Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Munaton jätkä?mikä este siin oikein on :S
Väittäisin että punnerruksien treenaamiseen paras treeni on penkkitreeni. Mä en oo eläessäni treenannu punnerruksia mutta silti menee yli 40.
Eli et ole treenannut punnerruksia mutta tiedät silti miten niitä treenataan ;)
Mutta kyllä penareeni tosiaan punnertamiseen auttaa. Jos haluaa vain punnertamalla kehittyä, niin
a) monta sarjaa päivään, useina päivinä viikossa, mutta harvoin loppuun asti
b) lisäpainoja mukaan eli vaikka reppu selkään ja sinne koulukirjoja
Enpä itsekään ennen salikäyntien aloitusta vetänyt kuin joku 20-30 punnerrusta, nyt (ainakin oman näkemykseni mukaan) lähinnä penkkitreenin ansiosta menee 80-90 putkeen, että kait silläkin voi liikkeelle lähteä jos ei muuta
eli aloin tekee tota 100 punnerruksen ohjelmaa netistä..nyt eka viikon jälkeen kun kokeilen en saa kun pari kun rojahdan ehti maahan..ohjelman mukaan pitäsisi olla jo palautunut mutta en olekaan..huilasin 3 päivää eikä ole lihakset enää hapoilla mutta heti lopahtaa maahan kun yrittää punnertaa? onko normaalia? vaatiko vielä pidemmän huilin muka? olin ihan sairaan väsynyt kylläkin ton eka viikon ohjelman jälkeen..
eli aloin tekee tota 100 punnerruksen ohjelmaa netistä..nyt eka viikon jälkeen kun kokeilen en saa kun pari kun rojahdan ehti maahan..ohjelman mukaan pitäsisi olla jo palautunut mutta en olekaan..huilasin 3 päivää eikä ole lihakset enää hapoilla mutta heti lopahtaa maahan kun yrittää punnertaa? onko normaalia? vaatiko vielä pidemmän huilin muka? olin ihan sairaan väsynyt kylläkin ton eka viikon ohjelman jälkeen..
Oii.. kokeilin huvikseni 14/18/14/14/max -sarjan. Maxilla 15 jälkeen totaalinen lopahtaminen, ja leuka lattiaan. Kylläpäs meni hapoille kädet :hyvä: Tästä saakin uutta puhtia aamutouhotuksiin, kun oma mielikuvitus ei riittänyt kuin siihen perus 'niinmontakuinmenee'.