Toi on kyllä ihmeellistä ku ihmiset jankkaa sitä ettei ole varaa sydä fiksusti jne. Itekki olen opiskelija, mutta kyllä mä pidä sitä yhtä tärkeenä ku koulunkäynti että saan terveellistä ruokaa naamariin. Kauhistuttaa monesti ku käy kavereitten luona ku jääkaapit on täynnä mikropitsaa, hamppareita ja bissee jne. Miten ihmiset oikeesti vetää tommosta (nojoo, kyllähän mäki juon bissee suht usein, muttamutta). Ja suurin osa on keskivartalo lihavia ja sitte jatkeena on narut jalkoina ja käsinä (en nyt todellakaan väitä olevani itse mikään megabodari). Itse ostan 10% paistijauhelihaa, proteiini pastaa, vihanneksia, kananmunia, kanankopia (poimin lihat talteen ja pistän rasvat ja nahat mäkeen), rahkaa, raejuustoa, tummaaleipää, vähärasvaisia (1-3%) leikkeleitä jossa on n. 80% lihapitosuus, fun lightia juon myös jos ei tee mieli vettä, mutta vettä menee kyllä todella paljon sen terveellisyyden ja hinnan takia jnejne!
Noita minä syön ja juon ja jää kumminski rahaa yli elämiseen. Ja onhan tota mahaa nyt pikkusen kumminski, rasvat ehkä 12% luokkaa... Tosin liikun sen 4päivää viikossa, painia, potkunyrkkeilyä ja hölkkää! Ja hyötyliikuntaa harrastan joka päivä ja punttia 2krt viikkoon. Ja hauskinta on se että ite ku kattoo peiliin ni on sitä mieltä että pitäis saada maha pois ennen kesää, mutta jos kehtaa ääneen sanoa jotaan ni heti ollaan sitä mieltä että on mielenvikanen jne.
Ja mua kauhistuttaa se kun lääkärit ja terveydenhoitajat luulevet tietävän niin paljon ruokavalioista eivätkä suostu uskomaan ku niitten kanssa juttelee asioista (oma tyttöystävä on terveydenhoitaja opiskelija) ja referoidaan jotaan vitun kirjaa joka on kirjotettu 1964 tjms...
On muuten kinasteltu aika perkeleen monasti tosta, heh!
Rupes oikeen ottamaan päähän niin paljon tietämättömät ihmiset että en enää muista mitä mun alunperin piti kirjottaa :lol2:
Anteeks mun purkautuminen, mutta oli pakko! Elämä on valintoja...:thumbs: