vapaaehtoisesti osallistunut deittiohjelmaan (jossa määritelmän mukaisesti on tarkoitus löytää joku toinen)
- jolle paljastuu paikan päällä tämän toisen omaisuuden olevan n. 140 milj. mummon markkaa
- jonka omaan ulkonäköön verrattuna ko. mies on vähintäänkin kohtuullista tasoa
- jonka ensimmäinen reaktio on "yäk, tuolla on hiukset väärällä tavalla laitettu"
sanon: herätys, naispuolinen , katso peiliin ja tee äkkiä reality
check!
JJJ sanoi:Mikä tossa muuten on se idea? Kun sitten vikaksi jääneelle muijalle se Jussi paljastaa et on köyhä tarjoilija ja akka lähtee menee? Siis mitä vittua?
JJJ sanoi:Ens jaksossa niillä on bikinit.
Mikä tossa muuten on se idea? Kun sitten vikaksi jääneelle muijalle se Jussi paljastaa et on köyhä tarjoilija ja akka lähtee menee? Siis mitä vittua?
eldd sanoi:Amerikkalaisessa versiossa nainen vastasi tuohon "tiesin!", josta tuottaja ei
hirveästi innostunut ja homma otettiin uusiksi. Tämän tiesin etukäteen, enkä siksi ohjelmaa katsonut. Toivottavasti Jussi-versiossa voittaja ei arvaa tai hänelle ei kerrota etukäteen. Naisen ilme on siinä tapauksessa varmasti näkemisen arvoinen...yksi skenaario:
N: "Rakastan sinua ihmisenä, rahalla ei ole minulle mitään merkitystä, se on yleensä jopa turn-off minulle. Olet elämäni mies! "
J: "Ihanko tosi, kiva kuulla...oikeasti minulla ei kuule ole yhtään rahaa, linnakin on vain näitä kuvauksia varten. Työskentelen tarjoilijana. Ihanaa, että olen löytänyt kuitenkin sinut."
N: (tyrmistyneenä) "tuota..ainoa juttu on se, että en ole oikein valmis sitoutumaan vielä...haluan vähän miettimisaikaa. Oikeastaan minun pitäisi päästä huomiseksi töihin, mitenkähän täältä lähtee lentoja? Saako tän avaimenperäkameran pitää?"
Odu sanoi:Mun mielestä suurin kyseenalaistettava juttu on se, että miks noi ei tehny tosta suomalaisille suomalaisen näköstä ohjelmaa.
ps. vaikka mä oon kaunis ku maksalaatikko, niin olisin varmasti ollu parempi "Jussi"