Mielipiteitä on moneen junaan, mutta tämä keskustelu alkaa vetää kehää. Mitä tulee näihin sosialisointeihin ja pelkoon siitä, että ihmiset passivoituisivat, mikäli jättiperintöjen jättö estettäisiin, niin olen kyllä kommentoinut niihin jo ja mielestäni tarjonnut ihan kivan ja oikeistolaista sydäntä hivelevän vaihtoehdon kovempaa perintöverotusta hyvittämään. Jos olette eri mieltä, niin olkaa hyvä ja lukekaa mitä olen kirjoittanut ja argumentoikaa vastaan. Kyllä minä niihin sitten otan kantaa, mutta nyt esitettyihin väitteisiin voisin vetää copy-pastella aikaisempia juttujani eikä siinä ole mitään järkeä.
Muutenkin keskustelu on karannut jo aika paljon alkuperäisestä aiheesta ja ehdotan, että leikataan se omaksi kokonaisuudekseen. Viestistä #258 alkaen iso osa ketjusta on keskittynyt aivan muuhun kuin työttömyyskorvaukseen. Saataisiin ehkä muitakin ääniä mukaan, jos ketjun nimi olisi aiheen mukaisesti "suuri perintökeskustelu" tjsp.
Disabled, jos jaksat vääntää kirjallisuuskatsauksen asiaan liittyen, niin kiitän ja nostan hattua. Jään innolla odottamaan.
Muutenkin keskustelu on karannut jo aika paljon alkuperäisestä aiheesta ja ehdotan, että leikataan se omaksi kokonaisuudekseen. Viestistä #258 alkaen iso osa ketjusta on keskittynyt aivan muuhun kuin työttömyyskorvaukseen. Saataisiin ehkä muitakin ääniä mukaan, jos ketjun nimi olisi aiheen mukaisesti "suuri perintökeskustelu" tjsp.
Disabled, jos jaksat vääntää kirjallisuuskatsauksen asiaan liittyen, niin kiitän ja nostan hattua. Jään innolla odottamaan.