Miljonääri Jussi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tiinuli sanoi:
Tähän vaan pakko sanoa, että Miljonääri-Joessakin tytsyt röökasi, jopa se kakkoseksi päässyt "ihana" Sarah.

Tuota en tiennyt, kun ei tullut seurattua. Siellähän voittaja oli ilmeisesti etukäteen tiedossa, joten Joen "valinnat" eivät välttämättä olleet ihan aitoja.

Miksei oikeakin miljonääri, saati sitten tollainen tusinajuntti kuin Ville, voisi ihastua/rakastua ns taviksen näköiseen naiseen?

Varmaan voisi, mutta tuskin rahtaisi taviksia Ranskaan, jos olisi varaa valita. Toiseksi Ville vaikuttaa objektiivisesti arvioiden olevan selvästi ulkonäöltään ylemmällä tasolla kuin yksikään ohjelman naisista. Huvittavinta oli, kun ohjelmassa pari naista oli kommentoinut Villeä tyyliin "yäk"...heidän suhteellisuudentajunsa ei todellakaan ole kohdallaan - ei ihme, että ovat pysyneet sinkkuina.

eldd sanoi:
Varmaan voisi, mutta tuskin rahtaisi taviksia Ranskaan, jos olisi varaa valita. Toiseksi Ville vaikuttaa objektiivisesti arvioiden olevan selvästi ulkonäöltään ylemmällä tasolla kuin yksikään ohjelman naisista. Huvittavinta oli, kun ohjelmassa pari naista oli kommentoinut Villeä tyyliin "yäk"...heidän suhteellisuudentajunsa ei todellakaan ole kohdallaan - ei ihme, että ovat pysyneet sinkkuina.

Eli kun tyypillä on rahaa, niin vain ulkonäkö alkaa vaikuttaa, hohhoijaa :rolleyes: Ja naiset ovat vaan tavaraa: miksi rahdata taviksia kun voi saada luksustavaraakin :zzzz:

Mun mielestä Ville ei todellakaan ollut ulkonäöllisesti millään ylemmällä tasolla vaikka osa leidistä olisi voinut kantaa iltapukunsa ryhdikkäämmin ja pukea niiden alle rintaliivit. Mä näytän todellakin tavikselta, mutta myös minun mielestäni Ville oli aika yök... Mun suhteellisuudentaju on sen verran kohdallaan että sitä ei tarvitse mitata sillä, olenko saanut miehen vai en, eikä sillä, että voinko nyt sanoa mielipiteeni miehestä joka saattaa jonkun mielestä olla ulkonäöllisesti ylemmällä tasolla kuin minä. Mielestäni Ville on edelleenkin tusinajuntti joita löytyy joka kapakasta.

eldd sanoi:
Miehen vaistoni sanoo, että Jussi on suht komea ja sen tyyppinen, ettei selkeästi paremman näköisten naisten saaminen tuottaisi hänelle ongelmia ilman miljooniakin.

Salli mun nauraa :lol2:

Ja kuten Tiinuli sanoi Ville on minunkin mielestä tosiaan aika tusinajuntti.

Pakko minunkin kommentoida. Siis aivan kamalan näkösiä muijia, mistä ihmeestä nekin on bongattu. Pari tais olla paremman näköstä. Se muija joka lähti vapaehtoisesti oli ihan bubiruusun näkönen meikkinsä kanssa. Sitten niiden hiukset, siis nehän tiesivät menevänsä tv ohjelmaan olisivat voineet kotona käyneet kampaajalla ennenkuin näyttäytyvät melkeen koko suomen kansalle, aivan kauheen näkösiä, huonokuntoisia ja mallittomia hiusstylejä. Sillä punapäällä oli sentään hiukset laitettuna johonkin malliin (tosin meikkiä liikaa).
Se ville oli aika ärsyttävä ja hokesi koko ajan tiätsä :curs: . Minua häiritsi erityisesti se, että kaveri kahdenkeskeisessä keskustelussa kosketteli muijia aika tuttavallisesti, ei ole herrasmiesmäistä.

Niin ja peri omaisuuden jonka arvo on 23 milj €, niin varmaan....
Oli sen verran typerä ohjelma et pitää kattoo mitä seuraavaks. :hyper:

joo olihan toi aikamoista kuraa mutta ottakaa huomioon että se jenkkien joe oli aika pitkälti käsikirjotetuttua ja näyteltyä hommaa, eli tottakai siitä saa sillon tehtyä "sulavamman" näköstä ja lisäks tapahtumia lisäilty paikoilleen vasta editointivaiheessa, puheita irrotettu asiayhteydestä että saataisiin juonenkäänteitä mukaan jne... menee kyllä hermot toho jos toi "niiqu fantastista hei oikeesti tietsä" juttu jatkuu viel tulevissa jaksoissa ja ainoo hyvä muija oli se kinuski :haart: ... mistäköhä noi kotkat muutenki oli kerätty? suurinosa taitaa olla just jotai onnenonkijoita ja wannabe laulajia/näyttelijöitä

Siis juntteja koko porukka. Se Jussi oli pahin, just tuollainen perustavis, joka yrittää esittää jotain muuta kuin on. Miksi ei voi olla sellainen kuin on?? Ja ne naiset kanssa, kaikki jostain Siwan kassalta bongattuja luusereita, ei ees hyvän näköisiä luusereita. Kyllä nyt jumalauta olis Suomesta luullut löytyvän vähän edustavampaakin sakkia tuohon ohjelmaan, mutta ehkä ne eivät viitsi vaivautua...

Mikä se topicci mutten täällä oli missä raha ratkaisee kaiken? Naiset haluavat miehen jolla on rahaa paljon ;)

Ihan hyvää viihdettähän se miljonääri-Jussi oli. Tuli vaan tossa mieleen, että jää kyllä muijille pitkäksi aikaa leima otsaan ohjelmasta. Ja niillä ei kyllä ollu minkäänlaisia käytöstapoja, kokoajan vaan kiroiltiin ja vedettiin röökiä. Mutta huumorin kannalta katson seuraavatkin jaksot! :thumbs:

tiinuli sanoi:
Eli kun tyypillä on rahaa, niin vain ulkonäkö alkaa vaikuttaa, hohhoijaa :rolleyes: Ja naiset ovat vaan tavaraa: miksi rahdata taviksia kun voi saada luksustavaraakin

Jos olisin Jussi, en taatusti tuhlaisi kovalla työllä perittyjä miljoonia tuon näköisten naisten lentolippuihin. Ei saa turhaan moralisoida, kyseessä on deittiohjelma, jossa ulkonäkö on kriteeri numero 1. Ei kai kukaan kuvittele, että 2 minuutissa tai tunnissa päästään millekään muulle, henkevämmälle tasolle?

Jussin puhetyyli oli mitä oli, mutta kyllä varmaan minullakin jännittäisi itse tilanne, kun ei ole ammattinäyttelijä.

Tottakai saa sanoa Jussista mielipiteensä. Mies ei kuitenkaan ollut mitenkään luotaantyöntävän näköinen, ei kai sitä kukaan väitä? Nyt on helppo väittää mitä vain, mutta olen varma, että tosi tilanteessa tuon näköinen mies yhdistettynä linnaan ja mainittuun omaisuuteen ei taatusti herätä 'yök' -kommenttia tavallisissa naisissa tai jos herättää tuossa tilanteessa linnan pihalla, suhteellisuuden taju on lopullisesti mennyt. Vrt. mm. Rytsölät ja ainakin astetta paremman näköiset seuralaiset.

Olen itse varmasti huonomman näköinen päästä kuin Jussi, enkä suostuisi kuin 1-2 naisen kanssa tuosta joukosta yhtään mihinkään. No jaa...jos niillä naisilla olisi tuo 23 miljoonaa, sitten voisi harkita :rolleyes:

Katsoin miljonääri jussin, kun olin kylässä ja telkkari oli siellä auki. Ennakkoasenne oli, että on ihan surkea ohjelma, mutta olisi voinut huonompikin olla. Tohon jää helposti koukkuun, kun ei voi olla kattomatta kuka putoaa seuraavksi.

Jussi olisi saanut olla charmantimpi, kuten esikuvansa Joe kunnon raamikas ukko. Joe oli jenkkien sarjassa aika cool, vaikka olikin välillä pallo hukassa.

eldd sanoi:
Nyt on helppo väittää mitä vain, mutta olen varma, että tosi tilanteessa tuon näköinen mies yhdistettynä linnaan ja mainittuun omaisuuteen ei taatusti herätä 'yök' -kommenttia tavallisissa naisissa tai jos herättää tuossa tilanteessa linnan pihalla, suhteellisuuden taju on lopullisesti mennyt.

Mun ei tarvitse väittää nyt yhtään mitään, mulle meinaan rahat ja autot ja linnat on NIIIIN iso turn off ettet uskokaan, yhtä iso kuin sulle tupakointi. Mut mäpä en olekaan tavallinen nainen. :D

Ja jos deittiohjelmissa tärkein kriteeri on ulkonäkö niin miksi helvetissä Ville (tai kukaan muukaan deittiohjelmista paria etsivä) vaivautuu edes kysymään keltään mitään, valkkaisi vain jostain mallikatalogista itselleen elämänkumppanin. Jos sä olisit Jussi, niin sä ehkä tekisit niin... Sääli ettei elämänkumppania voi ostaa rahalla niinkuin muita esineitä. :provo:

Edit: typot ja pari lisäystä

tiinuli sanoi:
Mun ei tarvitse väittää nyt yhtään mitään, mulle meinaan rahat ja autot ja linnat on NIIIIN iso turn off ettet uskokaan, yhtä iso kuin sulle tupakointi. Mut mäpä en olekaan tavallinen nainen.

Pointsit sinulle! Tarkoitin yllä näitä hommaan ryhtyneitä naisia...heistä on vaikea uskoa samaa asennetta kuin esim. sinulla on.

Ja jos deittiohjelmissa tärkein kriteeri on ulkonäkö niin miksi helvetissä Ville (tai kukaan muukaan deittiohjelmista paria etsivä) vaivautuu edes kysymään keltään mitään, valkkaisi vain jostain mallikatalogista itselleen elämänkumppanin.

No katalogista ei tiedä, kuka niistä on vapaana...muuten hyvä idea, otan harkintaan, jos tulee perintö ;)

eldd sanoi:
Pointsit sinulle! Tarkoitin yllä näitä hommaan ryhtyneitä naisia...heistä on vaikea uskoa samaa asennetta kuin esim. sinulla on.

No katalogista ei tiedä, kuka niistä on vapaana...muuten hyvä idea, otan harkintaan, jos tulee perintö ;)

Mä olenkin vähän vanhempi kuin ne ja melko ainutlaatuinen :lol2: :D Tyhmiltä ne naiset munkin mielestä vaikutti, ja karmeaa on se, että vaikka sanotaan yäk kundille niin rahat kiinnostaa. :confused: Eikö se ole huoraamista, herranjestas???

Siinä katalogissa on vaan se vika että suloinen ja kaunis tyttö voi muuttua ns lähikontaktissa v-mäiseksi harpyijaksi :D

Joo-o. Kyl tuon ekan jakson aikana olis jo kyllä pitänyt naisille herätä epäilys tuosta villestä ja sen omaisuudesta...Tiiätsä, niinq, eiks je. fantsua....

Miljonääri-Joessa homma oli saatu edes näyttämään siltä, että Joe on homman johdossa. Jussissa taas Erja H. tuli määräilemään ("Teillä on 2 minuuttia aikaa, aika alkaa NYT!"), eikä "pekkiskään" vaikuttanut nöyrältä palvelijalta... Miten ne muijat ei voi siitä jo tajuta että "Jussikin" on vaan shown pelle... Tuskin linnan isäntää normaalisti tolleen käskytellään.

Vaikea uskoa, että mahdollisen kumppanin varakkuus olisi kenellekään varsinainen miinus.

Mun mielestä ihmiset ohjelmassa olivat melko tavallisen näköisiä. Tuntuu pahalta sanoa ja kuulla, ettei joku olisi ulkonäöllisesti toisen tasolla. Itse olisin tuolloin yksin, mutta niinpä vain on joku itseään rumemman huolinut.

Jos pari naista sanoi Villen ulkoisesta olemuksesta yök, niin päättivätkö he antaa hänelle tilaisuuden niin sanotun sisäisen kauneuden toivossa, vai oliko mielessä kenties lompakon sisäiset ominaisuudet vai kenties pelkkä puhdas kilpailullisuus? Veikkauksia.

Tuohon liittyen aina sanotaan, että rahalla ei ole väliä. Pidemmässä seurustelu tilanteessa ei varmasti olekaan, mutta usein ruma ja rikas saa tilaisuuden näyttää sisäisen kauneutensa. Tilaisuus, jota pelkästään rumalle ei niin usein suoda. Sama koskee tietysti ulkonäköä. Hyvännäköinen saa tilaisuuden ja ruma ei. Rumat jäävät yksin. Näin saadaan pikkuhiljaa kitkettyä rumuuden geeniperimä pois ihmiskunnasta, mikä on mielestäni hyvä asia kaikille. Jos ei vaan satu olemaan ruma... :rolleyes:

Ja jos deittiohjelmissa tärkein kriteeri on ulkonäkö niin miksi helvetissä Ville (tai kukaan muukaan deittiohjelmista paria etsivä) vaivautuu edes kysymään keltään mitään, valkkaisi vain jostain mallikatalogista itselleen elämänkumppanin.

Pidetään yllä illuusiota siitä, että sisäisellä kauneudella on väliä.

Kylläpä tuli keskustelua aiheesta:) Mun mielestä aivan timattista su illan viihdettä :worship: ropinssoni ensi ja kanavan vaihto Jussiin ja siitä extraan!!! Vielä kun siirtäisivät simpsonit alkamaan 18.30 niin siinä olisi kultainen suora :david: Olihan ne Jusan läpät vähä nihkeitä, mutta on pojalla paineitakin. Osalla muijista oli naamat siihen malliin norsun-vitulla että olisin laittanut ne samantien luiskaan... Mutta sellaisia me Suomalaiset ollaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom