Miljonääri Jussi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi
  • Aloitettu Aloitettu
tiinuli sanoi:
Sääli ettei elämänkumppania voi ostaa rahalla niinkuin muita esineitä. :provo:

Ja minä kun luulin että Harkimo ja muut vanhat miljonääriukot ovat kyllä rahojensa ansiosta näiden nuorten neitojen kanssa, mutta kaipa se niilläkin on ollu se sisäinen kauneus se lopullinen syy? Jostain syystä vaan en IKINÄ ole nähnyt kuuskymppistä köyhää äijjää kaks-kolme kymppisen naisen kainalossa. Käsi ylös kuka tälläsen on nähny!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
N.O.Kummonen sanoi:
Vaikea uskoa, että mahdollisen kumppanin varakkuus olisi kenellekään varsinainen miinus.

Mulle on, usko tai älä, mutta itse ei niin kovin varakaan (lue: köyhän) perheen lapsena sain ihan tarpeekseni rikkaista/varakkaista k-päistä, joille tärkeintä oli vain raha, siitä puhuminen ja ihmisten luokittelu sen perusteella, onko sen faijalla rahaa vai ei, tai mikä sen sukunimi on. Rahoilla pröystäily on musta edelleen mautonta vaikka rahatilanteeni onkin tällä hetkellä hiukkasen eri kuin lapsena (eli kateellinen ei tarvitse olla). Multa nousee karvat pystyyn pappa betalar -tyypeistä (enkä nyt tarkoita suomenruotsalaista), jotka honkuvat baaritiskillä epätoivoisina että anna p**lua niin ostan sulle hevosen/auton/etelänmatkan.

Ja kun puhuit illusiosta, että sisäisellä kauneudella on väliä, totesithan itsekin että joku on omien sanojesi mukaan rumemman huolinut... Niin minutkin :)

Sumppari sanoi:
Ja minä kun luulin että Harkimo ja muut vanhat miljonääriukot ovat kyllä rahojensa ansiosta näiden nuorten neitojen kanssa, mutta kaipa se niilläkin on ollu se sisäinen kauneus se lopullinen syy? Jostain syystä vaan en IKINÄ ole nähnyt kuuskymppistä köyhää äijjää kaks-kolme kymppisen naisen kainalossa. Käsi ylös kuka tälläsen on nähny!

Olet oikeassa kuomaseni. Olen itse ehkä sit se poikkeus joka vahvistaa säännön...

Mut nyt rupesin pohtimaan, et jos mulle rikkaus on turn off, niin ulkoisesta riippuu meikäläiselläkin kiinnostus, tosin vain "käänteisesti" :confused:

OK, olen pinnallinen :kakka: :nolo:

tiinuli sanoi:
Mulle on, usko tai älä, mutta itse ei niin kovin varakaan (lue: köyhän) perheen lapsena sain ihan tarpeekseni rikkaista/varakkaista k-päistä, joille tärkeintä oli vain raha, siitä puhuminen ja ihmisten luokittelu sen perusteella, onko sen faijalla rahaa vai ei, tai mikä sen sukunimi on. Rahoilla pröystäily on musta edelleen mautonta vaikka rahatilanteeni onkin tällä hetkellä hiukkasen eri kuin lapsena (eli kateellinen ei tarvitse olla). Multa nousee karvat pystyyn pappa betalar -tyypeistä (enkä nyt tarkoita suomenruotsalaista), jotka honkuvat baaritiskillä epätoivoisina että anna p**lua niin ostan sulle hevosen/auton/etelänmatkan.

Olen samaa mieltä kanssasi...

ps. Edelleenkään en sarjasta pidä

Kyllä mun mielestä osa niistä naisista oli oikein nättejä. Makuja on monenlaisia ja en yhtään ihmettele jos joidenkin naisten mielestä tuollainen kihara moppitukka on kauhea. Itse en ainakaan moista päähäni huolisi, mieluummin leikkaisin vaikka kaljun. Kiharat on naisten juttu! Samat "yäk kauhea!" reaktiot mä saan, kun joku muuten kaunis nainen leikkaa pitkät kauniit hiuksensa poikamaisen lyhyiksi. Sitäpaitsi kyllä se Miljonääri Joe oli reilusti raamikkaampi kuin tää Jussin ruipelo.

Minä voin kyllä rehellisesti tunnustaa, että en haluaisi rumaa miestä itselleni, raha taas ei merkkaa sinänsä sen kummempaa kuin toimeentuloa ja kattoa pään päälle, mutta mukavampi on kaupassa käydä kun ei tarvitse joka penniä laskea tai tuumailla ostanko maitoa kun en sitten ensiviikolla saa muuta kuin puuroa ( sain ihan tarpeeksi kouluaikoina )
Ja sanokaa vain pinnalliseksi, en koe olevani mikään missi, mutta on joku nätiksi joskus hämärässä sanonut..... mutta ne naikkoset oli todella mauttomia ja vähemmän viehättäviä stylisti olisi kuitenkin saanut ihmeitä aikaan heissäkin.

Todellakin rintaliivit ovat hyvä keksintö, sillä minusta on sangen noloa kun rinnat roikkuvat navan kohdilla, ja jatkuvat sivusta mukavina kermuina...

Kaikenkaikkiaan formaatti on oksettava idea, mutta niinhän se on että rahalla saa ja hevosella pääsee....

tiinuli sanoi:

Mitä ihmiset oikeen ajattelee. Tuntuu sunkin elämäs pyörivän rahan ympärillä, jos sillä perusteella valkkaat kumppanias, että onko sillä rahaa vai ei. Mulle ainakin se ihminen itse on pääasia, ei se, että onko köyhä/rikas/keskiverto. Jos löytäisit / olet jo löytänyt ihanan ihmisen niin lemppaisitko sen vain sen takia jos sillä ois tavallista enemmän rahaa? Jos niin tekisit olisit kyllä aika tyhmä, en tarkoita tyhmä taloudellisessa mielessä vaan muuten vaan.

Ei mua hirveenä häiritse, jos joku rikas kerskuu rahoillaan, saatan vähän naureskella sellaiselle. Enemmän mua häiritsee se, jos joku (huonommin toimeen tuleva) halveksii toisia ihmisiä vain sen takia, että he sattuvat tulemaan varakkaammasta perheestä. Itse tuossa ylempänä sanot saaneesi tarpeeksi siitä luokittelusta, että onko faijalla rahaa vai ei, mutta tunnut itse syyllistyvän samaan, käänteisesti kuitenkin.
Kusipäitä ym. löytyy sekä köyhistä, rikkaista että keskivertoihmisistä.

Mixu sanoi:
Miljonääri Joe ja Miljonääri Jussi kuvattiin samaan aikaan, eli kukaan (paitsi tuottajat) ei tiennyt Miljonäärijoesta Suomessa, kun täällä jo kuvattiin suomeen sijoitettua formaattia.

Ei ole näin, luepas nuo miljonäärijussi sivut. Joe oli pyörinyt jo jenkeissä ennen kuin suomessa ruvettiin puuhiin, tämän takia tytöt etsittiin kadulta koska lehdessä ei voitu hakea ettei homma paljastu.

Kun täällä ei näköjään ole vielä tullut omakohtaisia kokemuksia Villestä niin taidan kantaa korkeni kekoon. Tunnen kyseisen häiskän, ja voin rehellisesti sanoa etten tunne ainuttakaan yhtä ylimielistä tyyppiä.

En katsonut jenkkiversiota ja en katsonut suomalaista... en katsonut Robinsoneja mistään maasta ja en katsonut bumtsibumia tai idolseja. Enkä menettänyt mitään.

AG+ sanoi:
En katsonut jenkkiversiota ja en katsonut suomalaista... en katsonut Robinsoneja mistään maasta ja en katsonut bumtsibumia tai idolseja. Enkä menettänyt mitään.

Haluaks mitalin? :worship:

Jo ohjelman ennakkomainokset saivat minut vakuuttumaan että kyseessä on täyspaska. Helvetin omaperäistä raahata 10 bimpoa jahtaamaan " miljonääriä" Voi itku eikö MTV:llä todellakaan ole omia ideoita kuin apinoida jo kertaalleen kaluttuja ohjelmia :curs: Onneksi on YLE joka lähettää joskus mainioita ohjelmia kuten lauantain luontodokumentit , Itsevaltiaat ja Uutisvuodon.

Joku (joka osaa kirjottaa hyvin) vois tehä palveluksen meille kaikille ja kirjottaa tästä jonkun iltapäivälehden "lukijan palstalle"

Mun mielestä suurin kyseenalaistettava juttu on se, että miks noi ei tehny tosta suomalaisille suomalaisen näköstä ohjelmaa. Toi apinointi on helvetin ärsyttävää.

ps. vaikka mä oon kaunis ku maksalaatikko, niin olisin varmasti ollu parempi "Jussi"

WTA sanoi:
Mitä ihmiset oikeen ajattelee. Tuntuu sunkin elämäs pyörivän rahan ympärillä, jos sillä perusteella valkkaat kumppanias, että onko sillä rahaa vai ei. Mulle ainakin se ihminen itse on pääasia, ei se, että onko köyhä/rikas/keskiverto. Jos löytäisit / olet jo löytänyt ihanan ihmisen niin lemppaisitko sen vain sen takia jos sillä ois tavallista enemmän rahaa? Jos niin tekisit olisit kyllä aika tyhmä, en tarkoita tyhmä taloudellisessa mielessä vaan muuten vaan.

Ei mua hirveenä häiritse, jos joku rikas kerskuu rahoillaan, saatan vähän naureskella sellaiselle. Enemmän mua häiritsee se, jos joku (huonommin toimeen tuleva) halveksii toisia ihmisiä vain sen takia, että he sattuvat tulemaan varakkaammasta perheestä. Itse tuossa ylempänä sanot saaneesi tarpeeksi siitä luokittelusta, että onko faijalla rahaa vai ei, mutta tunnut itse syyllistyvän samaan, käänteisesti kuitenkin.
Kusipäitä ym. löytyy sekä köyhistä, rikkaista että keskivertoihmisistä.

Olet ihan oikeassa, niin mä tuolla ylempänä pohdinkin että taidan olla aika pinnallinen, just niinkuin sanoit, käänteisessä järjestyksessä. Eipä sitä juuri voi puolustella. Uskallan sen kuitenkin tunnustaa.

Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mulle rikkaus on samanlainen turn off kuin jollekin tupakointi. Eihän se röökin polttokaan siihen ihmiseen itseensä itseensä vaikuta mitenkään.

tiinuli sanoi:
Olet ihan oikeassa, niin mä tuolla ylempänä pohdinkin että taidan olla aika pinnallinen, just niinkuin sanoit, käänteisessä järjestyksessä. Eipä sitä juuri voi puolustella. Uskallan sen kuitenkin tunnustaa.

Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mulle rikkaus on samanlainen turn off kuin jollekin tupakointi. Eihän se röökin polttokaan siihen ihmiseen itseensä itseensä vaikuta mitenkään.

Ihan vaan mielenkinnosta kyselen... Mitä jos toinen on muuten täydellinen, niin lemppaisitko rahojen takia? Itselleni tuo tupakointi on kyllä turn off, mutta voisin kuvitella seurustelevani "tupakoivan" kanssa, jos se lopettais. Miljoonista luopumisen vaatiminen kyllä kuulostais kummalliselta.

Etkö itse haluaisi "rikastua" tms.? Entä jos tuo "täydellinen ihminen" saisikin ne miljoonat ollessaan sun kanssa, lemppaisitko? Oletko koskaan lotonnut, entä jos voittaisit voisitko elää itsesi kanssa?
:)

WTA sanoi:
Ihan vaan mielenkinnosta kyselen... Mitä jos toinen on muuten täydellinen, niin lemppaisitko rahojen takia? Itselleni tuo tupakointi on kyllä turn off, mutta voisin kuvitella seurustelevani "tupakoivan" kanssa, jos se lopettais. Miljoonista luopumisen vaatiminen kyllä kuulostais kummalliselta.

Etkö itse haluaisi "rikastua" tms.? Entä jos tuo "täydellinen ihminen" saisikin ne miljoonat ollessaan sun kanssa, lemppaisitko? Oletko koskaan lotonnut, entä jos voittaisit voisitko elää itsesi kanssa?
:)

Ja mielenkiinnosta vastaan :)

Olen tällä hetkellä tarpeeksi rikas, eli mun ei tarvitse rikastua tai haaveilla rikastumisesta. Asun ihmisen kanssa jota rakastan, tulemme suht koht mukavasti toimeen. Miljoonia meillä ei ole, luojan kiitos. En olisi todennäköisesti kiinnittänyt häneen mitään huomiota jos hän olisi ollut rikas silloin kun tapasimme.

Ei tulisi mieleenkään vaatia toista luopumaan miljoonistaan, mutta olen sen verran pinnallinen, että uskon sanontaan "lika barn leka bäst". Kovin paljon yhteistä en usko olevan minulla ja miljonäärillä :) Mun mielestä taas kohtuuton on vaatimus tupakoinnin lopettamisesta, tiedätkö kuinka vaikeaa riippuvuutta rööki aiheuttaa? :D

Ja jos jostain mulle tupsahtaisi muutam miljoona euroa, niin pahoin pelkään että se nousisi mulle päähän. En siis välttämättä pystyisi elämään itseni kanssa :lol2:

Kuinka moni täällä voi rehellisesti sanoa että ei muuttuisi tippaakaan jos voittaisi lotossa tai perisi muutaman miljoonan????

Viivi sanoi:
Ihmetyttääpä kovasti miksi ihmeessä ruutuun oli laitettu niin nuoria immeisiä, eikö suomesta saa televisioon hieman alle kolmekymppisiä jo aikuiselta näyttäviä naisia, joilla puberteetti olisi jo mennyt ohi ja joilla edes hieman tyylitajua jo olemassa.
Tyttö raukat, iltapuvut olivat karmaisevia, eikö nyt edes sopivia löytynyt, saatikka sitten että tytöt 20-v ylöspäin tungetaan mammakolttuihin.

Näin yleisesti kun vertaa amerikkalaisia ja suomalaisia n.20 vuotisia tyttöjä, niin täytyy sanoa - itse amerikoissa jokusia vuosia asuneena - että suomalaiset ovat todella nuoren näköisiä ikäisekseen (sama pätee kyllä miehiin). Tietysti meikkauksilla ja puvustuksella saa ihmeitä aikaan - tämän huomaa vaikka surullisen kuuluisissa miss Suomi kilpailuissa, jossa osanottajat ovat samaa ikäluokkaa. En sano tätä niinkään arvostelevasti, vaan ainostaan huomautuksena.Uskoisin, ilman parempaa tietoa, että ohjelmaan haettiin just niitä tavallisia tytöntylleröitä, jotka saa koko tilanteesta niin sekaisin etteivät osaa kyseenalaistaa koko ideaa...

Odu sanoi:
Joku (joka osaa kirjottaa hyvin) vois tehä palveluksen meille kaikille ja kirjottaa tästä jonkun iltapäivälehden "lukijan palstalle"

Mun mielestä suurin kyseenalaistettava juttu on se, että miks noi ei tehny tosta suomalaisille suomalaisen näköstä ohjelmaa. Toi apinointi on helvetin ärsyttävää.

ps. vaikka mä oon kaunis ku maksalaatikko, niin olisin varmasti ollu parempi "Jussi"

Eipä tässä asiassa kai suomalaisilla ole mitään sanottavaa. Formaatin omistaa joku muu ja näistä jutuista ollaan aika tarkkoja. Tuo apinointi ei siis ole lähtöisin meiltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom